1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat was verrassend, maar dit eveneens. Goede invalbeurt tegen De Graafschap en een goede wedstrijd (begreep ik uit de woorden van Ten Cate) tegen Heerenveen, waar hij geblesseerd uitviel, hij maakt dus 90 minuten en zit er zomaar wéér bij.
    Bovendien zijn op Maduro z'n plaats Van Bronckhorst en Heitinga betere alternatieven.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De wegen van San Marco zijn niet te volgen.

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch, puur gelet op de toekomst, vind ik wel dat we boffen met oranje;

-----------------stekelenburg------------------

heitinga--------donk-----vlaar-------emanuelson

affelay--------------sneijder-----------vd vaart

van persie----------huntelaar------------robben

en dan heb je; waterman, aissati, de jong, babel en maduro (om maar wat te noemen) er nog geen eens in staan. Denk met het oog op wk 2010 en verder we wel weer met de top mee moeten kunnen draaien. Denk persoonlijk dat het namelijk van Basten niet gaat lukken om voor 2008 hier nog een team uit te smeden als hij zo door blijft gaan met van alles proberen.

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Heitinga moet je niet rechtsback zetten. Hij moet bikkelen op het middenveld of centraal achterin.

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Op zich wel mee eens, maar veel keus hebben we voorlopig niet voor de toekomst op de rechtsachterpositie. Waarschijnlijk zou ik Maduro neerzetten i.p.v. Affelay. Het wordt anders net iets te aanvallend, met Emanuelson er dus bij.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Vergelijk de Nederlandse spitsen is met het middeveld en verdedeging :eek:

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, maargoed, het gaat om het punt wat ik wou maken :+

vind gewoon dat van Basten niet bezig is hier hét Nederlands elftal te smeden, maar meer per wedstrijd aan het kijken is welke jongens een bal goed hebben aangenomen en dus geselecteerd moeten worden. Ik ben bang dat hij dit blijft doen tot vlak voor het EK, en we daar met een niet-volledig-op-elkaar-ingespeeld-team te komen staan en dus weer neit gaan winnen =(

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Met van Basten winnen we sowieso geen toernooi.

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees sommige reacties van mensen die zich afvragen waarom de cler er bij zit. Dan vraag ik me af wie je er dan neer wilt zetten. Meesten zullen ongetwijfeld emmanuelson roepen, al waren er ook een paar die cler steunde. Maar Urby heeft voor mij eigenlijk alleen maar bewezen dat hij zelfs ajax onwaardig is. Dus laat staan het NL-elftal. De cler daarentegen vind ik gewoon een solide linksback, met aanvallende kwaliteiten.

En zoals iedereen ook maar in herhaling zal blijven vallen, dat selectie beleid is geen touw aan vast te knopen. Slaat gewoon nergens op. MA FUCKING DURO. Die jongen was vorig jaar helemaal afgeschreven door velen. heeft 1 aardige invalbeurt gehad tegen, jawel de graafschap, speelde misschien niet onaardig tegen Heerenveen, maar om hem daarvoor te belonen met voorlopige selectie gaat mij echt ver.

Je zou bijna na gaan denken waarom mitchel donald nog geen uitnodiging heeft gehad, damn. Van Basten heeft het echt al sinds heeel lange tijd verneukt voor mij, die moet eerst maar eens leuk gaan presteren met een club ofzo, laat hem lekker gaan. Bondscoach onwaardig.

10. Interpol

Interpol Guest

Start Urby ook weer tegen Slavia? Die gast had het ook al verneukt tegen Kopenhagen, waarom had Ten Cate hem al niet na de eerste helft gewisseld tegen Praag toen? Bah, overschatte speler.

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Van Basten kan mij niet meer verassen. Hell, ik zal niet eens meer opkijken als ik wordt opgeroepen voor de spitspositie.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zuiverloon.

Die had al lang bij Ajax moeten spelen i.p.v. die anti-voetballer van een Colin. Jezus wat moeten we daarmee... :{

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maduro toch niet mee naar Praag

Ajax treedt woensdag zonder Hedwiges Maduro aan tegen Slavia Praag. De Almeerder leek het duel dinsdag nog te halen, maar dat bleek voorbarig. Een lichte hersenschudding gooit roet in het eten.

Maduro liep de hersenschudding op tijdens het duel met sc Heerenveen. Hij zal komend weekend tegen FC Groningen wél weer inzetbaar zijn. In tegenstelling tot Maduro, reist Gabri wel mee naar Praag. De Spanjaard was eveneens een twijfelgeval, maar kan vermoedelijk spelen in het cruciale duel.

Gabri kampte de afgelopen periode met wat irritatie in het kniekapsel en werd om die reden gespaard tegen Heerenveen. Voordat daadwerkelijk besloten wordt dat de Spanjaard kan spelen, ondergaat hij eerst nog enkele medische tests in Tsjechië. Ajax dient tegen Slavia een 0-1 achterstand weg te poetsen. Kwalificatie voor de Champions League levert de Amsterdamse club miljoenen op.

14. Interpol

Interpol Guest

:'-(

15. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog even over de VOORLOPIGE selectie voor oranje. Dit is alleen nog maar een voorselectie dus er zullen nog wel mensen afvallen en dus is de kans dat maduro afvalt ook aanwezig.
    Dus kan je pas echt oordelen als de definitieve selectie er is.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je hebt nu je 3 plekken op het middenveld opgevuld met 3 aanvallende en creative middenvelders.......niet echt slim he?

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk =(

22 jarige topsporter en dan krijg je dit.

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me toch af te vragen waarom er in topvoetbal toch relatief veel hartstilstanden voorkomen. Dat is vreemd aangezien de gemiddelde leeftijd van een voetballer zich toch niet in de risicogroep bevindt. Een Deense documentaire van een tijdje terug suggereerde dat het lag aan een te frequent gebruik van pijnstillers als Voltaren en Ibuprofen (soms wel 180 per jaar per speler).

Ik wil niet gelijk met de vinger gaan wijzen naar een mogelijke oorzaak, maar dit dient toch goed onderzocht en vooral niet genegeerd te worden. Ik herinner me nog onder andere Fehér en Foé, en ik hoef dat soort dingen niet nog eens te zien. Als de spelers van mijn favoriete club of welke club dan ook het uiterste geven ben ik daar blij mee, zolang het maar niet ten koste gaat van hun eigen gezondheid.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Heel triest is dit. Hoop echt dat hij er nog bovenop kan komen. Dat hij niet meer zal voetballen lijkt wel vast te staan, maar laat hem dit gewoon overleven. Dit vind ik heel erg.

Maar wat Tediz ook zegt. Dit moet echt onderzocht worden. Je ziet gewoon mensen sterven op het veld. Dit mag gewoon niet gebeuren. Ik vrees eigenlijk ook nog steeds voor Michael Jansen, die had het ook aan zijn hart. Ik hoop echt dat met hem niks aan de hand is.

Even wat anders:

Supersub maken!

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan hebben we 11 aanvallers :+ Hoe kwam het trouwens dat Kluivert uit vorm raakte? In EK2000 was hij nog geweldig en in 2004 was hij er (volgensmij) niet eens meer bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina