1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen Drenthe gelijk ophemelen. Hij heeft 2 goede wedstrijden en verder een slecht seizoen gespeeld. Door hem speelt Feyenoord nu geen Europees voetbal.. Moet het nog maar zien een heel seizoen lang.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet nog leren Gijsbrecht, hij heeft hetgeen wat Urby vorig seizoen een beetje had. Meer aanvallende acties dan verdedigende, hij heeft een hoop geleerd bij Feyenoord dit seizoen hoor. En jij beweert nu dat Feyenoord geen Europees voetbal speelt door hem? Je zou een goede stand up comedian zijn. :emo:

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    oja, het is natuurlijk de schuld van 1 persoon.
    hij speelt al vaak goede wedstrijden, maar de laatste 2 op het EK speelt hij gewoon fantastisch.

Met goede begeleiding en een beetje geluk wordt hij een grote.
    ik hou wel van het type davids, vechten tot je er bij neervalt.

4. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland kan je gewoon een kut seizoen draaien en dan nog Europa ingaan via de play-offs. (:'-() Had Drenthe dus gewoon z'n mannetje gedekt hadden ze in ieder geval voorbij Groningen gekomen.. Dat is onervarenheid ik weet het. Maar ik probeer alleen te zeggen dat hij nog verre van de wereldvoetballer is die sommige nu in hem zien na deze 2 wedstrijden..

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij was de beste F'noorder van dit seizoen, moet je nagaan:+

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken niemand die denkt dat hij een wereldvoetballer is. Het is gewoon dat hij twee fantastische wedstrijden heeft gespeeld en dat kun je niet ontkennen.
    En natuurlijk moet hij het nog waarmaken een heel seizoen lang. Maar je kunt hem de schuld niet geven dat Feyenoord het niet goed deed, het hele team speelde gewoon kut. En in die 2 wedstrijden heeft ie gewoon laten zien dat hij veel potentie heeft. Maar uiteraard, er moet nog veel aan gewerkt worden maar in potentie zit er een topper in hem.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is lastig ontkennen dat Drenthe een heleboel potentie heeft. Als hij zo'n drive z'n hele carrière kan behouden zie ik een mooie toekomst voor hem in het vooruitzicht. Maar hij moet wel op het middenveld spelen...

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Feyenoord had beter nog een tijd vast moeten houden aan Mitiliga, die speelde dit seizoen een klasse beter dan Drenthe.

Drenthe is een jonge gast en heeft inderdaad veel potentie, maar ik ben het wel met RichoX eens over het ophemelen. Laat het hem eerst nog maar in de competitie bewijzen, dan zien we wel verder.

Ik denk dat we van Drenthe nog veel gaan horen in de toekomst. Hopelijk draait Feyenoord volgend seizoen beter, dan zal het voor die jongen ook een stuk makkelijker zijn.

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daarnaast komt hij op het middenveld veel beter tot zijn recht dan in een back-positie. Niet dat Feyenoord zoveel andere verdedigers had lopen, maar toch.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe shirt Ajax is prachtig!
    Kraagje en rode rand (weliswaar wat klein maar toch) zijn aanwezig. Eindelijk. _O_
    Voorop de borst/buik zie je heel licht de Andreaskruizen. Prachtig!

Enige minpunt is dat wanneer iemand het shirt niet in het broekje heeft, je voorop de rode band spits toe ziet lopen (waarom? :confused:).

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    zitten nu ook de sterren van de kampioenschappen erop? Want zoiets waren ze toch ook van plan? Per 10 kampioenschappen een ster op het shirt o.i.d :)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ja. Zullen wel te zien zijn zodra het nieuwe seizoen start ofzo.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Verder wel mooi shirt ja, die kruizen zijn gelukkig niet teveel aanwezig.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Machtig shirtje_O_

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    lekker veel verschil :confused:

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Moet dat dan?

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thuisshirts worden nou eenmaal niet zo snel in andere kleur gegoten. :+

Ik vind het kraagje, rode rand bij de mouwen en de kruizen voorop toch al een flinke verandering én verbetering.

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zo veel is het niet veranderd, dus zo veel mooier dan de vorige is hij ook weer niet. ik zeg niet dat het veranderd moet worden, vind het ook wel een mooi shirt, maar jullie doen alsof het een complete make-over is van het shirt :thumbs:

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajacieden roepen al tijden om een kraagje, doorlopende rode band (vorig jaar gelukkig weer hersteld na het foeilelijke shirt van 2005/2006), rode rand bij de mouwen. Dit jaar is het eindelijk aanwezig. Vandaar dus zo blij. ;)

_0/

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, wat was ook alweer dat programmatje waar je live wedstrijden mee kunt volgen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina