1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Donder op met die Platini, het is best zo...

Al is het idee dat de play-offs verdwijnen best verleidelijk. :)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat wel, maar het hele Champions League systeem moet op de schop. Ik wordt gek van steeds vier Engelse, Spaanse en Italiaanse. Het is toch een kampioenencompetitie.

Mijn voorstel is van de eerste 16 landen één direct in het toernooi. De rest van de kampioenen in voorrondes waar daar ook 10 uitvloeien. De nummers twee van de eerste 16 landen spelen een voorronde tegen elkaar, waar daar ook weer 8 uitkomen voor in het hoofdtoernooi. Wordt het een stuk gevariëerder.

De rest UEFA Cup, en de bekerwinnaars weer in een apart Europacup II toernooi, zoals vroeger.

Het afschaffen van de intertoto vind ik wel prima. Dat is toch maar een paupertoernooi.

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, Gewoon iedereen dezelfde kansen geven. Elke jaar heb je in de laatste rondes van de CL alleen maar engelse/spaanse/italiaanse teams tegen elkaar dat is gewoon niet leuk meer.

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo was het vroeger al maar dan had je dus ook nietszeggende clubs erin zoals de kampioen van malta die standaard 0 punten haalde.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    JA ok, maar dat is leuker dan dat de finale Liverpool-Manchester is bijvoorbeeld.. dat is gewoon niet leuk om te zien.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Plus dat de knaken die daar te verdienen zijn, de hele tijd in de bovengenoemde landen blijven. :{

Maar het belangrijkste is idd dat het een kampioenencompetitie hoort te zijn en niet deze meuk.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    koevermans naar psv.. vi.nl

8. Interpol

Interpol Guest

Haha PSV met Inter in Poule G :D Mooie loting, PSV kan winnen.

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Echt klote... PSV heeft het geld er waarschijnlijk wel voor en ons feyenoord niet :mad:!

10. Interpol

Interpol Guest

Roma met Manchester in Poule F :lol::lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2007
  11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach er lopen nog genoeg andere rond, maar de tijd begint wel te dringen.

Overigens kan ik sommige mensen niet uit staan, op sommige Feyenoord site's beginnen ze alweer te zeiken over het bestuur en van marwijk. Dat ze Koevermans hadden moeten halen en dat ze een kut beleid voeren weet ik veel wat nog meer... Sorry hoor maar je kan niet alles hebben. We hebben iets van 5 top transfers en nog willen ze zeiken..

12. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gvd de koef weg :'-(.
    wie zal de opvolger zijn?

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    opvolger? hij zit al het hele seizoen op de tribune..

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    PSV heeft tot nu toe best een aardige poule.

Slavia niet bij PSV gelukkig....

PSV heeft best een poule die te doen moet zijn, ben beniewd.

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had liever slavia dan fener.

Alleen vanwege die bokito's die straks weer in het stadion zitten en allerlei dingen naar beneden gooien. (of de stad(ion) afbreken als ze winnen :mad:)

Verder mooie pouls en PSV maakt een goeie kans. Leuk dat Inter erbij zit, ben benieuwd wat ze daar tegen kunnen doen.

16. Interpol

Interpol Guest

Jij hebt Anderlecht - Fenerbahçe niet gezien gisteren? De belgen gingen helemaal door het lint maar de turken kregen weer de schuld zoals altijd. Maar dat geeft niet, Fener 3 - 0 PSV herinner ik me nog al te goed.

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee niks van gezien, kan er dus ook niks zinnigs over zeggen.
    Wel jammer voor anderlecht.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    PSV gaat het moeilijk krijgen, enorm moeilijke poule hebben ze.

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de CL hoor. Doodnormale poule. Ze hebben juist geluk met Inter. Een van de zwakste klanten uit pot 1 die ze daar treffen.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar. Maar het kan altijd makkelijker. Vind dit wel 1 van de moeilijkste poules die er is. Je heb wel gelijk wat betreft Inter. Maar je moet CSKA echt niet onderschatten, die kunnen goed voetballen. Hebben 2 jaar geleden de UEFA cup gewonnen geloof ik. En Fener doet het ook goed. Dus ik denk dat PSV het nog moeilijk kan krijgen. Maarja er zijn ook niet echt makkelijke poules. Alhoewel Arsenal en Milan wel een van de makkelijkste hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina