1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is er mis met Genee? Vind hem wel ok al moet ik zeggen dat hij toen bij Voetbal Insite beter tot z'n recht kwam

Overstap is sowieso slecht voor alle "analisten" bij Talpa want ik denk dat ze bij RTL liever Derksen en van Hanegem hebben dan Gullit en Barend

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach Genee, die moet iedere uitzending zeggen waar je heen bent aant kijken, welke dag het is, en welke zender je op hebt staan. Zijn humor kan ik maar amper grappig vinden. Bij RTL vond ik hem veel beter.

Net als Jan Joost van Gangelen (oid), die vond ik bij de NOS wel oke (toen met het WK in Nederland). Nu bij Talpa moet het altijd grappig en 'leuk', en dan komen de domste opmerkingen uit zijn mond.

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Gullit haha, ik snap niet dat die gozer daar kritiek durft te hebben op trainers. Maargoed zelf deed hij het geweldig bij Newcastle als speler/coach en bij Feyenoord als trainer. :+

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja nou en:+

Daniël de Ridder moet gewoon terugkomen in Mokum. Nog altijd een topper voor de toekomst. Komt toch niet tot zn recht daar in Spanje.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt helemaal gelijk.
    Die Genee is echt het ergste van het stel, die kleineert mensen soms doordat hij dingen beter probeert te weten. Echt een misselijke vent. Nee, hij moet echt werk bij een uitzendbureau gaan zoeken ofzo, ik mag hem totaal niet.

En de Ridder wordt door een hoop mensen onderschat hier vind ik.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat van Genee vind ik wel meevallen. Hij is af en toe gewoon cynisch en vind er niks mis mee. Het is minder dan bij RTL, dat klopt, maar van alle presentators mag ik hem nog het meest bij Tien. Humberto Tan en Van Gangelen zijn vele malen erger en veel meer weggezakt naar een laag niveau imo. =(

Er wordt alleen gezegd dat hij geen toptalent is, zoals een speler als Drenthe dat wel is. Dat kun je denk ik niet ontkennen, want hij hoort gewoon niet tot de allerbeste spelers van Jong Oranje. Er wordt niet gezegd dat hij niet goed is, hij is alleen wat minder.

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet tegen die hele hype rondom Drenthe, overal waar ik kijk zie ik zijn kop. Natuurlijk, hij heeft goed gevoetbald dit toernooi, maar Babel, Zuiverloon en een paar anderen blonken ook uit. En Drenthe moet het nog gaan waarmaken bij Feyenoord...kijk naar Owusu Abeyie met het Wk onder 20. Die speelde de sterren van de hemel en nu voetbalt hij in het land van borsjt.

En over Jan Joost an Gangelen, die gozer is wel oké. Hij presenteert het goed, leuk, en je ziet dat de spelers respect voor hem hebben. Maar die Wilfred Genee, ja dat is echt een 'kwal'. Hij kijkt niet naar z'n blaadje maar hij leest het wel altijd op als je begrijpt wat ik bedoel. "Hallo, mijn naam is Wilfred Genee het is vandaag 'blablabla' en dit zijn de wedstrijden."

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Oftewel: Een talent. :)

De Ridder is al wat ouder geworden en die moet nu bewijzen dat hij meer dan een talent is en dat talent dat hij had/heeft gaat gebruiken en ontwikkelen. Drenthe heeft nog wat jaren voor zich en dat is gewoon een erg makkelijk voorbeeld. Heb eerder ook wel andere namen genoemd overigens, waaronder ook Zuiverloon en Babel.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wtf?! Gio naar Feyenoord voor 3 jaar.

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    http://www.nu.nl/news/1131134/41/Van_Bronckhorst_terug_bij_Feyenoord.html _O__O__O_

Van Bronckhorst terug bij Feyenoord
    Uitgegeven: 27 juni 2007 10:23
    Laatst gewijzigd: 27 juni 2007 11:16

AMSTERDAM - Giovanni van Bronckhorst keert terug in De Kuip. De 32-jarige linksback tekent woensdag een contract dat hem voor drie jaar aan zijn oude liefde Feyenoord verbindt. Dat meldt de NOS.

Van Bronckhorst speelde na zijn vertek bij Feyenoord in 1998 onder meer voor Glasgow Rangers, Arsenal en FC Barcelona. Die laatste club mocht hij - ondanks een contract tot 2008 - voor Feyenoord transfervrij verlaten.

Feyenoord heeft 'Gio' een plek op het middenveld toebedacht, waar hij creativiteit en ervaring moet brengen. Voor Van Bronckhorsts vaste positie als linkerverdediger trok Feyenoord eerder Tim de Cler van AZ aan.

bron: nu.nl

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bayern Munchen heeft nu ook Klose gekocht dus de kans dat Makaay vertrek wordt ook weer een heel stuk groter

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat is dit een fantastische dag!!!!!!!!!!!!!

Van Bronckhorst terug...
    Hofland wordt morgen gepresenteerd, de trainer van wolfsburg heeft verteld dat Hofland naar Feyenoord gaat.

En Makaay is waarschijnlijk ook een kwestie van tijd.

Artikel of Hofland:

We hebben in lange tijd niet zulke goede aankopen gehad. En dit is alleen maar mooi, ook al ben je geen Feyenoord fan. Volgend seizoen wordt volgens mij enorm spannend met 4 teams die kunnen strijden om kampioenschap.

Ik zeg niet dat Feyenoord kampioen wordt, maar met de fantastische aankopen die ze aan het doen zijn staat er gewoon een goed elftal. Goede mix van talenten en ervaring.

Verdediging is top nu, Middenveld ook. En als Makaay komt is de aanval ook behoorlijk goed.

Nu hopen dat Van Marwijk zijn werk doet en het goed gaat doen, dan zou Feyenoord gewoon weer mee kunnen strijden in de top 3.

Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Wel cool inderdaad, misschien hebben we straks vier teams die in Europa redelijk meekunnen!

Alleen moet Feyenoord daarvoor nog een jaartje wachten ;)

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    zo, me bek viel open toen ik het las! Respect voor hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen!

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Waar betalen ze het van? :+

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Klose naar Bayern München gaat. Slaat echt nergens op. Het is in dezelfde competitie, dus voor de avontuur zal ie het niet doen. Het is daarbovenop nog een stroeve oude club die volgend jaar lekker UEFA Cup mag gaan spelen.

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik echt niet verwacht, gio bleef ook maar volhouden dat zijn toekomst bij Barca lag. Maar zeker mooi voor Feyenoord, ik vond het zonde om de club zo af te zien glijden, maar nu zijn ze weer op de weg terug. Alleen maar goed voor de competitie.

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nu kunnen ze misschien weer meedraaien in de top5 :cool:.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gio is / was transfervrij dus dat scheelt alweer wat. :9

20. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Twee linksbacks in 1 week...:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.