1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Lazovic is een goede aanwinst, maar ik denk ze beter eerst een goede verdediger kunnen halen, want aanvallers hebben ze daar genoeg.

    En de Uefa Cup wordt volgend seizoen trouwens gewonnen door Fiorentina :D. Maar als AZ de finale haalt, hebben ze het ook goed gedaan.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ben benieuwd.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Don't get your hopes up.. ;)
    Ik geef Ajax ook dit jaar weer de grootste kans.. Roep het al jaren, maar ik denk dat dit jaar het toch echt gaat gebeuren... Als we de belangrijke spelers tenminste in de groep houden..
    Wat me trouwens opviel in de laatste wedstrijd tegen AZ, is dat Ajax ook zonder Sneijder op het middenveld, behoorlijk functioneert, dus, ik zal hem gaan missen als ie weg gaat, maar denk niet dat het verlies enorm zal zijn.. Daarnaast kan er een goede vervanger voor aangekocht worden..

    Over Lazovic, denk dat hij bij een echt goede club (dus niet feyenoord ;)) wel tot z'n recht kan komen.. Zie je ook bij Leonardo, jammer dat hij zo lang geblesseerd is, maar die speelde echt geweldig in z'n eerste seizoen bij Ajax.. Denk dat we daar heel veel plezier van zullen hebben volgend seizoen..
    Dus Lazovic zou voor AZ een hele goede kunnen zijn..
    En ik vind hem niet passen bij PSV..
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tot ziens_0/

    Die vergunning krijgt hij wel, Sala Kalou had em ook gekregen dus...
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Lazo mannetje gaat geheid ruzie krijgen met ome Louis.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond naar Jong Oranje - Jong Polen. :)
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nieuwe

    En veel plezier Bauke :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina