1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wordt hij dan ook niet geschorst voor de competitie? ik meen dat daar vorig jaar zo'n rel over was met Rooney.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Domme actie zeg van gabri. En wat ben ik blij dat sneijder nog een jaartje blijft bij ajax! Wat een goal.
    Ook aan kennedy gaan we een hoop lol beleven dit jaar. Wat speelde hij goed zeg!

Ik vond Collin trouwens ook een redelijke wedstrijd spelen. Ondanks dat hij op links stond speelde hij heel degelijk.

Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, Rooney had toen ook iemand tegen de vlakte gemept. Ik hoop het niet. Dan worden goede middenvelders wel heel schaars...:{

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb alleen de 2de helft gezien omdat ik moest werken, maar blijf hem een beroerde voetballer vinden. 1 op 1 Alleen maar stom naar achteren blijven lopen, en ook een aantal onbeholpen trappen en kopballen die nergens op sloegen. Hij moest er nog om lachen ook een keer, toen hij alle tijd had en dat ding de tribunes in knalde. Wat een knuppel. Gaat misschien nergens over dit, maar dat soort dingen zijn gewoon kansloos. Die Ogararu had daar trouwens ook weer veel last van, van dat eerste wat ik noemde. Op een gegeven moment liep hij ook een onwijs stuk naar achteren zo dat strafschop gebied binnen, heel typerend dat toen juist Gabri, een midenvelder, die bal voor die voeten van die tegenstander weghaald. Is gewoon zwak zoiets. Kun je nog beter blijven staan en die gast opvangen ofzo. Verder Rommedahl ook slecht. Die pases stuk voor stuk beroerd. Pluim voor Sneijder weer. Oh, en jammer dat Arsenal met een B-team speelde.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van het Amsterdam Tournament :) Eerste wedstrijd was wel aardig, maar jammer dat Arsenal niet bepaaald met het A-elftal speelde.. Het was wel mooi dat van Persie erin kwam, maar wel weer zonde dat het voor 20 minuten was. Wel gelijk twee goede acties trouwens, hij is echt goed. Kennedy maakt zeker een goede indruk tijdens de tweede wedstrijd, dat is zeker een aanwinst. Veel bewogen, goed gevoetbald, goede combinaties. Rommedahl was wat minder, die deed te weinig met de twee/drie keer dat ie goed werd weggestuurd.. Verdediging heeft Stam toch wel nodig bleek in de tweede helft trouwens. Nog een paar goede kansen voor Atletico, 2-1 was eerlijker geweest. Heerlijke goal van Sneijder en een domme actie van Gabri.

6. basovich

basovich Guest

bron: v-bal

balen maar zat eraan te komen. jammer dat hij nog niet een jaartje bleef aangezien hij wel moet knokken voor een basisplaats omdat Carvahlo 1e keus is van Mourinho en hij dan beter bij PSV lekker kon ballen totdat een 1e verdediger van Chelsea wegging. maargoed de bron is van v-bal dus hopelijk de zoveelste fake nieuws:).

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En staat op Voetbal International, de NOS en op de clubsite van Chelsea_0/

8. basovich

basovich Guest

:cool:..naja ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan maken zonder alex want als ik het zo het einde van vorig seizoen zag was het niet veel soeps. maargoed ik verwacht eigenlijk wel veel van de Rajkovic, die wordt volgens mij wel goed.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ten Cate veroordeelt 'domme actie' Gabri (www.vi.nl)

3/8/2007 10:25

Ajax-trainer Henk ten Cate was na afloop van het duel met Atlético Madrid niet te spreken over middenvelder Gabri. De Spanjaard kreeg vlak voor tijd een rode kaart.

In de voorlaatste minuut gaf Gabri tegenstander Simão een elleboogstoot. Scheidsrechter Eric Braamhaar toonde de Ajacied daarop onmiddellijk de rode kaart. Gabri ontbreekt om die reden zaterdag tegen Arsenal.

'Een domme, onnodige actie', noemde Ten Cate de overtreding van zijn speler. 'Bij een 2-0 voorsprong mag je op dat moment geen risico nemen.' Het is niet duidelijk of de rode kaart van Gabri gevolgen heeft voor het duel om de Johan Cruijff Schaal op zaterdag 11 augustus en Ajax' eerste competitiewedstrijd tegen De Graafschap op zondag 19 augustus.

Vorig jaar kregen twee spelers van Manchester United, Wayne Rooney en Paul Scholes, tijdens het Amsterdam Tournament beiden een rode kaart in het duel met FC Porto. Het duo werd door de Engelse voetbalbond voor drie duels geschorst. Man United-manager Sir Alex Ferguson verklaarde na die sanctie nooit meer te willen deelnemen aan het hoofdstedelijke evenement.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dan was dat wel even een andere 'overtreding' vorig jaar. Gingen die 2 niet op de vuist ofzoiets, of dat ze een slaande beweging richting scheids deden? Kan me iets herinneren wat ik wel begreep.

Ow, viel toch wel mee blijkbaar.:+

Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  11. basovich

basovich Guest

moet te doen zijn denk ik. en Arsenal gelijk moeilijk tegen Sparta Praag. ben benieuwd.

12. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Port of Rotterdam Tournament zal vanavond ook weinig volk trekken, tweede ring wellicht zelfs dicht, gisteren zat er op het Amsterdam Tournament dus ook geen hond.

Ik ga vanavond nog even sporten en dan lekker Feyenoord-Porto bekijken. :)

Ik denk dat Ajax goed geloot heeft. Nadeel is wel dat je weer een relatief onbekende Oost-Europese ploeg krijgt, die vaak fysiek erg sterk zijn en het countervoetbal goed beheersen. Ze doen het vaak goed tegen Nederlandse clubs.

Al met al moet Ajax dit gewoon overleven. Ze zullen extra gemotiveerd zijn na de afgang vorig seizoen tegen FC Kopenhagen.

Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hoezo denk je dat het rotterdam toernooi weinig mensen trekt? ik had nog geprobeerd aan kaarten te komen maar alles was uitverkocht (althans feyenoord - porto en feyenoord -liverpool)

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    dus vanavond is het niet Port of Rotterdam maar Porto of Rotterdam
    muwahaha

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee hoor.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ajacied Gabri komt goed weg met schikking (www.vi.nl)

3/8/2007 14:20

De rode kaart die Gabri donderdag kreeg op het Amsterdam Tournament heeft geen al te grote gevolgen voor de middenvelder van Ajax.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB deed de Spanjaard een schikkingsvoorstel van vier vriendschappelijke wedstrijden. Ajax en Gabri hebben dat voorstel inmiddels geaccepteerd. Ajax oefent vóór het duel om de Johan Cruijff Schaal met PSV op 11 augustus zaterdag alleen nog tegen Arsenal.

De schorsing heeft geen gevolgen voor de competitie. Ook in de voorronde van de Champions League kan de middenvelder gewoon in actie komen.

De vrees bestond dat Gabri harder zou worden aangepakt, omdat hij in de meest recente KNVB-bekerfinale tegen AZ Demy de Zeeuw evenzeer een elleboogstoot had toegediend. De Ajacied werd naar aanleiding van die overtreding voor drie duels uitgesloten.

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34

Klopt, dat was op de dinsdagmorgen training, waar ik ook bij was!

Dacht ga is naar de training, deed bosvelt ook mee.. Was leuk om te zien!

En overmars doet wel vaker met de training mee, hij maakte overigens nog een mooie goal, binnenkant paal!

En hij regelt veel bij de club ja, ook met spelers, echt een top man voor GAE_O_ Net als De Vroomme :thumbs: En nog veel meer mensen natuurlijk \o/

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Mierenneuker:{

Ben blij dat we niet tegen de moeilijke clubs geloot zijn als Fenerbahçe en AEK Athene. En FC Kopenhagen natuurlijk. Wel verradelijke ploegen natuurlijk waar Ajax tegen kan. Maar het zal een schande zijn als ze niet doorgaan.

Goede zaak met Gabri by the way:thumbs: Een cursusje Anger Management zal niet misstaan natuurlijk.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wel tussen de palen, maar niet in het net;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina