1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, hij was overduidelijk geen meerwaarde meer voor Ajax, was veel te vaak geblesseerd, had er zienderogen ook helemaal geen plezier meer in (logisch als het zo kut draait) en dan sterft z'n vader ook nog eens.

Ik kan niet zeggen dat ik het aan zag komen maar het verbaasd me niet.

Nou, aanvallende middenvelder + centrale verdediger hebben we nu dus nodig in de winterstop.

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch een aderlating voor Ajax.

Er kwamen weliswaar fouten in het spel van Stam, maar hij is één brok ervaring en routine. Nu krijg je een vrije jonge verdediging met Stekelenburg, Ogaratu, Heitinga, Van de Wiel en Emanuelson. Geen doorgewinterde spelers in de Europese top.

Het is een tik voor de selectie.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mist hierbij niet de KNVB beker die ajax afgelopen jaar binnen sleepte? Daar was Japie ook bij.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Japie bedankt:thumbs:

Een dapp're strijder zoals we die graag zien bij Ajax. Het enige zekerheidje in de defensie en een echte captain. Jammer dat hij zo midden in het seizoen moet stoppen, maar ik begrijp hem wel. Als je steeds weer moet afhaken met blessures en andere persoonlijke ongemakken, dan verlies je de motivatie.

Jammer dat je laatste jaren niet meer de mooie wedstrijden van weleer hebben opgeleverd.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Jammer dat 'ie weg is gegaan.. Ik hoorde dat Ajax een centrale verdediger ter vervanging van Stam wilden halen? Een lange vent. Serviër ofzo?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze wilden iemand van Rode Ster Belgrado(weet niet zeker) halen. Maar het schijnt dat topclubs als Juventus hem ook willen dus ik geef Ajax weinig kans.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gisteravond was er ook VoetbalInsite op RTL 7. Daar praten zij ook met Martin van Geel. Ook over de kwestie van een aanvallende middenvelder. Wellicht gaan zij nog een bod doen op Aissatti had ik begrepen. In de zomervakantie was hij onhaalbaar d.m.v. niet genoeg geld ofzo. Weet niet precies, misschien kun je dit nog ergens nalezen.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aissati hebben ze geprobeerd. PSV vroeg rond de 18 miljoen.
    Modric lukte ook niet. Dinamo Zagreb wilde zelfs rond de 25 miljoen hebben voor hem, omdat ze al 2 goede spelers kwijt waren.
    Riera lukt ook niet. Die wilde absoluut niet onderhandelen terwijl Ajax met Riera wel al rond was.

Toen zou Ten Cate hebben aangegeven de nummer 10 anders te gaan invullen omdat die speler niet gevonden werd.

Ik geloof dat die vervanger voor Stam Ivanovic heette. In elk geval moet er in de winter een vervanger komen voor Stam en een middenvelder. Modric gingen ze misschien toch nog proberen, net als Aissati.

Trouwens, Van Geel gaf ook een ontkennend antwoord op de vraag of Adriaanse nog zou komen. Het lijkt me dat Van Geel er niet zo tegenover staat als Jaakke.

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wat gehoord over een Braziliaanse middenvelder van Palmeiras.
    Hier:

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  11. berenscheet

berenscheet Guest

oei, oei sterkte!!

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmmm is wel erg heftig ja.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://media.at5.nl/items/071028_persconferentiestam.wmv

Persconferentie van Jaap Stam. Applaus op het eind is mooi van de pers. Alleen kut dat de selectie het eerder wist dan dat Stam het ze zelf verteld had. Dat is dan weer kut van de pers, mja die jagen op primeurtjes natuurlijk.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Geen verrassingen in de selectie, DAT is pas een verrassing :+

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pfff, nu al weer bijna dat schijtnederlands elftal? :mad:

Wat zijn dat toch nare weekeindes, als er niet gewoon clubvoetbal is :x

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Pff weer die klote interlands, ik wil Eredivisie niet die verneukte Nederlandse efltal ;x

17. berenscheet

berenscheet Guest

--------------------------vd Sar--------------------------
    ---Boulahrouz----Heitinga---------Ooijer-----v. Bronckhorst
    --------------------------v. Bommel-----------------------
    --------vd Vaart--------------------------Seedorf---------
    --------------------------Sneijder-------------------------
    ---------------v. Persie------------v. Nistelrooij------------

Bank:
    Stekelenburg
    Bouma
    De Cler
    Afellay
    Huntelaar
    Kuijt
    Robben

Hopelijk deze opstelling tijdens het EK 2008.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Van Bommel is toch niet geselecteerd en kan toch niet overweg met V Basten? Ipv hem zou ik dan De Zeeuw doen op die positie.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Boulah speelt bij Sevilla volgens mij gewoon centraal in de verdediging, zou hem daar dan ook neerzetten. Switchen van plaats met Heitinga is dan het makkelijkste. Maar ik zou dit idd wel eens willen zien, en dan desnoods inderdaad de Zeeuw voor van Bommel. Lijkt me het sterkst mogelijke team met het aanwezige materiaal.

20. berenscheet

berenscheet Guest

Het is ook mijn opstelling die ik graag zou willen;)..maar Boulahrouz met Heitinga ruilen zou denk ik wel handiger zijn..volgens mij is dit gewoon echt een goed team en met name v Bommel speelt wel een grote 'leidende' rol. De Zeeuw heeft gewoon stukken minder kwaliteiten..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina