1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, Ajax-Atlético Madrid zie ik op Veronica.nl.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En Lazio - Arsenal.

Het zegt inderdaad ruk, maar het kan wel goed zijn voor het vertrouwen en het is toch een knappe prestatie om met overmacht te winnen op Old Trafford. Zeker ook omdat Manchester al vol in vorm zou moeten zijn (volgende week tegen Chelsea voor het eggie) en Inter pas twee weekjes aan het trainen is.

Ik werd er best trots van in ieder geval :9

Ik ben ook in ieder geval blij dat het voetbal weer min of meer begonnen is, want wat is het toch kut, zo'n zomermaand zonder voetbal. En dan waren er zelfs nog wat toernooien deze zomer...

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    de verdediging van united was ook wel echt bagger.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoezo? Wes Brown, R. Ferdinand, Vidic en Evra.

Dat is gewoon hun normale verdediging hoor O-) Alleen geen Neville, maar die kan toch niet voetballen.

VD Sar keepte ook trouwens.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    bedoel ook niet kwa namen, maar gewoon hoe ze speelde, ze speelde echt bagger de verdediging.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh zo. Ja, de verdediging werd gewoon constant opengereten :) }:]

Nee, zonder dollen, ik hecht natuurlijk totaal geen waarde aan de overwinning, maar het is wel leuk :)

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zaterdag begint voor mij het seizoen ook weer. Lekker twee wedstrijden op het Amsterdam Tournament kijken, biertjes drinken en lekker wat ouwehoeren met wat Engelsen:D Heb er wel weer zin in, ondanks het AT in de jaren flink in kwaliteit achteruit is gegaan.

Laatste keer dat ik er was, was in 2004. Waren Arsenal, Panathinaikos en River Plate er. Verschrikkelijk saai was het. Vond de edities van 2000 (met Arsenal, Barcelona en Lazio) en 2001 (Liverpool, Valencia en AC Milan) een stuk leuker.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax zal sowieso niet proberen het onderste uit de kan te halen. Te veel risico met het zicht op de CL voorronde.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat nou die ene waarin Ajax en Barcelona met 3-3 gelijkspeelden? Of was dat in 2002? Dat waren nog eens uitslagen. :9

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    het was ajax barca 4-3 d8 ik.. toen scoorde van der vaart 2x en witschge scoorde vlak voor tijd het tournooi waardoor we wonnen:thumbs:
    en 1 jaar daarna of daarvoor moesten ze 3-0 van inter winnen om het tournooi te winnen en toen wonnen we met 3-0 door een goal in de 94ste minuut van wamberto (met 3 minuten blessuretijd:p)

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
  12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En 5 meter buitenspel zeker? :+

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    hahaha nee het was een schot voor open goal in de kruising:+

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  15. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer een mooie goal :D hopen dat niemand meer intresse in hem heeft, zodat hij fijn nog een jaartje bij ajax kan blijven

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wel vies weinig volk daarzo. Wel traditiegetrouw op de eerste dag van het Tournament.

En wat is er opeens met die klappertjes. Ik begrijp dat het AT een feestje voor de sponsors is, maar we zijn toch geen AZ, mensen!

Rommedahl maakt by the way een goede indruk.:D

Nope. Dat was een 4-3 in 2002. Barcelona speelde in 2000 wèl met 3-3 gelijk. Dat was tegen Lazio. Was de eerste voetbalwedstrijd waar ik ooit bij was. Later die avond won Ajax nog met 2-0 van Arsenal.

Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  17. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gabri wat dom :mad:

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Kolere wat een eikel:{ Flikte hij ook al in de bekerfinale. Moet het eens afleren.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    zwarte schaduw op een mooie wedstrijd..
    ik vond btw dat Rommedahl geen goede indruk maakte, hij is net zo snel als toen bij psv maar weet daarna niet wat hij met de bal moet doen, een soort quincy owouso abeyie... bakiricioglu daarintegen..

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad :{ Je staat 2-0 voor, geen vuiltje aan de lucht, en dan uit het niets zo'n stoot :{ Beetje raar, helemaal omdat er weinig/niets op het spel staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina