1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    In Scandinavië zelf wordt Denemarken er wel toe gerekend, aangezien de politieke betrekkingen tussen Denemarken, Zweden en Noorwegen van oudsher zeer nauw zijn. Maar ik denk niet dat het veel zin heeft om hierover te gaan twisten.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Officieel, qua geografie, hoort Denemarken niet bij Scandinavië, omdat Scandinavië met name het schiereiland is wat boven Denemarken ligt. Echter, volgens de politiek en de algemene opinie hoort Denemarken gewoon bij Scandinavië :D

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    IJsland ook kwa historie en cultuur.

Maar Denemarken hoort er geografisch niet bij en dat zegt alles voor mij. 8)

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    erg interessant allemaal :{.

Maar laten we het maar weer over voetbal gaan hebben,

Wat denken jullie dat Ajax gaat doen morgen? Ik vind wel dat ze makkelijk moeten kunnen winnen. Maar dat konden ze vorige week ook dus ben benieuwd :D

5. Interpol

Interpol Guest

:thumbs::emo:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat ze het wel gaan halen. Ondanks de eindstand in de eerste en 2de wedstrijd van de competitie bleken ze toch nie de hele wedstrijd hetzelfde tempo te kunnen volhouden en dat moeten ze morgen wel proberen want anders zijn ze de lul vrees ik. Maar ik denk wel dat ze een goede kans hebben :)

7. Interpol

Interpol Guest

Rangers, Lazio en Liverpool al zeker van CL plaats. Ben vooral blij dat Rangers weer terug is, nu Celtic nog en dan hopen op de battle of britain net als vorig seizoen.

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat gelijk staat met het schiereiland. En Denemarken hoort daar niet bij.

Trouwens leuk hoe je op alles telkens reageert.

Ik hoop dat Ajax morgen duidelijk wint, maar ik ben wel bang dat het weer fout zal gaan net als 2 weken geleden.

9. Interpol

Interpol Guest

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=47757
    :eek:

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Triest...hopen dat hij het wel redt.

En Ajax morgen. Ik weet het niet. Ajax heeft zich wel bewezen dat het zich prima kan vechten naar een zege. En elke zege voldoet. Een 0-1 is nog wel verlenging en alle andere overwinningen zijn goed. Maar goed, schijn kan bedriegen. Het wordt moeilijk, maar het is zeker niet onmogelijk.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het wordt zeker moeilijk maar na de wedstrijden tegen De Graafschap en Heerenveen heb ik wel meer vertrouwen in Ajax. Ze hebben nu 12 keer gescoord dus ik denk als ze evenveel kansen als voor 2 weken krijgen dat het dan wel goed moet komen.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zit wat in. Aan de andere kant zal Slavia met zn allen voor het doel hangen en hopen op een counter. Een ''voetballende'' ploeg als Ajax kan daar meestal moeilijk tegen op boksen.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb er wel vertrouwen in maar nog niet in die mate dat ik denk dat ze sowieso doorgaan.

Voor m'n gevoel is Ten Cate niet een trainer die ze optimaal gemotiveerd het veld op laat gaan. Met het mes tussen de tanden bij wijze spreken. Maarja, dat is bij Ajax al jaren een manco, en het is afgelopen jaar wel beter geworden.

Maar nog niet genoeg...

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En altijd heeft de trainer het gedaan...die afgang thuis lag vooralzeker niet aan Ten Cate,maar wel aan de spelers zelf die ieder voor zich dachten dat het varkentje wel snel zou gewassen worden....
    Een trainer mag verwittigen zoals hij wil,als zijn spelers het niet oppikken staat hij machteloos...

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    @viktor

dat zag ik gisteren ook. Ik snap er niets van. Wat hij doet lijkt dan net theater (vat me a.u.b. niet verkeerd op) maar toch is hij dood zoals het in de titel staat :eek:. Bij foe vond ik het ook best eng toen je alleen wit in zijn ogen zag.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Boulahrouz kapot van dood ploeggenoot

SEVILLA - De dood van zijn ploeggenoot Antiono Puerta is ook bij Khalid Boulahrouz ingeslagen als een bom. De Nederlandse international verhuisde deze zomer naar Sevilla en kende de speler pas een maand. "Maar hij wilde mij steeds helpen en wilde ook graag Engelse woorden leren", zei Bouhlarouz tegenover de NOS radio.

"Hij was een jongen met een goed karakter en een fantastische persoonlijkheid. Dit is echt verdrietig. Zijn dood is niet alleen een groot verlies voor het Spaanse voetbal, maar ook een groot verlies als mens."

Jose Maria del Nido

Ook voor club-voorzitter Jose Maria del Nido schoten woorden tekort. "Dit is een verschrikkelijk moeilijk moment voor ons allen. Ik hoop dat ik later kan reageren op deze tragedie. Dat is nu onmogelijk", zei hij in tranen.

Rouw

De Spaanse profleague heeft meteen zijn deelneming betuigd met de nabestaanden en laten weten dat de competitie komend weekeinde in het teken van rouw zal staan.

Boulahrouz

Boulahrouz hoorde dinsdagochtend in Athene dat Puerta was overleden. Hij verbleef met de ploeg in Griekenland om tegen AEK aan te treden in de voorronde van de Champions League. "We wisten wel dat het er niet zo goed uitzag, maar dit nieuws sloeg in als een bom. Ik barstte in tranen uit toen ik het hoorde."

De verdediger, die herstellende is van een blessure, wacht met zijn ploeggenoten zware dagen bij terugkeer in Spanje. "Als ik het goed heb begrepen is het de bedoeling dat we in ploegendienst met een man of vier, vijf de hele dag en nacht bij zijn lichaam waken. Daarna gaan we naar de begrafenis."

Hommage

Sevilla wil zoals het er nu naar uitziet vrijdagavond in Monaco wel aantreden tegen AC Milan om de Europese Super Cup. De wedstrijd zal een hommage zijn aan Puerta, die donderdag wordt begraven na te zijn opgebaard in het Sanchez Pizjuan-stadion. Daar kunnen de supporters hem de laatste eer bewijzen.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeg ook niet dat de thuiswedstrijd zijn fout was, maar ik heb het gevoel dat Ten Cate zijn spelers niet maximaal op kan porren zodat de spelers zich echt helemaal kapot werken en er ALLES aan doen.

Maarja, we gaan vanavond kijken of dat nodig is :) Ik hoop op een mooie 1-3 ofzo.

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als Ajax maar rustig blijft moet het gaan lukken.

Niet direct blind op zoek naar een doelpunt, want dat is funest. In Amsterdam zagen we al dat Slavia over een goede counter beschikt, dus moet Ajax niets gaan forceren, dat kan de laatste 5 minuten altijd nog. Rustig het balletje rond laten gaan en wachten op de openingen die natuurlijk gaan komen. Scherpte is gewenst.
    Wel weer zo'n typisch Oost-Europees stadion waar ze in spelen.Cintelbaan. supporters ver van het veld etc.. Ben benieuwd of er een fatsoenlijke grasmat ligt.

Ik denk 0-2; een doelpunt in de eerste helft en een in de tweede.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    0-3 is my guess. Dit moet toch makkelijk lukken;
    - Eerste wedstrijd had Ajax een slechte dag, slechte passjes slap spel etc. Alsnog kregen ze 3 a 4 100 % kansen en Slavia 1 kans. Stel je voor hoe het gaat als Ajax wél goed speelt.
    - Ajax heeft nu minder druk op zich omdat ze 1-0 achter staan.
    -Ajax zal gemotiveerd zijn tot op het bot.

Edit: Alhoewel, als je dit ziet :eek: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=96365/sc=d68583

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina