1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoop echt dat Feyenoord zijn oude glans weer terug krijgt! Dat was altijd DE ploeg in de eredivisie ( vindt ik ) en het is gewoon de mooiste club in de eredivisie.. De supporters, de clubkleuren, alles gewoon :) Zooo veel beter als bijvoorbeeld psv of ajakkes... dat vindt ik maar helemaal nix!

PSV is gewoon only singing when your winning, en ajax.. in een stadion van een badkuip,neej daar wil je je club toch niet zien voetballen??

Nee, doe mij maar Feyenoord.. hopen dat ze kampioen worden :D

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat alle topclubs dit wel hebben.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Feyenoord heeft een hele trouwe achterban, die de Kuip altijd levend houden. Kan veel over ze zeggen maar dat doen ze. En dat ze hun bek open trekken als het minder gaat is normaal.

Zelfde als Ajax, zeker tegen het einde van het seizoen was de sfeer in het stadion fantastisch tijdens de wedstrijden die ik in het stadion heb gekeken.
    De ploeg werd echt overeind gehouden door het publiek.

AZ heeft kutpubliek, en PSV zijn een stel boeren

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat de situatie bij alle 4 de topploegen redelijk gelijk is. Van Ajax wordt gezegd dat ze glorypubliek hebben maar ik heb afgelopen seizoen ook weinig Feyenoorders gehoord (don't blame 'em). Nu poppen ze ineens overal weer uit de grond.

Het gaat gewoon overal hetzelfde, dus om elkaar van dergelijke onzin te betichten schiet niet op. Als we allemaal in dezelfde situatie zaten zou al het publiek hetzelfde zijn, trust me.

Precies. Die bedragen slaan sowieso nergens op. 24 miljoen voor Henry en dan bijna hetzelfde voor Babel. Dan zijn de verhoudingen wel behoorlijk zoek, en dat zeg ik als Babel fan pur sang.

Over Barça: het kan een tijdje goed gaan. Bij Madrid ging het ook een of twee jaar fantastisch, maar daarna merk je dat balans erg belangrijk is binnen een selectie. Waterdragers en ervaring (Puyol bijv.) zijn keihard nodig. Madrid kocht niet voor niets Gravesen in alle paniek.

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  5. basovich

basovich Guest

jij bent vast nog nooit in ehv geweest ofwel?:):

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar daarom ben ik ook erg blij dat Milito is gecontracteerd, en ik hoop dat Yaya Touré een dergelijke rol ook kan vervullen.

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik wel, met psv - GA Eagles.

De hele, maar dan ook de hele wedstrijd, waren het de Eagle supporters die de sfeer moesten maken ( zelfs toen we achterkwamen, na eerst met 0-1 voor te hebben gestaan )

Dat boeren publiek begon pas te zingen, toen de overwinning veilig was
    ( de 3-1 ) maar daarvoor hoorde je ze neit hoor! En het deventer publiek bleef maar zingen! Ja daar kunnen ze in die lampjes stad nog wat van leren!

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, Madrid heeft Metzelder en Pepe binnen, en het contract van Soldado is verlengd. Hopelijk krijgt Soldado wat speelminuten volgend seizoen, want het is echt een groot talent, net zoals Miguel Torres trouwens. Het bevalt me wel dat we eens een keertje geen grote namen binnenhalen, al was dat in de vorige transferperiode ook al niet het geval. Nu hopen dat Schuster geen rare dingen gaat doen, en het komt helemaal goed volgend seizoen.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gelukkig betaalde Real Madrid ook maar een miljoentje of 30 voor iemand als Pepe. Dat geld voor Babel was belachelijk, maar dit ook absoluut.

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat al rond dan? Dat heb ik even gemist :)

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Goeie keuze van mijn cluppie. :)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dan de zoveelste speler van Heerenveen worden die Ajax overkoopt.. we kunnen beter de scouts van Heerenveen gaan kopen dan ben je goedkoper uit 8)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Of Alves kopen zodat je Babel vervangen hebt..
    Als je toch bij Heerenveen gaan shoppen, doe het dan meteen goed, koop gewoon 2x achter elkaar de top spits daar weg :cool:

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wist niet dat hij nog leefde:eek:

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hopelijk blijft hij wel bij Voetbal Insite, kan altijd wel om z'n droogheid lachen

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Doe dan Suarez, een stuk goedkoper en past meer in het systeem :) Nillson hoor ik veel, maar zou Castelen geen optie zijn voor rechts?

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk Alves halen. En dan Motta en Zuiverloon. En Kkric huren. En gewoon 4-4-2 spelen.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel echt wel heel erg benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren bij Ajax. Nu moeten ze toch even gaan winkelen en het lijkt me dat ze wel een redelijk budget hebben. En het is natuurlijk extra leuk om aanvallers te halen :)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gemert of Kozakken Boys... Wordt lastig :+

20. basovich

basovich Guest

Loting KNVB beker
    Feyenoord kan meteen flink aan de bak;).

EDIT: Dulle was me net iets voor :9.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina