1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moeten jullie ook Peter vogelzang laten komen. Die heeft Feyenoord ook op weg geholpen en gaat binnekort weer weg.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat dit niet tegen mij gericht is , maar ik wel bijna de zelfde mening heb even reageren.

Ben niet van mening dat ten cate weg had gemoeten naar de dramatische Europese uitschakellingen.

Zo`n aanbieding is natuurlijk zeer mooi, maar om als trainer je club zo in het begin van het seizoen aan de kant te zetten vind ik idd laf, onprofessioneel, en getuigen van weinig ruggengraat.

Natuurlijk ligt het probleem veel dieper, en het liefst vandaag het bestuur nog de schop op. Ben ook van mening dat het een trieste prestatie is: een gemiddelde van 16 maanden per trainer.. Daar is geloof ik nog geen club ooit beter op geworden.

Mijn "idee" : Bestuur en daarmee ook de huidige cultuur en structuur op de schop, strak plan. Goed overwoge trainerskeuze van een nieuw bestuur en die trainer minimaal 2 jaar aanhouden, en deze de kans geven een team op te bouwen (dat gebeurt de afgelopen jaren niet of nouwlijks)

Mijn eerste keus (hoogst onwaarschijnlijk, en onreeel maartoch) zou Foppe zijn. Hij heeft het 2 x gepresteerd in een relatief korte tijd een goed team te bouwen met super resultaat. Hij lijkt mij tot op bepaalde hoogte ook zeker instaat een deel van nu heersende structuur te doorbreken.

Vergeet het hele "ideale ajax trainer" idee, lukt schijnbaar al tijden niet. Loslaten die hap. Ajax moet weer is geinspireerd gaan voetballen en het kan mij geen ruk schelen welke trainer dat voor elkaar krijgt. en of dat nou in het ajax systeem is of niet

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Foppe de Haan wil dat echt niet.. Geweldige trainer, absoluut 1 van de beste in Nederland, maar denk dat die na -21 gaat stoppen met t vak.. wordt ook hoog tijd :+

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    denk ook niet dat foppe nog een club wil. En ik vrees voor jullie dat ze toch echt van Basten nemen. Wel goed voor mij natuurlijk, hopen dat we een normale bondscoach krijgen.

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei : Volkomen onreeel, maar zo`n trainer is wel " the man for the job" .. En dat zijn alle tot nu toe genoemde namen imo niet

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    VanBasten mag niet van de KNVB..

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Na het EK ;)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je vinden, maar een aanbieding om met werkelijk topspelers een beter team te fabriceren dan het is, kun je moeilijk weigeren als je met een team zit zonder creativiteit, zonder CL/UEFA Cup. Derksen vertelde dat Ten Cate Delorge en Rommedahl niet zelf gekozen heeft, maar van bovenaf gestuurd werd deze aankopen te doen, kun je al uit concluderen dat de relatie met het bestuur niet lekker is. Wie heeft daar nog zin in als je naar een club kan waar je alle mogelijkheden hebt terwijl je op de achtergrond mag functioneren?

Probleem is, het bestuur zal zichzelf onmogelijk opzij zetten. Dus met het huidige zal het moeten gebeuren. Trainer 2 jaar aanhouden lijkt me kort. Ten Cate heeft dik 1, bijna 1,5 jaar gezeten en niet echt de kans gekregen om op te bouwen, aangezien betere spelers verkocht worden.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, als de mensen echt zouden willen zou het bestuur zo opzij worden gezet.

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog vind ik het onprofesioneel. Dat er veel (te veel) van hogerhand komt is duidelijk. En nogmaals, geweldige optie voor Ten Cate. Maar dan nog vind ik het onprofesioneel om dan zo vroeg in het seizoen op te stappen, hij had die keuze ook aan het begin kunnen maken, toen had ie al tot de conclussie kunnen komen dat ie wel er weinig in te brengen had als coach.

Nee, het bestuur zal zich zelf niet aan de kant schuiven en das een triest vooruitzicht want ik vrees dat er niet veel gaat veranderen. die 2 jaar is idd vrij kort, maar dit was wel met een foppe de haan type en een andere structuur. Reeel gezien op korte termijn niet haalbaar. Weinig trainers die hier iets mee kunnen, en al helemaal niet de nu gevallen namen

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jol kom maar binnen! :)

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Poe zeg. :9 Ik kom net terug uit Madrid, waar ik naar Real Madrid - Recreativo de Huelva ben geweest. Ik kon alles prima zien, Real speelde goed, en dan ook nog met 2-0 winnen. Hing ook een lekker sfeertje.

Daarnaast is Madrid natuurlijk een topstad dus ik heb me de andere 3 dagen prima vermaakt. Ik ben onder andere nog naar het stadion van Atlético (het Vicente Calderón) geweest. Toch wel indrukwekkend hoe de snelweg daar onder de tribune doorgaat, al wordt het stadium om die reden waarschijnlijk binnen een paar jaar platgegooid. Jammer.

Al met al een prachtig weekend, en dan zit om het nog even compleet te maken Arjen Robben nog voor je in het vliegtuig. :D

Maar ja, toch heerlijk zo'n wedstrijd. Lekker naar de wedstrijd kijken terwijl je met Cadena SER (Spaanse radiozender die qua formaat wel wat wegheeft van Radio 1) op de hoogte blijft van wat er op de andere velden gebeurt. De volgende dag sla je dan Marca en/of AS open op de Plaza de España om te lezen wat de pers ervan vond. Geweldig. (En dan kom je terug en moet je weer die amateuristische bullshit aanzien die VI.nl uit de duim zuigt over de wedstrijd. Wat een poepsite.)

Even alvast een paar foto's van(uit) het Bernabéu:

En voor de Atlético liefhebbers onder ons:

Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nice, vroeg me al af hoe het was gegaan. Had je nog gezeik met die kaartjes enzo?

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff als je als speler dat veld oprent en dan naar boven kijkt. 8) Al die mensen

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Die waren al bij het hotel aangekomen voordat wij er aankwamen, en bij het stadion werd je nog eens doodgegooid met ouwe mannetjes die (illegaal) tickets verkochten.

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe dat is al jaren zo, maar leuke wedstrijd geweest. Kon je ook nog lezen wat er in de Marca of AS stond, of moest iemand dat voor je vertalen?

Je moet eens een keer kijken of je naar een derby Real Madrid - Atletico Madrid kan gaan. Dat is pas mooi.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Mijn Spaans is belabberd, maar aangezien ik ook aardig Frans kan, kan ik zowel het commentaar als de radio als in de kranten redelijk ontcijferen. Marca noemde Raúl en Ruud een dodelijk koppel, en beide kranten roemden de inzet van Raúl en Casillas, (kheb ze gekocht de dag na de wedstrijd; de kranten, niet de spelers :9) en ik ben het wel met ze eens. Op de radio was het wel aardig aangezien je ook hoorde wat er bij andere wedstrijden gebeurde. Iedere keer als Barcelona scoorde steeg er boe-geroep op uit het stadion. :lol: Voor de rest lulden ze erg veel over de status van Raúl Tamudo en Raúl González binnen het NT, en wat voor een poepspeler Oleguer is.

Tsja, dat wordt denk ik wat moeilijker aangezien het dan binnen no-time is uitverkocht. Maar ja, ik probeer wel wat te regelen. Ik wil ook ooit nog wel een keer naar een Clásico.

Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Haha ja schitterend is dat als Barcelona scoort dat ze dan boe roepen. Ik moet binnenkort ook weer een keertje gaan, zal deze winter wel weer gebeuren.:+ Nou zie ik het niet zo zitten om naar Camp Nou te gaan voor Barcelona - Real Madrid op 23 December dus ik denk dat ik lekker 6 Januari in het Bernabeu zal zitten. Als ze tegen Real Zaragoza spelen, of ik zou eventueel naar Levante - Real Madrid kunnen gaan.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, thuiswedstrijden lijken me dan leuker. Het viel me trouwens wel op dat het Ultras Sur vak niet helemaal vol zat. =/ Zullen er wel een paar stout zijn geweest ofzo.

Maar ik ga denk ik volgend jaar weer, ook rond Nieuwjaar. Ik ben nu eventjes blut. :+

20. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ja de Ultras-Sur liggen nogal onder vuur nadat iemand was geïnfiltreert, een documentaire maakte en een boek schreef over hoe het eraan toe ging. Dit geld overigens voor overige supportersgroepen van ploegen in Spanje met dezelfde gedachtegang.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina