1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hehe, dat van Van Bommel was een grote grap. Hij gaf een inteview en zei dit, maar meende dat uiteraard niet serieus. Vervolgens neemt half Nederland het over en heb je een geslaagde grap.

Bommeltje blijft dus gewoon een jointrokende blanke tussen de rozen op z'n klompen...

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook niet echt mogelijk lijkt me als je 40 interlands hebt gespeeld.

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, dat kan iedereen wel bedenken, maar de media neemt het blind over.

Van Bommel zegt nu zelf dat hij er spijt van heeft.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, zijn Duitsers zwart dan? 8)

Trouwens wel jammer. Dacht ik eindelijk van hem af te zijn...

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Odonkor }:]

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    van: www.vi.nl

Dat is mooi, ik denk dat ie wel komt. Espanyol is alleen nog de prijs omhoog aan het drijven zodat ze er wat meer geld uit halen.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Espanyol is natuurlijk ook niet gek, die weten dondersgoed dat Ajax net 50 mil heeft gevangen en vragen dan natuurlijk de hoofdprijs. Hoe willen ze dat dan gaan doen met Emanuelson, die in mijn ogen toch echt een middenvelder is op dan zeker op linkshalf het beste tot zijn recht komt. Riere schuift dan door naar nummer 10 ofzo?

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet gaat Riera Sneijder vervangen dus ja ik denk dat hij op 10 gaat spelen.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Riera? Dat is echt een fantastische speler. Slimme zet van Ajax als ze hem binnen weten te halen, al gaat dat wel moeilijk worden.

Persoonlijk zou ik het alleen jammer vinden als hij bij Espanyol zou vertrekken. ;)

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Asamoah}:]

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja? Ik ken hem niet zo goed, alleen in de UEFA Cup finale zien spelen. Toen viel 'ie wel op, maar niet heel bijzonder imo.

Maar als jij het zegt. Neem aan dat je als Madrid supporter wel wat Spaans voetbal ziet.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Nando Rafael:+

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan een persoonlijke voorkeur zijn, aangezien ik heel Espanyol altijd wel aardig vind, maar van wat ik van hem gezien heb is het een speler die zelf kansen kan creeëren en benutten. Ik vond hem in de UEFA Cup finale trouwens wel geweldig spelen.

Ajax krijgt nou trouwens best veel Spaanse spelers, met Gabri en Urzaiz, en nu dus ook misschien nog Riera en Luque.

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Transfer Riera is van de baan zegt Van Geel. Tijd begint nu echt te dringen.

Overigens haalt AC Milan een nieuwe verdedigende middenvelder. Ze hadden Motta op het oog, maar het werd een ander. Misschien kan Ajax nu alsnog Motta aantrekken? Zou een mooie versterking zijn, al heeft Ajax al genoeg verdedigende middenvelders.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    motta zou wel een versterking gaan, maar we hebben al heitinga/gabri/maduro en davids als verdedigende middenvelders.
    Ik denk dat ze hun aandacht op dit moment op een aanvallende middenvelder moeten richten!

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jep, maar een speler als Motta mag je eigenlijk nooit laten lopen, vind ik. Heitinga kun je ook nog centraal achterin neerzetten, dan moet je wel kiezen tussen Gabri en Davids, maar beter een luxeprobleem dan een gebrek aan spelers...

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Motta kan toch ook aanvallend of niet?? En anders schuif je Gabri naar voren.

18. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Motta is toch echt meer verdedigend ingesteld en een stofzuiger. Gabri kan ook wat controlerender spelen.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond de opstelling zoals tegen de Superboeren ook prima. Een soort wisselend 442 en 443.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Haha bedrog dus,elke keer in de aanval met één mannetje meer,niet moeilijk dat dan de goals met bakken tegelijk uit de lucht vallen....:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina