1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet gepresenteerd, toch? Dus hij heeft officieel nog geen nummer of wel? :)

@Hoosie, volgens mij niet. Het is echt een rechtsbuiten volgens mij.

2. basovich

basovich Guest

dacht ergens te lezen dat hij rugnummer 20 zou hebben..nevermind. goede speler iig;).

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij wisselde in de tijd dat hij bij PSV speelde wel eens van kant met Robben inderdaad. Overigens vond ik alleen zijn laatste seizoen bij PSV 'sterk'. De andere 6 jaar vond ik het maar een beetje een frotter. Ik denk dat Ajax beter af was met De Mul.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dennis Rommedahl: Goede aankoop.

Was een geweldige buitenspeler bij de lampies toendertijd. Veel assists altijd. Toppertje. Nu nog een echte topaankoop!:D

5. basovich

basovich Guest

hij is gratis :+...

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Was het hier trouwens ook al bekend dat Rommedahl naarstig op zoek was naar een club, maar er moeilijk één kon vinden? Inderdaad, prima aankoop. :emo: Die assists waren meer de kwaliteit van Kezman (en volgens mij nog even Van Nistelrooij) dan van Rommedahl hoor. Hij was niet zo super imo. Redelijke speler, veel snelheid, maar verder echt niks bijzonders. Wieweet dat hij zich ontwikkeld heeft in Engeland, maar ben er bang voor.

Wel goed nieuws dat Sneijder behouden blijft. Valencia was denk ik niks geweest voor hem.

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Fout, hij heeft een klein miljoentje gekost.

@Wooffa: Ja natuurlijk is Rommedahl geen topspeler, maar ik zie hem als een hele nuttige aankoop. En ik vind Huntelaar echt niet minder dan Kezman. Dus wie weet:)

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  8. basovich

basovich Guest

wel? dacht dat hij transfervrij overkwam.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zo:D

10. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    :)

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nu Sneijder blijft heeft Ajax toch nog een prima opstelling over:

Stekelenburg

Heitinga Stam Vermaelen Emanuelson

Gabri Sneijder Davids

Kennedy/Rommedahl Huntelaar Leonardo​

12. basovich

basovich Guest

;)..snapte ook al niet dat ik dat ergens las voor de persconf. maar het is iig geen 12:9.

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @Mtthz, Ja precies, Kennedy staat in principe in de basis.. Dan heb je dus ten opzichte van afgelopen seizoen Kennedy in plaats van de Mul en Leonardo in plaats van Babel. En breekijzer Surzaiz erbij natuurlijk.. Maar ze zijn natuurlijk vooral als team gegroeid (en bijvoorbeeld Sneijder als speler natuurlijk) en ik denk dat ze volgend jaar wel wat moois voor elkaar kunnen krijgen! Hopelijk ook in de Champions League, want dat blijven de mooiste wedstrijden :) Kopenhagen vorig jaar was ik wel even kapot van, dan vind ik het halve seizoen eigenlijk al mislukt.. Maar goed, daar lang genoeg over ;)

@basovich, al veranderd hoor :+

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De linksvoor positie is natuurlijk nog een moeilijk punt. Mitea en Leonardo zijn de enige spelers die daar nog kunnen spelen. Ik zie Rommedahl en/of Kennedy daar niet zo snel spelen. Hetzelfde geldt voor Manucharyan.

Komt bij dat Mitea en Leonardo meer op het brancard liggen dan op het veld staan. Dat is heel erg lastig. Ik weet niet of die Urzaiz eventueel op links kan spelen, maar daar zal ik niet van uit gaan. Een goede linksvoor erbij zou niet misstaan.

15. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Urzaiz gaat niet op links spelen, geloof mij maar.;) Maar zijn jullie Suarez vergeten ofzo? Die komt ook, het wordt alleen pas op 31 juli of op 1 augustus officieel...:thumbs:

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens wie? geruchten zeker.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Moet Groningen natuurlijk eerst meewerken. En dat zal lastig worden. Ik vind meer dan 5 miljoen voor hem iets teveel van het goede. En dat officieel gedoe? Heb je een bron misschien?

EDIT/

Ja wat Nitram zegt. Zeker van voetbalzone:cool:

18. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet van 1 van die prutsites. Op 31 juli is toch die arbitragezaak? Nou financiele vooruitgang, sportieve vooruitgang...wie zal er gaan winnen?:b:

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik ben geen jurist dus ik weet niet wat de regels zijn. Maar hij heeft gewoon een contract en daar moet je je aan houden tenzij die wordt afgekocht.

Maar zoals ik al zei, ik ben geen jurist dus ik heb geen flauw idee welke regels er zijn.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Bron: Ajax.nl

Is dit wat GAE bedoelde met de hel van Deventer?_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina