1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dinhho en messi op de flanken als rechts/links half?
    krijg je zoiets:

Henry ----- Eto'o

dinho-------------------------messi

inesta------deco/xavi​

Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat zou eventueel ook kunnen ja, al kun je dan niet echt meer spreken van een ruit met een "10" natuurlijk. Maar zo zie je wel dat het mogelijk is. Ik geef trouwens wel de voorkeur aan Xavi dan, bij die opstelling.

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb nooit echt begrepen waarom Deco zo wordt opgehemeld. Hij kan vanaf afstand op doel schieten, en dat is het wel zo'n beetje.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat noemen ze een 'kommetje' i.p.v. ruit :)

Edit: ^^ Dat was bedoeld voor die opstelling van 3 posts hierboven.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou er overigens vanuit gaan dat Eto'o vertrekt bij Barça.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    klopt ja......wat ik ook wel mooi zou vinden tegen een "zwakkere" ploeg is een 3-5-2 opstelling (uiteraard zonder gio o.i.d. die kan niet goed verdedigen)

Henry Eto'o
    Ronaldinho Messi
    Inesta----Deco-----Xavi​

verdediging, zoeken naar een balans ;)

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax houdt zich een beetje stil op de transfermarkt imo. Kunnen zeker wat nieuwe spelers bij.

Suggesties:

Ruud Knol -> Misschien goede vervanger in de toekomst voor Jaap Stam
    Daniël de Ridder -> Terughalen die gast. Had Ajax nooit weg moeten doen. Bovendien immens populair.
    Mbark Boussoufa -> Vervanger Sneijder&Perez wellicht

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb het volgens mij vaker gezegd, maar Laporta heeft duidelijk gemaakt dat sowieso Eto'o en Ronaldinho blijven waar ze zijn. Dus daarom ga ik er juist niet vanuit dat hij weg gaat. ;) Daarnaast zie je, dat als je een beetje rond kijkt, dat Eto'o enorm uit kijkt naar het spelen in een team samen met Henry. Maar voetbal is af en toe een raar wereldje. Toch blijf ik daarover zeer positief.

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    De Ridder, pfff miste een penalty in jong oranje tog :9

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En daarom is het meteen niks? misschien had je even de finale moeten kijken waarin hij 3 assists gaf;)

Verder is hij net geen recordinternational van jong oranje geworden. Hij is namelijk op 30 interlands geeindigd, 1 te weinig om samen met bruggink recordinternational te worden. Dat wordt je niet zomaar.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je afvragen of dat juist goed is om zoveel voor jong oranje te spelen. Kijk maar naar bruggink wat is er van hem gekomen? Maar ik ben het met je eens de ridder is een goeie speler, mooie trap techniek.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is natuurlijk ook wel zo, maar kijk ook eens naar van bommel en makaay die ook in de top 5 staan. Die hebben het wel degelijk gemaakt in het buitenland.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, Bruggink is een wereldspeler geworden. :emo:

De Ridder is niet slecht, maar ook niet erg goed. De ene keer geeft hij wel eens een mooi passje (assist op Bakkal) en even daarna verprutst hij hele gare ballen. Even losstaand daarvan wil ik zeggen dat de assist op Babelook een gelukje was. Iemand stond tussen twee man in en juist daar speelde hij de bal naartoe. Met een gelukje en twee keer aanraken door Serviërs kwam hij bij Babel. Vind hem maar matig. Geen speler die het in de toekomst echt gaat maken denk ik eerlijk gezegd.

Als we het dan zo nodig over goede spelers willen hebben praat ik liever over hoe Zuiverloon dit EK heeft gespeeld, vanaf Portugal weliswaar. Of spelers als Aisatti, Babel, Bakkal en Drenthe. Kruiswijk heeft me trouwens nog het meest verrast eigenlijk. Speelde toch wel erg goed en solide imo.

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Babel vind ik nog steeds overschat. Hij heeft imo redelijk gespeeld. Ik vind hem beter met passes dan met zijn doelpogingen. Als hij 100 x alleen voor de keeper staat schiet hij 99 keer mis. ;)

Bakkal vind ik ook niet zo. Die heeft alleen de laatste wedstrijd goed gespeeld imo en dat kwam deels omdat de verdediging van Servië besloot om hem links te laten liggen8)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Toch voor een man van zijn leeftijd doet hij het fantastisch, kijk eens naar zijn concurrenten in dit toernooi. Weinig mensen die zijn acties en waarde in het veld evenaren :)

En inderdaad, voor de keeper schiet hij in de stress. Iets wat leeftijd hem hopelijk zal afleren.

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Was ook nooit een fan van hem. Eerst kon hij alleen naar binnen trekken en schieten. Nu maakt hij meer acties en is hij minder voorspelbaar. Hij wordt steeds beter en opzich vond ik hem dan veel beter/belangrijker dan De Ridder.

Als je Bakkal ziet met Aisatti erachter vind ik hem vooral een geweldige speler. Ik vond hem meer wedstrijden goed spelen en vind het een aanwinst voor PSV. Jammer dat PSV straks een keuze moet maken tussen drie goede, jonge middenvelders. Aisatti, Afellay en Bakkal vind ik alle drie erg goed, maar er moet ook wat ervaring bijstaan. Maar toch wel cool: Afellay met de acties, Aisatti die controleert en een erg goede (steek)pass heeft en Bakkal die daarop steeds diepgaat. Ze vullen elkaar wel erg mooi aan. Zet er een verdedigende middenvelder achter en twee spitsen ervoor en je hebt al een mooi team hoor. :)

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Sostic; Hoop ik ook en dat moet ook kunnen, want met zijn mentaliteit is niks mis. :)

Ok kan ik wel inkomen. Wilde alleen even aangeven dat hij er voorlopig ook nog niet is imo ;)

Ik vind Aisatti en Afellay wel een klasse beter dan Bakkal momenteel hoor. Maar ik oordeel alleen over de wedstrijden van jong oranje.. Meer heb ik eigenlijk nog niet gezien van Bakkal. :)

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is ook wel waar hoor. Wat Bakkal zo goed maakt is dat hij soms zo makkelijk gevonden kan worden, vooral door Aisatti. Dat zag je soms bij Twente maar vooral ook bij Oranje in de voorbereidingen. Ik vind dat hij goed speelt, ook bij Twente. Als je kijkt hoe hij twee jaar geleden speelde heeft hij zich geweldig ontwikkeld. Ik denk dat hij een hele goede voetballer wordt of in ieder geval kán worden. Hij speelt imo dus bovengemiddeld. :)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    bij twente scoorde hij ook nog eens regelmatig, goeie speler imo.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Scoort regelmatig? Volgens mij heeft ie maar 2 of 3 keer gescoord in toch wel een groot deel van alle competitiewedstrijden..

TV rechten gelukkig naar RTL, officieel eindelijk. Gelukkig gaat Genee niet meer naar RTL, ben die vent zat. Net als Umberto Tan, die heeft zn geloofwaardigheid ook verloren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina