De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ja, dat zijn dag kaartjes:)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je hoeft niet per se bij de eerste wedstrijd aanwezig te zijn. Je betaald daarentegen wel voor beide wedstrijden. Aan jou de keus of je een dubbele prijs voor één wedstrijd wil betalen.

Ik ga iig naar dag 2. Atletico-Lazio en als finalewedstrijd Ajax-Arsenal.

Het is eenmaal moeilijk om voor de wedstrijden apart te verkopen. Je kan dan makkelijk blijven zitten als je alleen een kaartje heb voor de eerste wedstrijd. Dat valt niet te controleren als je eenmaal in het stadion zit.

De bronnen komen van de Oekraïnsche Televisie en een Mexicaanse krant, een stuk betrouwbaarder dan voetbalzone of iets dergelijks.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dezelfde mexicaanse krant die beweerde dat Guardado naar PSV ging? :b:

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wilt zeggen dat PSV helemaal niet bezig was om Guardado aan te trekken?

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij wil zeggen dat hij uiteindelijk niet ging.

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Keuze die je maakt. Tweejarig contract meen ik. Nu tussen de 16 of 20 cashen, of volgend seizoen veel minder, omdat zijn contract dan bijna afloopt. Wel een risico.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    maargoed, ze willen hem sowieso nog 1 seizoen houden, wat ik kan begrijpen.. En dan loopt ie weg voor 10 miljoen, so be it, maar ik denk dat we als we sneijder houden, we dit seizoen een kans kunnen maken op het kampioenschap, zonder hem, echt een heel stuk minder. Al heeft Ajax wel bewezen ook zonder hem te kunnen..
    2009 loopt z'n contract af overigens

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deze wel aardig, op VI.nl: Hoe lang duren die hamsterweken bij Ajax eigenlijk?

Het zal mij benieuwen wat er nog allemaal gaat gebeuren.. Het kan echt nog alle kanten op volgens mij. Of je zit straks zonder Sneijder, zonder Davids en zonder Suaréz.. Of je zit straks mét ze en misschien nog wel een andere mooie aankoop ook. Hoe lang heeft Leonardo nog nodig om te herstellen trouwens?

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Davids gaat no way weg :cool:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie ik ook niet gebeuren. Over Leonardo, de vorige keer dat hij zo'n blessure had duurde het anderhalf jaar ofzo? Kan nog wel even duren, vandaar dat hij "Mijn carriere is verpest" riep op de brancard toen 8)

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt genaaid. Trouwens, ik denk ook niet dat Davids weggaat hoor, maar er is nog wel een hoop onduidelijkheid over een paar spelers vind ik. En als ze tegenover Perez, Babel, de Mul en eventuele andere vertrekken alleen Delorge en Suarez stellen vind ik niet echt dat we erop vooruit zijn gegaan.. Maar goed, we zien wel over een tijdje.. Ik hoop eigenlijk nog wel op een een of andere top-transfer.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onduidelijkheid over spelers, hoezo? Dat clubs interesse tonen betekent niet meteen dat er over een speler meteen onduidelijkheid is. Davids is principieel niet te koop, is al aangegeven. Sneijder gaat alleen weg bij een goed bedrag, anders blijft Sneijder gewoon. Ten Cate heeft aangegeven sowieso nog 3 aanvallers te willen hebben.
    Over welke hoop onduidelijkheid heb je het? :9

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, geval Davids is misschien duidelijk (hoewel hij bij een bod van 20 miljoen ongetwijfeld weggaat, principieel is ook maar relatief). Sneijder gaat weg bij een goed bedrag, anders blijft hij. Dat is dus nog onduidelijk, want komt er wel of niet zo'n bod? Nog 3 aanvallers, terwijl we alleen nog maar de naam Suarez hebben horen vallen. Dat is dus ook nog vrij veel onduidelijkheid (wie zijn dan die andere twee aanvallers).. Sorry, maar ik vind het nog steeds vrij onduidelijk :) ;)

Die smilie die jij nu gebruikt moet echt worden veranderd trouwens. Iedereen gebruikt hem als de :p maar je tong uitsteken of 'Yummie' bedoelen is wel wat anders.. Maar goed :+

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Edgar Davids zal wel niet vertrekken. Ik denk dat hij wel zijn laatste seizoen als prof gaat spelen. Of hij verlengt nog met één jaar. Ik denk dat nog weinig clubs in het buitenland zitten te wachten op Davids.

Maar Ajax moet nu echt opschieten. Huntelaar en Kennedy zijn wel zeker van een plek. Leo, Mitea en Manucharyan zijn meer geblesseerd dan speelklaar. Het gaat erom spannen.

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Oeh GAE - Ajakkes = Uitverkocht!

Welkom in de hel van DEVENTER!! Ajax gaat eraan!!

Weten die ajax lui meteen wat sfeer is, en wat ze volgend jaar in de competitie te wachten staat!! :)

Eagles Deventer _O_ :thumbs:

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja okj, als je het zo bekijkt is elke transferperiode onduidelijk over spelers. ;)

Hopelijk zijn de berichten over Delgado waar. Milevsky zou ook leuk zijn maar dat vind ik maar vaag, dat gerucht.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Staat op Vi.nl dat Arsenal Kiev een bod heeft uitgebracht op Edgar Davids. Hopelijk kiest Edje niet voor het geld. Want de competitie van Oekraïne is nou niet echt een sportieve uitdaging.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze veel geld bieden is ie zo weg.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof ik niet. Hij kwam toch ook naar Ajax terug terwijl hij nog wel naar betere clubs kon? Ik dacht dat hij gewoon weer bij zijn oude cluppie wilde spelen.

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Jij moet stand-up comedian worden, je hebt talent :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina