1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Gaan we nu weer beginnen over historie? De enige die de laatste jaren een beetje voetbal laten zien naast AZ is PSV. Helaas kan je Feyenoord niet meerekenen met een hoogvlieger als de UEFA Cup. Ajax teert nog steeds op de Champions League van '95. AZ Doet nu al ruim 3 jaar mee met de eerste vier. Aankopen zijn goed, coach is top, stadion zit bomvol en wordt binnenkort waarschijnlijk weer uitgebreid. Waarom geen topclub?

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ze nooit wat winnen? En omdat ze nog niet constant (als in jaren) mee hebben gespeeld in de top.

In potentie zijn ze zeker een topclub.

3. basovich

basovich Guest

omdat ze van Excelsior verliezen? Omdat ze de CL, landskampioensschap en de beker konden pakken maar alle 3 werden ze voor hun neus weggepakt.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2007
  4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Tjah, AZ kon wel als enige zeggen dat ze meededen tot het eind voor alle 3 de prijzen. Inderdaad stom dat ze geen enkele hebben kunnen pakken. Maar zoals ik al zij, het toont aan dat ze top zijn. Anders zouden ze nooit tot het einde uitzicht kunnen hebben op 3 prijzen. Ik denk dat het niet halen van de prijzen, te maken heeft met de jonge en onervaren selectie. Vrijwel alleen Arveladze heeft ooit om prijzen kunnen voetballen. Deze ploeg is zeker een ervaring rijker en hopelijk kunnen ze dit jaar wel met de druk omgaan.

AZ heeft met fris nieuw bloed en met vele hollanders goed voetbal laten zien. Daarvoor kom ik naar het stadion of kijk ik de samenvatting. Het heeft wat mij betreft de competitie vorig jaar een stuk leuker gemaakt.

Dit slaat natuurlijk nergens op, alsof PSV nog nooit van excelsior heeft verloren.

5. basovich

basovich Guest

1 xtje:+
    27/5/1985 Excelsior PSV 2-0

maar ik bedoel maar te zeggen dat AZ gewoon de druk niet aankon die laatste wedstrijd.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    AZ heeft zeker een positieve invloed op de entertainmentfactor van de Eredivisie. En ik vind dat ze momenteel ook bij de top horen.

Maar een topclub ben je imo pas als je over langere tijd bewijst mee te doen om de prijzen. Niet één of twee jaar, maar decennia lang, of in ieder geval een periode langer dan 3 jaar. AZ gaat zeker een topclub worden, maar voor nu vind ik dat ze dat nog niet zijn.

Ik bedoel, Heerenveen en Willem II zijn ook weleens tweede geworden en mochten CL spelen. Dat zijn toch ook geen topclubs?

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik begrijp je punt, maar je maakt hier wel een vreemde vergelijking. Jou genoemde clubs zijn incidenteel een keertje tweede geworden.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    AZ moet nog een keer tweede worden dacht ik.

9. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Week Ban

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

Een topclub in MIJN opzicht wordt je niet zomaar. Ik ben het wel heel erg met je eens met het feit dat AZ de competitie leuker heeft gemaakt. Hoe meer kanshebbers op de titel hoe leuker de competitie wordt. Maar ik vind dat je eerst lang bij de top moet meedraaien voordat je het een topclub mag noemen. Maar dit is slechts mijn mening hoor. AZ doet het erg goed de laatste tijd en ik hoop dat ze het vast houden want zoals ik al zei, hoe meer teams kans hebben op de titel des te leuker het kan worden.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Stam weg, Sneijder weg, Davids waarschijnlijk weg, Huntelaar weg, Sjonnie misschien ook.

Ach we hebben een heel seizoen om vervangers te zoeken..

Vi.nl

Kutspeler:{

Hopen dat hij zaterdag ook speelt. Dan ben ik er.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk dat hij donderdag ook speelt. Dan ben ik er. ;)

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Mensen beoordelen die Colin veelste vroeg. Geef die jongen een kans. Ik bedoel hij kost geen drol dus je valt er geen buil aan. En die gozer is niet voor debasis gehaald maar gewoon als stand in. Prima toch?

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahah dit gaat toch te ver man. Eens houdt het op hoor. :emo:
    Ik vind dat Ajax beter het geld (vind 6,5 te veel voor die Suárez) aan wat anders moet gaan besteden.

15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Geeft ook helemaal niks hoor, dat je een beetje moeite hebt met lezen. Geeft echt niet:):

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Leg eens uit waarom ik verkeerd lees dan...

Jij zegt dat Ajax hem voor 7 miljoen ook met een strik er om had verkocht, wat wil zeggen dat ze met 7 miljoen ook tevreden waren geweest. En dat wil weer zeggen dat hij niet meer waard is dan 7 miljoen (volgens jou).

Volgens mij ben jij degene zonder voetbalverstand en het vermogen om een zin of reactie te formuleren...

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja dat snap ik, maar de GAE supporters hebben het niet zo meer met ajax, en dan niet alleen de supporters maar ook de spelers, die zich aanstelden! Maar goed hier is al lang en breed over gediscuseerd!

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, heeft echt nog weinig zin om lang over die wedstrijd door te zeuren. Gewoon weer over voetbal hebben, ipv randzaken.

En de kwestie Suarez.

Die jongen wordt helemaal gek gemaakt. Laat hem gewoon nog eens een jaartje ballen daar in Groningen. Zoveel geld uitgeven op basis van één seizoen waar hij in mijn ogen nou niet elke wedstrijd de sterren van de hemel speelden, vind ik onnodig. Als hij ook volgend seizoen ècht overtuigd, dan mogen de miljoentjes wat mij betreft wel rollen.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is alleen dat Ajax nú een vervanger voor Babel nodig heeft. Ik zou graag zien dat ze Milevskiy halen maar daar hoor je niks meer over.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie ook graag Milevskiy komen maar dat is nog minder een linksbuiten. 4-4-2 spelen met Milevskiy en Huntelaar voorin lijkt me ideaal...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina