De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gaat Makaay in vredesnaam naar Feyenoord, ik kan die link totaal niet plaatsen. Willen die Duitsers opeens van hem af dan? Ik vat het niet... en als ie dan naar Nederland komt, kom op, dan had hij beter voor VVV kunnen gaan.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben minstens 10 miljoen aan transfer geld, kan je aardig wat mee doen denk ik zo :). Maarja, niemand weet hoeveel geld Feyenoord heeft tenzij jij de boekhouding heb gezien :D

3. Cybercon

Cybercon Guest

Ik leg het even uit...

Doordat de komst van Klose naar Bayern zo goed als zeker is lijkt Makaay volgens de NOS op een zijspoor te belanden. Vandaar dat hij waarschijnlijk naar Feyenoord zal gaan. Maar waarom inderdaad. Hij wil toch Europese toernooien spelen lijkt me, maar ja bij Feyenoord kan je dat voorlopig vergeten :emo: De meest logische keuze is PSV zou je zeggen.... Overigens had Barca ook nog interesse in hem.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, het schijnt te maken te hebben met van Marwijk. En misschien ook prive redenen. Voor het geld zal die het niet doen denk ik :).

En jullie doen alsof Feyenoord degradatie kandidaat is, zo slecht is het nou ook weer niet. Met een paar gerichte aankopen zoals Makaay doet Feyenoord volgend jaar gewoon weer mee voor CL voorronde.

(Doet ze schild aan voor anti-feyenoord posts)

5. Cybercon

Cybercon Guest

Voetbalprimeur

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En misschien heeft het feit dat hij voor Feyenoord kiest ook te maken met wat hem beloofd is, misschien is hem bij Feyenoord een basisplek beloofd en bij PSV een bankzitter.

Ook las ik dat Ronald Koeman heeft aangegeven maar 1 spits te willen toevoegen aan de selectie en dat zijn keuze uitging naar Lazovic.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bleef klose niet gewoon bij werder?

8. Cybercon

Cybercon Guest

Sorry, maar ik geloof dus écht niet dat Koeman de voorkeur geeft aan Lazovic. Hij zal eerder kiezen voor een goed dragende voetballer dan een arrogante/vervelende kwal als Lazovic.

Wou z'n contract niet verlengen, hij is rijp voor een nieuwe uitdaging.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vertel ook alleen maar wat ik lees hoor :).

Maar laat hem maar lekker naar Feyenoord komen! in eindhoven hebben ze al genoeg goede spelers.

10. Cybercon

Cybercon Guest

Wat is dat ook met die Koemans :emo:

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laat maar komen :thumbs:

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    laat maar staan...

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daar hebben ze geen geld voor:)

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Feyenoord blijft nog steeds een mooie club om voor te spelen. Het kan volgend seizoen ook zo weer omslaan, je weet het maar nooit in het voetbal. Als de talenten van feyenoord het opeens wel doen kan het makkelijk beter gaan als dit jaar, al is dat natuurlijk niet zo moeilijk. Makaay heeft hier waarschijnlijk veel vertrouwen in als hij het avontuur aangaat.

15. Cybercon

Cybercon Guest

De reden waarom de eventuele overgang onwaarschijnlijk maakt. Maar het schijnt zo te zijn dat ze hem voor een schijntje over kunnen nemen.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat ik dit eigelijk gewoon moet negeren maar ik doe het toch niet.

Ik durf te wedden dat geen een van de mensen die beweren dat Feyenoord geen geld heeft daadwerkelijk bewijs heeft of heeft gezien.
    Volgens mij is de reden dat iedereen dit zegt is omdat jullie gewoon bang zijn dat wij weer omhoog krabbelen :emo:.

misschien dat ze niet zoveel geld hebben als Ajax, PSV of AZ maar zeker wel meer dan Twente, Heerenveen e.d.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38

Die Frank Demouge is wel veranderd zeg daar in de Jupiler. Wist ook niet dat ie Frans international is...

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft ie zich omgebouwd tot de cloon van Ribery? :emo:

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou als je op zo'n iemand wilt lijken qua uiterlijk...:emo:

20. Cybercon

Cybercon Guest

Met jullie topverdediging: Tiandalli-Vlaar-Greene en Drenthe zeker? :emo: Met Makaay zijn jullie er nog echt niet hoor :)

@VI 'Demouge' picture

OMG :emo: Maar die Ribery is trouwens een fenomeen zeg _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina