1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het gaat perfect!! :lol:

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens de zaakwaarnemer heeft Ten Cate getekend bij Chelsea en moeten alleen de clubs er nog uit komen.

3. Drogba

Drogba Guest

'T stond zelfs in het NOS journaal dus de kogel is nu door de kerk.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kom dan maar met die Mourinho... :+

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Weten jullie wat de clubs uit Rusland heeft gedaan? Dacht dat als elke club door is, dat wij maar 1 plek voor CL hebben volgend jaar.

6. berenscheet

berenscheet Guest

nou ben benieuwd wie nieuwe trainer van Ajax wordt..vond Ten Cate nou niet bepaald een goede trainer aangezien ze 2x op rij met hem als coach geen CL hebben gespeeld..

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hoor uit verschillende hoeken de namen van Basten en Jol. Hoop dat het gaat lukken met van Basten. Eindelijk een nieuwe bondscoach en een concurrent voor de titel kwijt.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hehe :) Anders van Basten en Cruijff. Kunnen ze elkaar moor rugdekking geven bij kritiek :9
    Ik denk trouwens dat met met het materiaal van ajax geen kampioen gaan worden. Denk toch weer dat PSV het gaat worden :|

Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Maar zou ten Cate nu meteen vertrekken of pas tijdens de winterstop/einde v/h seizoen?

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als chelsea zijn contract heeft afgekocht is het per direct :emo: dat wordt weer lekker aan de stoelendans.....

Jol komt nooit, die gaat geen zinkend schip redden
    De organisatie moet daarvoor op de schop.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut avond. 4 van de 5 Nederlandse teams eruit. En dan nog het ergste, Ajax. Wat voelde ik me kut daarna zeg. En nou gaat Ten Cate ook nog weg. In de winterstop Huntelaar ook weg want hier kan ie niet meer groeien, Stekelenburg weg, Heitinga(misschien), Stam weg na dit jaar. Voor je het weet is Ajax een middenmoter in de Eredivisie. Of ga ik nu te ver :'-(

Snap ook niet dat die supporters Henk ten Cate weg willen hebben. Alsof Ajax dan ineens wél heel goed is. Dit gaat alleen maar voor chaos zorgen.

Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, wie anders hè.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    we zullen t zien :/. T zal m`n benieuwen allemaal.. Van een zoveelste trainer stoelendans wordt ajax ook niet veel beter

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, tegenwoordig hoor je zoveel spelers/trainers die zeggen dat ze nog een seizoen blijven, maar een dag later leegs je dat ze alsnog weg zijn.

15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Sevilla), Wilfred Bouma (Aston Villa), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV), Mario Melchiot (Wigan Athletic) en André Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld: Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Nigel de Jong (Hamburger SV), Hedwiges Maduro (Ajax), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Robin van Persie (Arsenal) en Arjen Robben (Real Madrid).

Ik snap er weer niks van, De Cler er weer niet bij. Toch een van de uitblinkers bij feyenoord. Maduro er bij, want jah, die speelt ook zó goed. Hopen dat HtC toch weg gaat en Van Basten bij 020 aan het werk kan.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Van Basten bij Ajax? Dan spring ik liever van dat gebouw met die drie kruizen af naast de Arena. En dan zonder touw, in tegenstelling tot die vent van die reclame...

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, die man heeft geen flauw idee wat ie doet. De Cler is de beste Nederlandse linksback, en dat zeg ik niet omdat ik Feyenoorder ben..
    Maarja, wel een voordeel dat ie zo niet geblesseerd kan raken tijdens wedstrijden voor oranje :)

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo dat was het dan.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    zei ik het niet?

20. the only ego

the only ego linux hippie