1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zeg ik ook niet, maar met een paar goede aankopen doen we zo weer mee.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moeten jullie eerst flink aan het verkopen gaan, anders valt er moeilijk wat te kopen met jullie clubkas.

3. Cybercon

Cybercon Guest

ARGHHHHHHHH Arsenal!!!!! :mad:

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ???

Ik ben overigens niet zo weg van Ribery, vind bijvoorbeeld van Persie vele malen beter.

5. Cybercon

Cybercon Guest

Arsenal had al lange tijd een oog op Ribery, maar dan zul je weer zien dat ze ernaast vissen. Zo typerend :mad:

Overigens zie ik hem heel graag bij Arsenal, want hij is een speler die dit Arsenal nog wat extra's kan geven. Een geweldige dribbelaar net zoals als Rosicky, alleen is Ribery productiever. Overigens hebben we het ruim 4 maanden zonder van Persie moeten doen, dus je kan niet het gehele seizoen op 'm rekenen. Met de komst van Ribery is dit al opgelost...

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom serieus lul je nu al over een opvolger van Ten Cate. Ik ben het volledig eens met mtthz. Ik zal de rest maar voor me houden:{

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het gerucht gaat trouwens ook dat als Barca geen kampioen wordt Gio terug naar de Kuip komt. Alhoewel dit maar een gerucht is dus weinig van waar.

alleen heeft hij ooit eens gezegd terug te willen keren naar de Kuip na Barca.

8. Cybercon

Cybercon Guest

Ik kan me nog heel goed herinneren dat hij in een recente interview heeft aangegeven nog zijn contract te willen uitdienen bij Barca. Maar goed aan de andere kant is het natuurlijk een mogelijkheid aangezien Barca zijn ogen heeft laten vallen op Abidal.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dat heb ik ook gelezen daarom geloof ik er weinig van. Maar als barca geen kampioen wordt zal er volgens mij een grote schoonmaak plaats vinden en misschien dat hij daar de dupe van wordt. En hopen dat hij nog genoeg Feyenoord-hart heeft om terug te keren naar ons :). Heeft ie vroeger ooit aangegeven. Maar dit zijn allemaal geruchten.
    Me hartje begint wel weer sneller te kloppen, ze beginnen eindelijk te komen met aankopen, maar ik zal wel weer teleurgesteld worden:emo:

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Gio zie ik sowieso vertrekken. Hij raakt een beetje uit de gratie daarzo.

Sevilla=bierteam:lol:

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nederlands bierteam aangezien Cruzcampo een onderdeel is van Heineken.

12. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha wel grappige actie volgens mij toen Bayer Munchen de Champions League won mochten ze volgens mij hun hele leven gratis bier drinken in Duitsland.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had hem toch liever bij Ajax gezien, samen met Stam in het centrum zou wel mooi zijn geweest.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Onbreekbare vesting}:]

Al heb je in mijn ogen een type Stam nodig (Beuken) en daarnaast een type Frank de Boer (Passing). Daar is Heitinga geknipt voor imo.

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Was natuurlijk totaal onhaalbaar voor Ajax.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Valt mee, aangezien er sprake was dat Boulah ook naar PSV zou gaan.

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er was ook sprake dat Makaay naar Feyenoord ging, ook totale onzin... Die jongen is 25, véél te vroeg om dan weer terug naar Nederland te komen.

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aston Villa. :emo:

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Weet iemand wanneer Ajax volgend seizoen zijn compettieduels gaat afwerken? Dus op zaterdag of zondag en hoe laat, bedoel ik. Het is over het algemeen zondag toch? En dan vaker 12.30 of 14.30? Alvast bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina