1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die Puerta was dat niet die spelr die Real wilde hbben?? Wel kut voor die gozer zeg.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In 2004 was hij er nog wel bij. Sinds het EK 2000 gingen zijn prestaties alsmaar achteruit. In 2003 voor de belangrijke wedstrijd tegen Schotland thuis, werd hij voor het eerst sinds jaren gepasseerd voor de basis. En hij is nog wel opgeroepen voor het EK, kreeg zelfs rugnummer 9 nog maar heeft geen minuut gespeeld. Daarna mocht hij oprotten bij Barça, en is hij mislukt bij Newcastle, Valencia en nu dus PSV.

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was hij.

RIP.

4. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas...

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Achja je kan er niks aan doen overal ter wereld komen mensen hierdoor te overlijden met een jonge leeftijd.

Dat wil niet zeggen dat het heel erg klote is voor zijn familie en voor de fans. Daarnaast 5 hartaanvallen is niet normaal. Veel mensen overleven de eerste al niet.

6. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon 5 keer :eek: hoe is dat mogelijk ? R.I.P

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik kan het nog steeds niet geloven :mad:. Doet me denken aan Feher van benfica :mad:

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Op zo'n jonge leeftijd is het toch uitzonderlijk, en het komt binnen kleinere clubs ook relatief vaak voor, ookal hoor je daar bijna nooit wat over. Ik hoor meer van spelers die doodgaan aan hartaanvallen dan spelers die doodgaan in auto-ongelukken, wat toch wel wat zegt.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij vallen er relatief gezien binnen de leeftijdsgroep van voetballers veel minder doden door hartafwijkingen/aanvallen bij niet-voetballers.

Er moet dus echt een keer een onderzoek komen imo, want er klopt iets niet. Of de werkintensiviteit is veel te hoog, er wordt doping gebruikt of iets dat niet met topsport samen kan gaan, of er klopt geen ene flikker van de medische keuringen...

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    waarom meteen doping? misschien had die jongen wel een hartafwijking die nooit aan het licht is gekomen. Zo en zo kunnen we achteraf wel stellen dat hij niet mocht voetballen totdat zijn duizelingen verklaard waren, maar ja dat is allemaal achteraf.
    Hij had op het veld zelf ook niet eens door dat hij een hartaanval had las ik. Toen hij weer bijkwam riep hij "weer die klote duizeligheid"

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei heb ik een keer een documentaire gezien die suggereerde dat het aan een overvloed aan pijnstillers ligt. Voltaren en Ibuprofen, die gewoon in de winkel verkrijgbaar zijn kunnen bij te frequent gebruik hartproblemen veroorzaken. En aangezien het geen uitzondering is dat een voetbalspeler er 180 per jaar slikt, zou dit weleens heel goed de oorzaak kunnen zijn.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Alles is mogelijk, maar ik ken maar 3 gevallen die door hartproblemen sterven terwijl en vele duizenden prof voetballers zijn geweest.

Maar ze zullen vast wel sectie uitvoeren en dan zal de oorzaak wel bekend worden.

13. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dito, Foe, Feher, puerta, zijn er al 4 en dit zal zeker de laatste niet zijn

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit is echt niet alleen een probleem van het voetbal.. het gebeurd ook in andere sporten, en ook bij "normale" mensen. Het is gewoon zo dat er afwijkingen in het lichaam kunnen zitten die niet gevonden zijn. Maar omdat topsporters natuurlijk vaak medische keuringen enzo krijgen verwacht je het niet zo snel, maar het kan altijd, en het gebeurd overal. Ik was een keer naar de orthopeed geweest voor me knie. Die doktor was een man van rond de 30. Een week later hoor ik van me moeder die in datzelfde ziekenhuis werkt dat die man was overleden in ze slaap zonder dat hij ooit klachten heeft gehad. En dit is maar een voorbeeld, het gebeurd veel te vaak.

Maar ik vind natuurlijk wel dat er onderzocht moet worden waaraan ze zijn gestorven. Maar ik acht het niet waarschijnlijk dat het door pijnstillers komt..

15. berenscheet

berenscheet Guest

Di tomasso van Utrecht toch ook 2 seizoenen geleden?? maar dat was thuis maar toch..wel ernstig!
    vandeweek ook een bericht in de krant van een 16 jarige jongen bij een schotse/engelse club. had ook een hartstilstand gekregen en dood.

RIP!

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2007
  16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Echt kut om te lezen dat tie nu dus is Overleden :eek::'-(

Sevilla-verdediger Antonio Puerta is overleden. De Spaanse international kreeg tijdens een competitieduel tegen Getafe op zaterdag een hartinfact op het veld en vervolgens nog vier maal in de kleedkamer en op weg naar het ziekenhuis. Puerta werd 22 jaar.

In de 35ste minuut van het duel tegen Getafe ging Puerta onderuit. Hij kon met ondersteuning van artsten en teamgenoten nog wel zelf van het veld lopen, maar kreeg in de kleedkamer opnieuwe een hartinfarct. In de ambulance op weg naar het hospitaal kreeg hij nog driemaal een infact.

In het ziekenhuis werd de Spanjaard sinds zaterdag avond kunstmatig in coma gehouden om zijn lichaam de kans te geven te herstellen. Eerder vandaag werd al bericht dat Puerta nooit meer de oude zou worden omdat zijn organen door een hersenbeschadiging niet meer goed functioneerden.

Puerta had volgens dagblad El Pais een geschiedenis wat betreft onwel worden op het veld. In de voorbereiding op het huidige seizoen ondervond hij al eens problemen op de training, hoewel hij kort daarvoor zonder problemen een medische keuring doorstaan had. In de zomer van 2006 was hij tijdens de rust van een oefenduel al eens onderuit gezakt.

CL-treffen Sevilla uitgesteld.
    Sevilla, waar de Nederlandse verdediger Khalid Boulahrouz op huurbasis speelt, zal woensdag niet spelen tegen AEK Athene in de derde voorronde van de Champions League. Het duel is met instemmen van de Grieken en de UEFA uitgesteld tot maandag, om spelers, staf en supporters van de UEFA Cup-winnaar de kans te geven te rouwen. Of Sevilla vrijdag wel speelt in de strijd om de Europese Super Cup tegen AC Milan is nog niet bekend.

Bron; Sport1

17. Interpol

Interpol Guest

Ik zag ook ooit eens een scandinavische documentaire hierover, het komt mede door pijnstillers kan ik me nog goed herinneren. De FIFA is nu in ieder goed wakker geschud hoop ik want dat onderzoek van ze is er nog steeds niet.

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Denemarken is geen Scandinavisch land.

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Je wist blijkbaar wel waar hij het over had dus dan doet het er toch niet toe of het wel of geen scandinavische docu is...

20. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Nee maar hij meukt wel mieren dus waarom ik niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina