1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn voorspellingen voor vanavond:
    Dinamo Zagreb 1-0 Ajax
    SC Heerenveen 2-1 Helsingborg
    Getafe 2-0 FC Twente
    FC Groningen 0-3 Fiorentina
    Paços Ferreira 1-4 AZ

Ik ga in elk geval naar Groningen - Fiorentina kijken, van de rest zie ik nog wel wat ik kijk.

Hopelijk wordt het vanavond een mooie zege voor Fiorentina in de Euroborg :)

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Reis je morgen af naar Venlo? Ik ben er morgen bij en ga de longen uit mn lijf zingen.

3. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Jij bent duidelijk geen Nostradamus... :b:

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Getafe en AZ kan nog altijd:+

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Chelsea is Mourinho 'The Special One' kwijt
    20/09/2007 11:30

Zijn laatste avond als coach van Chelsea bracht José Mourinho door in een bioscoop, met een voorvertoning van Blue Revolution, een documentaire over Chelsea sinds de komst van eigenaar Roman Abramovitsj. De trainer ontweek na afloop de pers en zou wezenloos voor zich hebben uitgestaard toen hij het filmtheater verliet.

Niet veel later verstuurde de Portugese trainer sms-berichten naar vijf voorname Chelsea-spelers, onder wie John Terry en Frank Lampard, met de mededeling dat hij per direct opstapte bij de Londense club. Enkele uren nadien maakte Chelsea het vertrek van zijn succescoach bekend. 'Chelsea FC en José Mourinho zijn het eens dat zij per direct uit elkaar gaan', was de summiere boodschap op de clubsite.

Lees het nu pas :eek:. Meer van dit stuk staat op VI: http://www.vi.nl/Achtergronden/ClubInHetNieuws/ChelseaIsMourinhoTheSpecialOneKwijt.htm

6. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, eigenlijk reis ik nooit naar wedstrijden. Het is vrij ver als je telkens vanuit het noorden moet komen en bovendien is het vrij lastig met clubcards, combiregelingen e.d. Ik ben vijf jaar terug wel eens naar training geweest, even handtekeningen jagen van spelers die ons dat jaar Uefa Cup voetbal hebben bezorgd \o/

Hehe, het is maar goed dat ik niet meedoe aan de toto. Ook AZ en Getafe heb ik fout voorspeld :mad::+

Mooi niet dus :mad:. 1-1 en eigenlijk mag Fiorentina daar blij mee zijn, want Groningen was de betere. Vooral in de slotfase was het nog even benauwd of Groningen die 2-1 zou maken, maar dat deden ze gelukkig niet. Fiorentina was geen schim van de ploeg die het normaal is in de Serie A :confused:. Maar goed, over twee weken komt het wel goed in Florence. Fiorentina thuis is toch anders dan Fiorentina uit, hetzelfde geldt voor FC Groningen. Dus ik reken op een overwinning en kwalificatie voor de tweede ronde.

FORZA VIOLA! \o/

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik snap niet dat je op dit moment juicht voor de tegenstander. Als de nederlandse clubs niet genoeg succes hebben dit jaar op europees gebied dan komen portugal en rusland waarschijnlijk boven ons te staan qua punten. Dan krijg je 2 uefa cup tickets minder per jaar!

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht me te herinneren dat NAC Breda fan ook een fan was van fiorentina..

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, goed iig dat PSV een Russisch team heeft verslagen en AZ een Portugees team. Knap gelijkspel ook van FC Groningen. Heerenveen had Helsingborg niet zo terug moeten laten komen, dat was dom maar verder goed gespeeld :thumbs: Nederland deed het redelijk gister.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ach heerenveen mag nog 1-0 verliezen volgens mij.....

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt.. 2-0 niet meer, dan zijn ze uitgeschakeld.

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren naar heerenveen-helsingborg geweest. Mooie wedstrijd, maar wel jammer en knullig dat heerenveen met een 3-0 voorsprong, helsingborg toch weer terug liet komen met 3 goals.
    Ik weet niet hoe het uit zal gaan, maar ze zullen vast niet met 2-0 verliezen.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heerenveen scoort wel. Wat betekent dat Helsingborg er minimaal 3 in moet leggen.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ze moeten er minimaal 2 inleggen. Als heerenveen niet scored hebben ze aan 2-0 genoeg.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laten we het op twee goals verschil houden:+

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    als Heerenveen met 4-2 verliest is Heerenveen door :+

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor dan zijn ze alsnog uitgeschakeld.

5-3 thuis en 2-4 uit = 7-7 maar helsingborg heeft meer uitdoelpunten dus hun gaan door :+

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw 5-3, dan heb ik iets heel stoms gezegt, dacht dat het 3-1 was geworden :+

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ervoor dat Heerenveen vast gaat scoren. Vandaar dat ik zei dat hun er 3 in moeten schieten. ;)

FC Volendam weer gewonnen, op koers voor de periodetitel \o/ Over 2 weken de topper tegen Den Bosch. Wordt leuk :D

20. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, ik ben ook Fiorentina fan :)

Ik juich niet tegen FC Groningen, maar juich voor Fiorentina. Normaal gesproken hoop ik dat alle Nederlandse clubs in Europa winnen, of dat nu Ajax, PSV, Feyenoord, Groningen of Willem II is. Echter, in het Europees voetbal ben ik voor Fiorentina (tenminste, als NAC niet meedoet), of ze nu tegen een Nederlandse, Duitse of Spaanse club spelen maakt me verder niet uit. :)

Overigens zullen we in de toekomst wel Europa Cup plaatsen verliezen als meneer Platini z'n plannetjes doorzet :'-(

Succes, maar eerst even bijkomen van jullie bekeruitschakeling door NAC Breda, komende week 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina