1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat geld van sneijder en babel kan je toch wel wat beters halen :eek:

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Medunjanin komt echt niet.

Selectie NL:
    Van Basten kan nu echt oprotten. Huntelaar niet geselecteerd!?!?! De Cler ook nietm en daarvoor in de plaats spelers als Bouma, Melchiot, Kuyt, en Vennegoor.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vennegoor hebben we niets aan maar Huntelaar heeft ook maar weinig gepresteert in het Nederlands elftal. Ik zie op dit moment liever Ruud van Nistelrooy spelen. Kuyt doet het ook wel redelijk dus die mag er van mij wel in. Melchiot, tja wat moeten we ermee he :confused: Liever De Cler die het toch wel goed deed bij Feyenoord.

@ Jackie Brown: Ja, gewoon 25 miljoen bieden op Riquelme ofzo :p Wat ik trouwens niet snap is dat Martin van Geel het steeds heeft over hoge salariseisen. Wordt het salaris dan niet betaald met het geld dat van transfers af komt? Want dan is het toch geen probleem?

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oefenwedstrijd. Dus zegt nog helemaal niks. Medujanin naar Ajax?/ Lijkt me leuk. Alleen mag die dan wel wat beter z'n best doen. Heeft de potentie. Ezquerro. Tja kan ik niet veel over zeggen.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Van Basten moet oefenwedstrijden gebruiken voor de basisopstelling, zodat ze op elkaar ingespeeld raken. En niet de hele tijd nieuwe spelers erin stoppen en daarmee experimenteren, nou wordt het eens tijd dat onze basis gewoon op elkaar ingespeeld raakt.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Roman mag voor 9 miljoen weg. Heb je idd genoeg geld over om z'n salaris te betalen. Alleen punt is dat je aan hem niks meer verdiend later. En je weet niet wat je aan hem hebt met z'n sterrentrekjes. En hij gaat hues niet in NL voetballen.

7. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar heeft meer gepresteerd dan Kuyt in het Nederlands elftal. Ik vind Kuyt ook geen slechte spits, maar hij scoort zo weinig. Normaal roept die trouwens ook meer spelers voor in de aanval op, want Robben is er ook al niet bij. Spelers als Afellay en De Zeeuw oproepen vind ik al helemaal niks, als je kijkt wie we allemaal al hebben op het middenveld (Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, Van Bronckhorst).

8. basovich

basovich Guest

vind het wel terecht dat Huntelaar er niet bij zit..vind hem echt 3x niks in het nederlands elftal en pas totaal niet in het systeem. Ze moeten gewoon zo spelen:

--------------------------Vd Sar--------------------------
    Melchiot--------Boulahrouz----Heitinga--------v Bronckhorst
    -------------------------Vd Vaart-------------------------
    ------Afellay------------Sneijder------------Seedorf-------
    -----------------v Nistelrooij----v Persie-------------------

9. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, kijk je wel is voetbal? Van der Vaart als verdedigende middenvelder, Afellay in de basis...:lol:

10. basovich

basovich Guest

kan best hoor en Afellay wordt een sensatie dit seizoen, mark my words. hij wordt niet voor niks geselecteerd.

11. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zeker weten niet. En waarom Afellay op rechts als je veel beter Babel daar kan zetten...

12. basovich

basovich Guest

omdat Afellay beter is?

13. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom betaalt Liverpool 17 miljoen voor Babel...:emo:

14. basovich

basovich Guest

iedereen weet dat er teveel is betaald voor Babel, jij ook. Babel is nog niet eens 10 miljn waard.

15. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is die nog wel beter dan Afellay.

16. basovich

basovich Guest

ik weet wel dat als psv Afellay nu zou verkopen ze niet minder dan 15 miljn zouden vragen. die gozer is nog lang niet aan zijn top en groeit nog elke wedstrijd.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja laat hem dan maar eerst eens wat betere wedstrijden spelen. Assaiti is naar mijn mening beter.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------Vd Sar--------------------------
    Melchiot--------Boulahrouz----Heitinga--------v Bronckhorst
    -------------------------Seedorf--------------------------
    ----------------------------------------vd Vaart------------------
    ------Babel------------Sneijder---------------------------
    -----------------v Nistelrooij----v Persie-------------------

Ik weet niet zeker of vd Vaart links kan spelen, maar verder zou ik het zo spelen. Seedorf heeft wat routine kan wel als Verdedigende middenvelder spelen. Babel wat naar voren opgeschoven samen met Sneijder achter de spitsen.

19. basovich

basovich Guest

dan vind ik vd vaart toch een betere optie als verdedigende middenvelder dan seedorf..maargoed Nederland heeft geen goeie verdedigende middenvelders (ja Heitinga, maar dan hebben we weer geen centrale verdediger).

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Geen Landzaat bij de selectie _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina