1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap sowieso niet waarom ze Capello wegdoen, eindelijk krijgt hij het voor elkaar om een team op het veld te zetten.

Mijatovic heeft vrij weinig tot niks voor Real betekend nou, de enige trainer die goed kon omgaan met de spelers van madrid naast Capello was inderdaad Del Bosque, maar die zie ik niet zo snel terug komen met deze zooi.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Schuster zou toch nieuwe trainer bij Real worden? Er waren een paar maanden terug iig geruchten dat hij al een contract had getekend

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Capello inderdaad ook liever zien blijven, en Del Bosque heeft alle reden om niet naar Madrid terug te gaan. Een goed begin zou zijn Fernando Hierro een goede technische functie te geven, misschien sport directeur i.p.v. Mijatovic. Het rare is dat Calderón alle touwtjes in handen lijkt te hebben, en niet Mijatovic, die de sportieve beslissingen moet nemen. Het beste lijkt me dat Mijatovic opstapt, en dat Hierro het zeggenschap over de sportzaken krijgt. Hij weet in ieder geval wat er met de club moet gebeuren, dus ik zie het lot van Real Madrid liever in zijn handen dat dan in de handen van een stelletje incompetente zakenlui.

En over Del Bosque; volgens mij had Casillas gezegd dat hij hem terug wilde, en aangezien Raúl enzo in hetzelfde kamp als hij zitten, kunnen we misschien ooit nog hopen dat Del Bosque voor de spelers terugkeert.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    feyenoord springt gruwelijk hard omhoog na de K.O. die ze dit seizoen kregen......hier moet toch wel een geldschieter achter zitten?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze zeggen dat er iemand is die 50 miljoen in Feyenoord heeft gestopt en dat het grootste gedeelte van dit geld voor transfers mag worden gebruikt

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Makaay en Van Bronckhorst waren wel transfervrij..

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    makaay toch niet? Gio iig wel, en hofland moest 4 miljoen kosten. En de cler zal ook wel aardig eat gekost hebben.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord heeft ontkent dat er een geldschieter achter zit.
    Het geld komt van de Talent pool (6 Miljoen) en de verkoop van certificaten (20 miljoen)
    Verder wordt er een tweede talent pool gemaakt en de verwachte inkomsten daaruit zijn 5 miljoen.
    Dus in totaal hebben ze 31 miljoen om te investeren in nieuwe spelers.
    En let wel dat ze echt nog niet zoveel geld hebben uitgegeven.
    Het zit nu misschien rond de 5 a 6 miljoen euros. Ze hebben aangegeven nog niet klaar te zijn met aankopen. Zijn nog bezig met andere spelers maar ze willen geen namen geven. Geruchten gaan dat Smolarek en Koevermans op het lijstje staan.

De Cler was 2.8 miljoen.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Naar wat ik begreep waren de aandelen nog niet verkocht, maar gingen ze dit wel doen.

Ik vind wel dat ze goed bezig zijn met aankopen, en op elke linie is wel een versterking gekomen. Nu alleen nog een keeper die wedstrijden kan winnen voor feyenoord.

10. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Matthew Amoah naar NAC :D. Eerder vandaag meldde NAC de (terug)komst van Anthony Lurling. Volgens kan NAC volgend seizoen een redelijk elftal het veld insturen :).

-------------------Zoetebier-----------------
    --Ammi----Penders----Zwaanswijk---Mtiliga---
    --------------------Gilissen------------------
    -----------de Graaf-----van Gessel-----------
    -------------------Gorter--------------------
    ------------Rigters---------Amoah-----------

Hoewel dit wel 4-4-2 is en NAC liever 4-3-3 speelt, maar goed, we zien wel. Wellicht nog een paar versterkingen?

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij ook nog niet verkocht, maar ze verwachten het en kunnen dus geld uitgeven voor ze het hebben. En ze zijn zeker goed bezig, het is voor het eerst sinds jaren dat ik echt het gevoel heb bij de aankopen van "Ja! die voegen echt iets toe" ze zijn echt van meerwaarde. Allemaal Nederlanders met ervaring beter kun je je niet wensen.

Amoah is een goede aankoop. NAC is ook goed bezig :thumbs:

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ga er maar vanuit dat rigters niet meer bij NAC speelt aan het begin van de competitie.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook niet nee.

14. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vorige keer dat jong nederland kampioen werd was er toch ook zo'n super talent die volgens mij bij arsenal speelt(of speelde immers).
    Wat was zijn naam ook alweer en wat is er van hem overgebleven.... Hopelijk gaat het met die andere zoals rigters niet zo.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    quincy;)

16. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Quincy Owusu-Abeyie; heeft Arsenal verlaten voor Spartak Moskou. Geen idee hoe hij het daar doet maar het feit dat hij totaal uit beeld is bij jong oranje zegt volgens mij genoeg

edit//te laat :'-(:+

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh ja! Was 't alweer vergeten. Waar zit hij tegenwoordig dan? :eek:

//edit; ^^ Joo

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij wilde weer terug naar engeland. Ik dacht dat hij naar birmingham ging.

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens The Daily Mail zal blackburn rovers alles in het werk stellen om Maceo Rigters binnen te halen. De Engelse krant meldt dat de rovers een kleine zes miljoen euro over heeft voor onze jeugdinternational. Zou wel heel lekker zijn!!!

Bron : De Rat, The Daily Mail, elf

Zes miljoen voor een speler die waarschijnlijk nog onder het salarisplafond van NAC zit. Maar van mij mogen ze er ook een mooie strik bij hebben :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina