1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Prima, vind het maar niks dat al die spelers maar naar de arbitragecommissie stappen. In de zaak koevermans vind ik het misschien nog terecht, maar suarez en drenthe is gewoon onzin.

Ben sowieso geen fan van suarez, en ik hoop dat ajax een speler van een kaliber aantrekt. Misschien is er nu nog geld voor xabi prieto?

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Prima, 9.5 miljoen is teveel. Die jongen is helemaal gek gemaakt. Laat hem nog maar een jaartje aanmodderen in het Noorden.

Kaarten binnen voor Ajax-Slavia Praag. Heb er zin in:D

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar niet als zij dan de CL in mogen, aangezien ze dan nooit verder komen dan de voorronde of poule en dan gaat het Nederlands voetbal wel een beetje achteruit

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was er ook geen voorstander van, van Suarez. Maar hier ben ik niet blij mee. Het word zo wel erg kort dag voor een nieuwe aankoop.. :mad:

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    weet niet wat hier van waar is, maar voor 30 miljoen zal hij wel vertrekken denk ik. zou alleen niet weten waar ajax dan nog een opvolger vandaan moet halen.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja het is voetbalprimeur, dus dan weet je het eigenlijk al. Ik geloof niks voordat het op vi.nl staat.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik had 2 jaar terug een wedstrijd uit tegen Herenmarkt c1 we wonnen met 21-1 en ik brak me pols, dat is egt niet te geloven dat je tegen een stel zoutzakken speelt om je doelsaldo te verbeteren en in een lullig duel land je verkeerd en breek je je pols..

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Suarez toch naar Ajax?

Ajax netwerk:

Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met FC groningen. Vanochtend werd bekend dat Suárez de arbitragezaak tegen FC Groningen heeft verloren. Onderhandelingen tussen Ajax en FC Groningen liepen op niets uit omdat 9,5 miljoen euro vroeg en Ajax wilde niet hoger wilde gaan dan 6,5 miljoen euro. Hoeveel Ajax voor Suárez zal gaan betalen is nog onbekend.

RTVNH meld 8 miljoen euro.

Ajax.nl:

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, de NOS heeft het ook al gemeld.

Tja. Weet niet wat ik er van moet denken. Vind 7.5-8 miljoen altijd heel veel. Maar goed, als hij straks presteert heb ik niks gezegd:D

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind 8 miljoen echt veel voor Suarez. Hij heeft in sommige wedstrijen wel laten zien dat hij wat kan maar over het hele seizoen gezien was hij toch niet meer dan middelmaat imo

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Drenthe en Real hebben hun droom voor 13 miljoen[/SIZE][/SIZE]

9/8/2007 19:28 (www.vi.nl)

Royston Drenthe weet eindelijk waar hij aan toe is. Feyenoord en Real Madrid bereikten overeenstemming over de transfersom van de linksbenige middenvelder. De Spaanse club trekt dertien miljoen uit voor de jeugdinternational, zo bevestigde een zeer betrouwbare bron aan VI.nl.

Drenthe vliegt zo snel mogelijk naar de Spaanse hoofdstad om de laatste details te bespreken. De Rotterdammer tekent er zeer waarschijnlijk een vijfjarige verbintenis. Daarmee komt een eind aan de meest opzienbarende transferzaak deze zomer waarbij een Nederlandse speler is betrokken.

Vijf weken geleden meldde Real zich voor het eerst bij Feyenoord, kort daarna gevolgd door Chelsea. Drenthe liet zich toen ontvallen het liefst bij Feyenoord te willen blijven. Niet lang daarna zette de jeugdinternational zaakwaarnemer André Wasiman aan de kant en ging hij in zee met de meer ervaren Sigi Lens.

Ruim anderhalve week geleden liepen de onderhandelingen tussen De Koninklijke en Feyenoord vast, hoewel de Madrileense club op dat moment 12,5 miljoen euro zou hebben geboden. Op advies van Lens stapte Drenthe vervolgens naar de arbitragecommissie.

Feyenoord zou eerder zeventien miljoen euro voor de zelf opgeleide speler hebben gevraagd, maar neemt nu genoegen met vier miljoen minder. Ook ziet Feyenoord af van de wens dat Drenthe nog een seizoen op huurbasis in De Kuip te bewonderen zou zijn.

is dat ook weer de wereld uit;)

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nu is het wachten nog op Sneijder :+

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het staat zelfs op realmadrid.com, dus het zal wel waar zijn. Nu kijken hoe het uitpakt.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Slechte zaak. Hij zal genoegen moeten nemen met een enkele invalbeurt. Geen speelminuten -> Geen Oranje.

Niet goed voor hem.

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Real biedt volgens vi.nl 24 miljoen in plaats van 30

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Die gaat dus weg:mad:

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, je kunt ook overdrijven. :emo:

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En Charisteas was de beste spits die Ajax kon overkomen sinds Marco van Basten:)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Nijland heeft al genoeg rare dingen gezegd de laatste tijd. 'Ajax en FC Groningen speelden beiden UEFA cup dus geen sportieve verbetering'. Ja en Groningen verloor alles _0/

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, hij wordt waarschijnlijk basisspeler omdat ze eigenlijk maar 1 iemand voor beide vleugels hebben, namelijk Robinho.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina