1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Stond geloof ik ook in de VI. Groot interview met Huntelaar waarin werd gevraagd wie hij als opvolger wilde. Hij antwoordde Gertjan Verbeek dus.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Laat hem maar terug komen naar het oude nest. _O_

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt me erg overbodig met Deco, Iniesta, Xaxi, Touré, Marquez...

Nou ja, misschien dat Deco dan naar Inter komt :thumbs: Las ook alweer dat Juve Diego wil inlijven maar die moet naar INTER! Moratti, sla je slag. En anders is die Alex van Fener ook wel een aardige optie, of dus Deco. Er moet imo een nieuwe creatieve man bijkomen want Figo is momenteel erg in vorm, maar houdt dat geen vol seizoen meer vol.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    * Hoopt :D

5. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fabregas moet bij Arsenal blijven :thumbs:

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoewel ik het beste voor heb met Arsenal (in mijn ogen de mooiste club in Engeland) zou ik het geweldig vinden als hij terug komt naar Barcelona.

Wat betreft de interesse van Real Madrid, het lijkt me stug dat hij als ex-Barcelona speler en Catalaan kiest voor die club. Maar goed, niets in onmogelijk natuurlijk.

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedere Catalaan is een nationalist/separatist, dus ik zou enkel de clubrivaliteit als obstakel zien voor zijn komst naar Real Madrid.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, dat is waar. Maar weet jij feitelijk of dat geen struikelpunt gaat zijn? Ik niet in ieder geval. De kans bestaat dat hij wel zo'n instelling heeft. De kans bestaat ook dat hij weinig clubliefde kent en gaat waar ze hem het lucratiefste aanbod kunnen doen. Hoop niet dat geld zijn enige beweegreden is, maar daar zie ik hem ook neit echt voor aan.

Overigens vind ik het belachelijk hoe het is geregeld met die contracten. Dat je in Spanje 18 moet zijn voor een prof contract, en in Engeland slechts 16. Vreemd ook dat bijvoorbeeld de RFEF hier niets tegen doet.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik toon enkel aan dat het feit dat hij Catalaan is niet per sé hoeft te betekenen dat hij niet naar Real Madrid wil gaan. Heel veel mensen zien dat als aannemelijk terwijl het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat een Catalaan per sé een pesthekel heeft aan Castilianen.

Maar ja, ik zie wel wat hij doet. Ik vind inderdaad die regels ook belachelijk. Tot zijn 18e was Messi voor 150.000 euro te koop. Dat slaat echt nergens op.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dit lijkt me gewoon zo een gefrustreerde reactie.
    Zal dus wel niet waar zijn. :9

Maar dit zegt dus wel genoeg over de wedstrijd, dus ik ben blij dat ik niet gekeken heb :D

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik ben het niet snel eens met de van basten kritiek hier en op andere fora maar nu laat hij boularouz afvallen. Die vind ik toch echt wel 10 klasses beter dan jaliens.....ach ja

wel grappig van basten verliest na een lange tijd weer en alle mensen die kritiek op hem hadden schreeuwen de longen uit hun lijf. Van Basten selecteert niet goed, maar de resultaten liegen er niet om. "In Duitsland was Van Basten nooit zo bekritiseerd" aldus Klinsmann

We zullen zien, ik wil sneijder, van der Vaart, Seedorf en de Zeeuw er achter wel eens zien. Sneijder kan ook druk zetten en verdedigen :)

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet alleen naar de resultaten kijken, maar ook naar de manier hoe je ze behaald. Elke keer is het gewoon super slecht. Ik bedoel albanie in de laatste minuut verslaan..

En nu hebben we alleen maar makkelijke landen, behalve roemenie en bulgarij. Maar als we dalijk op het EK tegen de goede landen komen gaan we zo hard onderuit.

En dan hoor ik mensen op tv van Basten verdedigen, gister ten Cate bij voetbal insite ook. Die zei dat Nederland helemaal niet zo goed is als we denken. Maar kijk naar bij welke clubs ze spelen...

Van Nistelrooy [Real Madrid]
    Van Persie [Arsenal]

Seedorf [ AC milan]
    Sneijder [Real Madrid]
    van der Vaart [HSV]
    Van Bommel [Bayern] ik weet dat hij niet wil samen met van Basten, maar zonder van basten hoort hij er gewoon bij.

En er zijn er nog veel meer.
    Alleen de verdediging is iets minder.

Maar ik vind dat je hiermee gewoon minstens de halve finale zou kunnen halen. Maar met de manier waarop van Basten het doet zie ik ze de 1e ronde er al uitvliegen.

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe durf je AZ in dit rijtje met clubs te noemen? De Zeeuw is een goede speler, maar als je naar zn club AZ kijkt dan is dat niet zo bijzonder.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is nu sowieso de trend (en al langer) om onszelf een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Net zoals Ten Cate heeft gedaan bij Ajax met z'n overlevingsverhalen. We doen net alsof we een derderangs kutlandje zijn. Wat een onzin. Als we nou gewoon eens een keer wat realisme in zouden bouwen en dat klote 4-3-3 weg zouden sodemieteren en vooral Cruijff z'n bek lieten houden zouden we het kunnen zien.

PSV draait niet voor niets prima mee in de subtop van Europa. Waarom zouden Ajax, Feyenoord en AZ dat niet kunnen met deze selecties? Om over de kwaliteit van het NL Elftal helemaal maar niet te spreken, want dat loopt over van de supertalentvolle spelers.

Wat we ons wél af moeten vragen is of onze enorme arrogantie en koppigheid niet het probleem is.

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nee ok hij hoort er eigelijk niet tussen. Maar het is wel een goede speler. Was eigelijk bezig met een opstelling te maken met daarachter de clubs waar ze spelen, maar had na een tijdje geen zin meer :+

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    HSV is anders ook kut met peren heur.\o/

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    4e in duitsland met maar 3 punten achterstand op Bayern Munchen noem jij kut met peren?:confused:

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    vergeleken met de rest van het rijtje wel. Maar mijn punt was, bijna iedereen in het Nederlands elftal speelt bij een europese topclub. Of ze spelen in een topclub bij een van de grotere competities.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee HSV is een Europese topclub.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met je eens,
    maar over wat voor soort arrogantie heb je het dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina