1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  2. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    waarom staat Drenthe linksbuiten bij feyenoord?:p

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt ook een edit knop, heb je al meerdere dubbelposts zien maken;)

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, Hiddink hè. :9 Ze krijgen alleen al 2 miljoen om mee te doen aan dat toernooi. Moet zeggen dat PSV in de samenvatting wel aardig overkwam. Vooral met het gemis van eigenlijk heel de voorhoede kwamen ze toch wel lekker mee met een Milan dat zo'n beetje op zijn sterkst aantrad. Marja, die zijn ook iets korter bezig.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn als hij naar Ajax kwam, 4-4-2 met Alves & Huntelaar }:] Maar ja ik denk het niet aangezien 14 miljoen niet genoeg was voor Alves en het feit dat FC Porto hem wil, wat ook nog veel heeft te besteden na de verkoop van Anderson. Overigens is de Portugese competitie niet echt geweldig though, minder dan de Eredivisie IMO.

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    maar ze speelde heeeel verdedigend he.. ze hebben ook geeen kansen gehad, slechts afstand schoten..

en @ Shinhead, de portugese divisie is oficieel wel beter dan de eredivisie

http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-coëfficiënten

1.Spanje
    2.Engeland
    3.Italie
    4.Frankrijk
    5.Duitsland
    6.Portugal
    7.Roemenie
    8.Nederland
    9.Rusland
    10.Schotland
    12.Belgie

als nederland roemenie en portugal langsgaat hebben we een extra champions league plek

iets anders:

Real heeft Robben én Ballack bijna te pakken' (www.vi.nl)

4/8/2007 15:52

De toch al druk draaiende geruchtenmachine heeft er weer nieuwtje bij. Real Madrid zou op het punt staan om zowel Arjen Robben als Michael Ballack over te nemen van Chelsea, dat zo'n veertig miljoen euro zou incasseren. Volgens de lokale zender Onda Madrid zou Real dat bod bij Chelsea hebben neergelegd.

Gecombineerd met de uitspraken van Real-voorzitter Ramón Calderón dat er een dezer dagen 'twee à drie topaankopen zitten aan te komen', meent de Spaanse pers te concluderen dat een deal met Chelsea onvermijdelijk is.

Het aandeel van Robben in de transfersom zou ongeveer dertig miljoen zijn. Dat betekent dat de Londenaren Ballack, die ze vorige zomer transfervrij inlijfden, voor tien miljoen van de hand doen.

In tegenstelling tot Robben, die Chelsea zegt absoluut niet kwijt te willen, zou coach José Mourinho niet malen om een vertrek van de Duitse middenvelder. Zijn eerste seizoen op Stamford Bridge was niet bepaald indrukwekkend.

Met Robben en Ballack erbij, zou Real Real nog niet uitgewinkeld zijn. Op vier posities wil De Koninklijke zich nog versterken. De Madrileense sportkrant Marca neemt alvast een voorschot en noemt drie Nederlanders als belangrijke kandidaten: Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar.

Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  7. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sneijder zei dat hij zeker nog 1 seizoen bij ajax bleef ;)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn als we dan 5 Nederlanders in Real Madrid zouden hebben :) Maar Huntelaar en Sneijder zie ik gelukkig niet zo snel komen.

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Feit, heeft hij inderdaad gezegd, maar ik blijf erbij als er voor die 14e augustus nog een grote club aankomt en een pak met geld op tafel legt dat voor ajax interessant genoeg is, gaat hij naar mijn idee nog steeds weg. Want ik vind het zo vreemd dat tegen het einde van de compititie tot een tijdje geleden hij er gewoon op hamerde om weg te gaan. Nu zal die gelimiteerde transfersom misschien heel interessant zijn maar ik vind het maar een vreemde gang van zaken. Kijk de 14e van augustus vind ik hele logische datum om je keuze aan af te laten hangen en dat hij zei ik blijf is een feit. Maar als real 20 a 25 mil op tafel legt is hij volgens mij gewoon weg.

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    5/8/2007 - 'Drenthe verkopen om elftal te versterken'

De Telegraaf meldt dat Feyenoord er serieus over nadenkt om Royston Drenthe misschien toch te verkopen. Dan zou het elftal met dat geldt structureel op breder vlak te verbeteren zijn. Van Marwijk zei dit vrijdagavond. Met een opbrengst van 12,5 miljoen euro (Real Madrid) of 10 miljoen van Chelsea plus de huur van Drenthe voor een seizoen kan de club zich wellicht een bredere basis veroorloven. De huidige selectie is kwalitatief te smal en in iedere linie kan Feyenoord nog een directe versterking gebruiken.

(bron: feyenoord.netwerk.to)

Doen doen doen!!! Weg met die jongen. Heb niks tegen Drenthe zeker niet, maar vind 12,5/10 miljoen gewoon heel veel geld. Heb het liefst dat ze hem aan Chelsea verkopen want op die manier hebben we nog een jaartje tijd om versterking te halen. Hopen dat de Telegraaf eens gelijk heeft en dat feyenoord ook eens nadenkt.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    eredivisie slechter dan de Roemeense? dat had ik niet verwacht

Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  12. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Roemeense ploegen hebben laatste jaren goed gepresteerd in europa. Uefa Cup met name, vandaar. Denk dat de compititie wel slechter is, maar dat er gewoon 2 a 3 ploegen met veel geld zitten, die het vies goed in in Europa.

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Straks komen er dus meer Roemeense ploegen in Europa en die doen het dan een stuk minder. Dan krijgt Roemenie ook gelijk een stuk minder punten, ook al presteren die andere 3 ploegen net zo goed als vorig jaar.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gister naar het Amsterdam Tournament. Ik heb me 178 minuten prima vermaakt, maar dat uiteindelijk Robin van Persie de trekker over moest halen was wel verdomde zuur.

Die gast liep alleen maar te provoceren, de hele wedstrijd door. Als je wilt dat je niet meer wordt uitgefloten in de Arena, dan moet je deze bullshit gewoon laten.

Wel lekker van Heitinga vlak na dat doelpunt.

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die Flamini ook al zo'n heethoofd.

16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig kwam het ook alleen van Arsenal kant af.....

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eerder triest imo. Hij liet zich kennen..
    Heitinga mag dromen dat hij het ooit nog eens zover gaat schoppen..

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, en dan Ten Cate die ook nog geinig gaat lopen doen na afloop van de wedstrijd.

19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Actie -> reactie. Wie er dan begint is niet relevant.

Kenmerkend was wel het verongelijkte gezicht van Wenger, toen Clichy werd neergehaald. Een minuut eerder gaf Eboue een beuk aan Emanuelson en ging expres nog even op zijn dijbeen staan (=rode kaart). Maar dat was Wenger natuurlijk weer vergeten.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja? Als iemand jou uitdaagt ga je schoppen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina