1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet niet hoor maar Roger was echt wel een goede speler. En Luque kan echt wel van meerwaarde zijn hoor. Zeker in onze mickey mouse competitie....

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Van iemand met een salaris van 2 miljoen mag je wel verwachten dat hij een beetje meer dan een meerwaarde is.

Beter had ik het niet kunnen zeggen :)

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die gozer komt transfervrij. Oke hoog salaris maar je kan het allicht proberen.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Goede deal.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Maar nog steeds niet bevestigd. door ajax of newcastle.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Voor Ajax is de deal misschien wel goed maar ik kan mij best voorstellen er binnen de spelersgroep in eens onrust zal ontstaan omtrent zijn salaris. Ik weet niet wat Huntelaar verdient maar dat zal in principe dan niet veel minder mogen zijn dan Luque en dat zal hij zelf vast ook zo vinden

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moeten we met al die aanvallers. :emo: ;)

Transfer Luque lijkt dan toch echt rond te zijn volgens AD en Telegraaf.

Even een opsomming: Mitea, Manucharyan, Leonardo, Luque, Suárez, Huntelaar, Kennedy, Urzaiz, Delorge, Rommedahl.

Ik zou zeggen, overbezet. :+

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Liever een luxeprobleem dan een probleem :+

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is waar natuurlijk. Het zijn er 10, Mitea en Manucharyan zijn eigelijk altijd geblesseerd, blijven er 8 over. Is eigenlijk gewoon te veel.

Ik had liever wat meer verdedigers gehad en middenvelders.

Wesley Sneijder zijn illigale afscheid :+ :
    [yt]ZO5jm8XR_fw[/yt]

Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    haha wel grappig gemaakt.....dacht toen hij naar die auto rende dat het hem niet was, hij leek me te lang :cool:

11. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    vet

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hadden jullie gister na de wedstrijden, en na de jupiler en na de bundesliga het spaans voetbal gezien? het ging over Robben (doh) maar hij had een briefje gekregen met was spaanse woorden erop die hij moest oplezen aan zo'n 2.000 man. en bij elke zin ging iedereen keihard klappen , en hij wist niet wat hij zei:p
    en daarna zag je een training en legde de trainer alles uit, en toen hoorde je heel duidelijk Sneyder tegen Robben zeggen, ''ik versta er geen zak van'' en jij?
    egt droog:p

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik dacht eigenlijk dat het KJH was. :+

Officieel. :)

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bron?

EDIT/

Ik zie het al, Ajax.nl

Afwachten hoe die gast is:)

Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    heb je daar ee nfilmpje van op inet ofzo heb al gekeken op youtube maar ngos niets gevonden, want dat wil ik eigenlijk wel gezien, had het net gemist gister...

16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1

Volgens mij zie je emmanuelson ook voorin zitten met ze lange vrouwe haren.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kennedy---Luque---Leonardo/Suarez
    ----------Huntelaar----------------

Zoiets? Wordt wel een lastig pusseltje inderdaad, maar genoeg potentie om de meeste verdedigingen in nederland aan gort te spelen }:]

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    delorge is toch geen aanvaller maar een middenvelder?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Kennedy kan ook op het middenveld spelen. Als ik Ten Cate was zou ik Suarez en Huntelaar dicht bijelkaar zetten want die voelen elkaar wel goed aan. Dat weet je nog niet bij Luque, nog maar even zien.

20. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Puerta weer buiten levensgevaar

De schrik zat er zaterdagavond goed in tijdens het competitieduel tussen Sevilla en Getafe (4-1). Na een half uur spelen zakte Antonio Puerta in elkaar op het veld en vreesde iedereen het ergste.

Doelman Andrés Palop snelde naar zijn ploeggenoot toe met de gedachte in zijn achterhoofd dat hij zijn tong zou inslikken. De medische staf was binnen no-time bij de Spaanse international, die niet veel later weer bij bewustzijn werd gebracht. De linkspoot gaf aan niet verder te kunnen en werd onder begeleiding naar de kleedkamers gebracht.

In de kleedkamer zakte Puerta echter tot tweemaal opnieuw in elkaar en onder begeleiding van de clubarts werd hij met spoed voor nader onderzoek naar het ziekenhuis Virgen del Rocio gebracht, waar hij opnieuw het bewustzijn verloor. Tot op heden verblijft Puerta nog in het ziekenhuis in afwachting van de resultaten van het onderzoek.

Sevilla-voorzitter José Maria del Nido vertelde na afloop van het duel dat een hartstilstand de oorzaak was van de commotie rond Puerta. “Iedereen is heel erg geschrokken, maar uit de eerste onderzoeken is gebleken dat zijn situatie weer iets beter is. Zowel in de kleedkamer als in het ziekenhuis had Antonio een hartstilstand.”

Zaakwaarnemer Jesús Rodríguez de Moya was ook hevig geschrokken. “Het is nu wachten op de uitslag van het onderzoek. Dat is absoluut niet fijn, maar gelukkig is hij buiten levensgevaar. Desondanks zijn de doktoren bezorgd om zijn situatie. Dit is voor iedereen een vreselijke situatie.”

Hier het vreselijke filmpje : http://youtube.com/watch?v=eJBTuDZvKNw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina