1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool mag met Babel gaan praten. Het verschil tussen vraag (20 miljoen) en aanbod (17 miljoen) wordt met de seconde kleiner. Laat maar eens een goede vervanger komen.

2. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap echt niet dat ze zoveel voor babel overhebben.

ik vond 10 miljoen al veel.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook, maarja niks verbaast me meer met voetbal.
    Heb trouwens gelezen dat Feyenoord lindenbergh wil. Misschien wel handig voor de breedte, maar hoop echt dat ze snel een goeie 2e spits kopen.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *Agrees.

Had dit ook echt niet verwacht zeg :eek:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En dan moet Nilsson de vervanger van Babel worden. Voor dat geld wat Ajax binnen kreeg door de verkoop van Babel en de Mul kunnen ze toch wel wat beters halen lijkt me?

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou Liverpool dan gaan spelen met Babel, Torres, Kuyt en Crouch voorin? Het lijkt mij dat iemand mag gaan banken, waarschijnlijk Kuyt.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat vooral crouch buiten de boot gaat vallen en torres altijd een basis plaats en babel/kuyt afwisselend.

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ach voor vage gasten uit jong portugal wordt zelfs 25 miljoen betaald.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Harry Kewell ook nog. Als LF.
    Die zal met Babel gaan strijden om een plekje.
    Kuyt zal met Pennant ofzo gaan strijden als RF aangezien Luis Garcia ook wegging toch? Crouch en Torres strijden vast om het plekje in het midden van de aanval.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien verwoordde ik het niet helemaal goed. Ik bedoelde 'namen' in plaats van 'vedettes'. Als er te veel grote namen op een veld staan (wat bijna gelijk staat aan egoïsten) en er weinig werkverzetters tussen lopen wordt het moeilijk.

Als Interfan weet ik als geen ander dat zo'n balans en continuïteit binnen een selectie enkele van de belangrijkste aspecten zijn om een goed te doen functioneren. Aankopen is prima, maar ik denk dat het wel eens kan gaan botsen. Dat zag je afgelopen seizoen al met Eto'o en Ronaldinho.

Overigens las ik vandaag op Channel4 dat Milan de vraagprijs voor Ronaldinho wil gaan bieden (120 miljoen euro geloof ik) :eek:

Liverpool volgend jaar:

-----------------------Reina----------------------
    Finnan-------Carragher--------Agger----------Riise
    ---------------Sissoko-------X. Alonso------------
    --------Gerrard----------------------Voronin------
    ----------------F. Torres--Babel-------------------

:D

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien verwoordde ik het niet helemaal goed. Ik bedoelde 'grote namen' in plaats van 'vedettes'. Als er te veel grote namen op een veld staan (wat bijna gelijk staat aan egoïsten) en er weinig werkverzetters tussen lopen wordt het moeilijk.

Als Interfan weet ik als geen ander dat zo'n balans en continuïteit binnen een selectie enkele van de belangrijkste aspecten zijn om een goed te doen functioneren. Aankopen is prima, maar ik denk dat het wel eens kan gaan botsen. Dat zag je afgelopen seizoen al met Eto'o en Ronaldinho.

Overigens las ik vandaag op Channel4 dat Milan de vraagprijs voor Ronaldinho wil gaan bieden (120 miljoen euro geloof ik) :eek:

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, belachelijke prijs, vooral voor een club die al over Kaká beschikt.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Milan is ook gewoon een zielige pestpleurisclub :) :+

Volgend jaar is het Brazilië - Argentinië in de Serie A :9 En Argentinië gaat uiteraard kampioen worden.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    120 miljoen.... waar gaat het heen met de wereld. Voor 120 miljoen kan je een heel elftal kopen waar je de champions league mee zou kunnen winnen.

Feyenoord trouwens bezig met de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen 2-0 inmiddels.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, tsja echte waterdragers staan er komend jaar niet meer in het veld, maar als iedereen fris en fruitig was 2 jaar geleden dan waren ze ook niet aanwezig. En ik moet toch nog een keer verwijzen naar toen. Zou overigens wel absurd zijn als Milan dat serieus gaat bieden, gaat nergens meer over. Ik moet het ook eerst nog maar zien voor ik het geloof.

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Echt bizar voor hoeveel men Babel heeft aangekocht. Strik eromheen zou ik zeggen als ik Ajax was. Zo goed is Babel nou ook weer niet.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    :emo:

Vind het nogal kut dat hij weg gaat. Tuurlijk veel geld, maar wie moet er in vredesnaam voor gekocht worden? Mitea is fysiek zo-zo, Leonardo alleen maar geblesseerd en ik heb ook mn vraagtekens bij Lasse Nilsson.

Ik zou een hengeltje uitwerpen naar Arjen Robben. Nu ook Malouda er bij komt, gaat het echt wel moeilijk worden voor hem.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vroeg op de avond zoveel bier drinken is niet goed voor je.

Scoreverloop Feyenoord, het is rust nu geloof ik :)

Scoreverloop
    0-1 De Guzman
    0-2 De Guzman
    0-3 Slory
    0-4 Makaay
    0-5 Makaay
    0-6 De Guzman
    0-7 Slory

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind Lasse Nilson een goeie speler, alleen of hij past bij het Ajax systeem.. Dat is afwachten, het lijkt me wel een goeie aankoop hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina