1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Fuck de Admirals!

    Zie je ergens het logo van ze hangen bij de Arena? Laat ze spelen in het Olympisch stadion ofzo. Komt toch sowieso geen hond kijken...
     
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Wat enorm triest zeg. :lol:
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    En zo blijkt maar dat ze Ajax verafschuwen maar ook hun roots daar hebben :emo:

    @jordy: lees het artikel....ze speelden gisteravond. Hoorde van een collega dat de grasmat na afloop er meer als een omgeploegd weiland uitzag :{
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuke grap over afca, vooral de bron maakt het aannemelijk. Ook tekenend voor de alkmaarder killaz om hier serieus op in te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    gelukkig ga ik er dik op in :emo:
    en voor de laatste keer, dat jij trots bent op deze kutstad kan me aan me reet roesten....maar zet niet elke keer dat ik ter sprake kom "Alkmaarder" voor of ipv mijn naam......Deze schijtstad heeft niets om trots op te zijn :emo:
    Op vrijdag heeft deze stad meer duitsers dan in Normandie op 6 juni 1944....nee daar moet je trots op zijn :emo:
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou best triets zijn áls het waar is. Lijkt me trouwens niet dat de knvb dit gaat onderzoeken. :{
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als je spelers geld biedt waar je tegen speelt is het toch gewoon omkoping?
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, en dus strafbaar. Ben benieuwd in hoeverre dit waar is.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik denk wel dat het hele uit z'n verband gerukt is want ik kan mij niet voorstellen dat Ajax zo dom zou zijn om spelers van Willem II geld te bieden
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort stemmingmakerij is ook een kwalijke ontwikkeling. Straks krijgen we na iedere wedstrijd dit geouwehoer.

    Over PSV-Vitesse hoor je niemand, maar als iets verdacht was ........................, maar laat ik zelf nu ook niet beginnen!
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Komt Den Ouden wel wat laat mee. Waarom nu, als het al veel erder kon? Remember het Excelsior-verhaal...
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gelukkig staat Den Ouden zelf niet echt terecht ofzo voor wedstrijden omkopen.....
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vrees nu al voor VVV:+
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat een bullshit over dat omkoping.. Ajax hoort eigenlijk gewoon te winnen met 4 - 0 (wat ook makelijk gekunt had), dan ga je geen premies betalen om het rustig aan te doen.
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het schijnt dat Ajax spelers vooral in de laatste kwartier/10 minuten de voorstellen begonnen te doen omdat ze door hadden dat ze met een paar goaltjes kampioen konden worden. Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, het zal wel weer een diepgaand onderzoek van de knvb worden.

    Ari(e) is binnen!!

    [​IMG]

    filmpje: http://www.kalmarff.se/default.php?page=article/showArticle&articleID=1623

    Ik ben benieuwd!
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik ook wel. Ben nou niet echt razend enthousiast geworden door dat filmpje. Ik neem aan als buitenspeler want als centrumspits is ie wel erg klein, maar al zijn voorzetten kwamen niet aan in dat filmpje dus dan niet in een 4-3-3 wat Van Gaal het liefst wilde.
    Maar uit Zweden komt wel eens wat goeds.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm ik ken Arie nog niet, terwijl ik wel wat meer van de Zweedse competitie op de hoogte ben (Örebro SK\o/) Misschien een goede8)
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Heerenveen was ook wel geïnteresseerd. Zij halen meestal wel aardige spelers uit Scandinavië, dus Ari zal geen koekenbakker zijn.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Benieuwd of het volgend seizoen wat wordt. En wie hij gaat vervangen bij AZ.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina