1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo naief.

Als je in het voetbal een elleboogstoot krijgt (Vermaelen), dan kan je er een terugverwachten (Van Persie).

Ryan Donk geeft Huntelaar een beuk tijdens de play-offs. Huntelaar gaat vervolgens kinderachtig voor Donk glijden als hij een eigen doelpunt heeft gemaakt. Zo kan je elke wedstrijd wel voorbeelden vinden.

Ik vertel niets nieuws hoor. Voetbal bestaat al meer dan 100 jaar.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En wat is dit voor 'n gefrustreerde reactie?

Wie laat zich nou kennen man, jezus. Ben je nog een mod ook.

Los daarvan is Heitinga een fantastische voetballer. Een kei van 'n spelverdeler en een bikkel eerste klas. Hopelijk blijft iedereen over 'm denken zoals jij, dan blijft ie vrolijk bij Ajax de rest van z'n carrière :thumbs:

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heitinga heeft zich ontwikkeld tot een echte leider. Hij zal nog bij een Europese topclub belanden. Bovendien heeft Van Persie erg lopen kloten gisteren. Toen Stekelenburg hem overeind wou helpen, sloeg hij dat wel heel onvriendelijk af. Hij liep veel te ruziën met Heitinga en consorten. Dan mag je wel een tegenreactie verwachten. Als je je de hele wedstrijd een beetje laat provoceren door een, dan mag je wel eens een tegenreactie verwachten. Dat is precies van Sjonnie deed aan het einde.

Ik heb dat zo vaak gedaan toen ik nog voetbalde. Als een aanvaller steeds van die geniepige dingetjes deed pakte ik hem later in de wedstrijd nog terug.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij deed Vermaelen er gister ook wel alles aan om Van Persie uit z'n spel te halen (inclusief een onbedoelde elleboog'stoot', waardoor Van Persie nog geïrriteerder raakte) en dat lukte aardig moet ik zeggen. Heb Van Persie de eerste 70 minuten ofzo niet gezien :9

Jammer dat ie dan meteen weer uitgefloten wordt. Had donderdag nog een applaus gekregen. Babel werd ook weer vrolijk uitgefloten in de Kuip. Kansloos gedoe altijd...

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Krijg je ervan hè als je ooit bij je aartsrivaal speelde.

Ik bedoel, zouden Clarence Seedorf, Ronaldo en Christian Vieri (al is hij weer weg) ook niet uitgefloten worden tijdens AC Milan-Inter?

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ellenboog heb ik niet gezien. Ik dacht dat van Persie gewoon aan het uitlokken was en dat Heitinga uiteindelijk hapte. Vandaar die reactie.

Verder weet ik dat het vaak zo gaat, maar dat wil nog niet zeggen dat het maar normaal is.

Gefrusteerd? Nou ik raak niet snel gefrusteerd over een voetbalwedstrijd hoor. Helemaal niet tussen Arsenal en Ajax..

:emo: //edit; knip. Dus omdat er 'moderator' onder mijn nickname staat kan ik niet gewoon mijn mening geven? Lazer toch op.

:thumbs:

Maar ik wilde met die reactie niet zeggen dat ik Heitinga een slechte voetballer vind hoor. Dat vind ik namelijk totaal niet. Ik vond alleen dat hij zich liet kennen.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een felle wedstrijden zeg, Ajax-Arsenal en Feyenoord-Liverpool. Het zijn toch maar oefenwedstrijden? Blijkbaar wilden ze erg graag winnen, zag je ook bij Real Madrid tegen PSV. Ik vond Ajax en PSV goed spelen, van Feyenoord weet ik het nog niet echt. Wordt een leuke wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal dacht ik zo \o/

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel, maar die zijn van Inter naar Milan geswitched. Babel is gewoon van Ajax naar Liverpool gegaan. Is wel een hele andere situatie...

Maar je zei er wel even achteraan dat Heitinga het toch nooit ver gaat schoppen. Totaal niet relevant en ik vind dat jij je dan ook laat kennen.

Weliswaar met woorden maar toch vond ik het hypocriet.

Ik weet niet voor wie je bent maar er zat weer zo'n zwaar gefrustreerde ondertoon in...

Edit: Dubbel, sorry. Ben ook net wakker...

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ten eerste ben ik ook een hypocriet, dat sowieso. :cool:

Ik ben niet speciaal voor iemand in dit geval, maar ik vond het gewoon lomp om iemand op die manier onderuit te maaien, vandaar mijn reactie. Mijn motivatie zul je helemaal om te smullen vinden; ik vind dat 2 mensen die bij elkaar in het Nederlands elftal spelen elkaar niet onderuit moeten trappen. Haha :+ Natuurlijk kun je competatief zijn, maar ik ben 1 van de weinigen hier die het Nederlands elftal nog steeds 't liefste bekijkt qua voetbal en als ik mensen die allebei in dat team horen elkaar onderuit zie trappen vind ik dat lomp en klote :)

*rent weg uit thread

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mensen die het liefst naar het Nederlands Elftal kijken zijn vrouwen of hebben geen verstand van voetbal :+ Wat dus op hetzelfde neerkomt...

Ik ben ook met je eens dat Heitinga het niet moet doen overigens. Net als Eboué die een smerige overtreding op Urby maakt en vechten bij Feyenoord - Liverpool. Leuk dat het fysieke oefenwedstrijden zijn maar over de schreef gaan mag alleen als je tegen Juve of Milan speelt :b: }:]

11. basovich

basovich Guest

waarom ingodsnaam Engelaar en Landzaat erin houden en niet Drenthe selecteren??:confused:

dit zou mijn opstelling zijn:

-----------------------Vd Sar-----------------------
    Bouhlarouz----Mathijsen----Heitinga----v. Bronckhorst
    ----------------------Sneijder-----------------------
    --------Vd Vaart---------------------Seedorf--------
    V Persie------------V Nistelrooy--------Kuyt/Robben--

óf

-----------------------Vd Sar-----------------------
    Bouhlarouz----Mathijsen----Heitinga----v. Bronckhorst
    ----------------------Vd Vaart-----------------------
    --------Afellay--------Sneijder-------Seedorf---------
    ------------Kuyt/v Persie----v Nistelrooy-------------

Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2007
  12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt de KNVB weer met een kut interland.

Heerlijk zo midden tussen de voorronde van Champions League. Ik zie het al gebeuren, blessure Sneijder ofzo.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waarom in godsnaam sneijder of v/d vaart als verdedigende middenvelder laten spelen? Dat zijn ze niet, en dat kunnen ze ook niet goed invullen!
    Dan kan je nog beter heitinga daar laten spelen.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Had Sneijder daar niet een aantal wedstrijden met gematigd succes gespeeld, ik dacht ook voor het Nederlands elftal? Kan het mis hebben, hoor. Kun je sowieso beter Heitinga daar neer zetten, of uiteraard Gio. (Blijf 'em gewoon bij z'n Spaanse roepnaam noemen, lekker makkelijk en kort) En dan Sneijder naar voren schuiven en Afellay op de bank. Moet je alleen de verdediging weer wat anders in gaan vullen.

EDIT: @ *NERAZZURRI*: Goiz is voor Feyenoord volgens mij, zegt genoeg. :+
    Wie gaat er happen?

Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat 'ie zich nooit meer in De Kuip vertoont:{.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, die heeft zijn hart echt bij Feyenoord zitten ja. :emo:

Jezus wat zielig, die jongen heeft nog niks bewezen en kan zo meespelen met Feyenoord, een jongensdroom voor vele, niet genoeg schijnbaar voor hem. Het stijgt hem allemaal wat naar de bol volgens mij. En die Lens ziet zijn portemonnee natuurlijk alleen maar.

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In april lag zijn hart nog bij Feyenoord. Gaat snel.

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Agh ja het selectie beleid is bekend. Het is elke x weer gissen naar de reden. Ik bedoel ik kan nog 10 mensen op noemen waarom ze er wel bij horen te zitten of waarom niet. Geen touw aan vast te knopen, toch jammer.

19. basovich

basovich Guest

hebben we goede verdedigende middenvelders in Nederland?? Cocu was een goede maar nu heb je landzaat of de zeeuw. daar wordt je ook niet echt happy van.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Iedere keer als heitinga daar staat bij ajax speelt ie een goede, en zo nu en dan een geweldige wedstrijd speelt. Dus ik zou op die plek toch echt heitinga neerzetten.

Een andere optie is gio, die deze rol nu ook bij Feyenoord heeft. Geen idee of hij daar goed uit de voeten kan, want heb nog geen wedstrijd gezien waarin hij op die plek speelt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina