1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    hehe idd:

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens NOS teletekst heeft Liverpool 15 miljoen voor Babel geboden maar Ajax zou 20 miljoen willen hebben

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    20 miljoen dat gaan ze echt niet bieden.. gelukkig maar, hij moet nog 1 jaartje blijven minstens.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk het ook niet, vindt 15 al een heel goed bod voor een speler als Babel

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Kan me toch herinneren dat er vanmorgen nog 10 miljoen stond. :{

Overigens brengt PSV weer een nieuw bod op Perez uit vandaag en denkt Valcx ook vandaag overeen te komen met Atlas voor een transfer van Guardado naar PSV. Oja, en Koné was afwezig bij de eerste training omdat hij dacht dat het een paar dagen later was. :emo:

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    op Voetbalzone staat 14 miljoen. Hoe dan ook ik vind het zoiezo veel te veel voor een speler als babel. En ik vind ook dat hij het beter niet kan doen, enorm veel concurrentie daar. Torres hebben ze voor 36m gehaald dus die heeft zoiezo een basisplek. Dan heb je nog Kuyt, Crouch, Voronin en volgens mij vergeeet ik er nog 1.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Bellamy?

Ben het met je eens. Lijkt me niet echt iets voor Babel, al is Liverpool wel een club waarin veel spelers zeker wat speelminuten krijgen.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aanzienlijk meer dus, 20 miljoen zou dan best kunnen.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    20 miljoen ik vind Babel dat echt niet waard, misschien dat jullie het oneens met me zijn maar zo goed vind ik hem nou ook weer niet.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hij moet gewoon nog een jaartje bij Ajax blijven :cool: (zoals hij zelf volgens mij ook een tijd terug had 'beloofd')

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag hij gaan :+

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ik wel elke keer als ik hem zie spelen 'Die jongen wordt echt zo goed over een paar jaar..'. Ik vind z'n manier van spelen ook gewoon heerlijk, zo onbevangen en met veel power en snelheid. Ik denk wel dat ie er gaat komen en vind 20 miljoen dan ook niet heel raar. Wel heel veel geld, maar ik vind wel dat ie al heel goed is voor z'n leeftijd. Van Persie was voor m'n gevoel echt nog niet zo ver toen hij 20 was. Maar goed, een extra jaar Ajax kan geen kwaad denk ik. CL spelen (hopelijk) en dan weer verder kijken.. Maar tegen 20 miljoen gaat Ajax ook geen nee zeggen..

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je op jonge leeftijd gewoon veel speelminuten moet krijgen en dat zal bij Liverpool niet zo zijn denk ik. Gewoon 1-2 jaar bij Ajax nog spelen en dan kan je altijd nog naar een grote club.

14. basovich

basovich Guest

PSV is zeker goed bezig:D..hopen dat het nieuws echt waar is!!

bron: voetbalzone
    Die werkvergunning kan nog wel een jaartje wachten :D!

bron: voetbalzone

bron: v-bal

wauw, wat een team krijg je dan:D!! niet alleen Seizoen: 07-08 winnen maar misschien ook wel de Champions League!!

*als Cocu iig terug wil komen als speler natuurlijk.

--------------Gomes--------------
    Kromkamp--Alex--Salcido--Guardado
    --------------Simons--------------
    ----Afellay/Mendez------Cocu-----
    ----Farfan---Lazovic----Kone-----

bank:

Da Costa
    Perez
    Bakkal
    Roorda
    Aissati

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kun je nog weinig van zeggen. Het kan net zo goed dat Alex gewoon wel weggaat en Cocu heeft ook al gezegd dat hij stopt. Bovendien kan Gomes ook nog weggekocht worden, hoewel ik nog niks heb gehoord. Zelfde geldt voor Farfan.. Je gaat nu wel van het állergunstigste geval uit. Perez is bijvoorbeeld ook nog niet rond.

16. basovich

basovich Guest

Perez hoef ik idd ook niet meer;)..en Gomes doen ze van z'n langzalze leven niet weg. want dan zouden ze echt snel naar een andere keeper moeten zoeken. Farfan kan misschien nog wel maar die zou ik ook niet echt missen dan aangezien ik liever met 2 spitsen speel en dan een extra middenvelder. Cocu denk ik ook niet dat hij nog komt, zou wel leuk zijn:).

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij kreeg ene salomon kalou een werkvergunning zonder ook maar 1 interland te hebben gespeeld, dus ik zou maar niet te veel verwachten.

18. basovich

basovich Guest

tjsa, die kans zit er altijd wel in maar aangezien Chelsea Alex niet echt zo heel hard nodig heeft en daar maar een reserveplaats heeft.

Alhoewel Kalou heeft ook geen basisplaats maar die werd ook gekocht, Alex wordt 'verhuurd' en Chelsea hoeft dus ook niet bang te zijn dat hij niet naar hun gaat als ze hem dit jaar nog laten spelen bij psv.

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ajax vraagt 20 miljoen voor Babel.
    Al zou Liverpool dit voorover heeft meteen verkopen en 2 nieuwe ervaren NL spelers kopen.

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  20. basovich

basovich Guest

veelste veel voor Babel vind ik.

als je het daar over had want er staat geen naam bij;).

EDIT: oh je hebt het al verandert;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina