1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ze zijn rond...staat op Vi.nl

Godverdomme:mad:

:mad:

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    woensdag maar zo spelen?

suarez, hunt, romme
    emann, kennedy, gabri
    sjonnie
    vermalen, stam, van der wiel/ogararu
    stekelenburg​

3. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, een grote zak geld als aanvallende middenvelder.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    en wie moet dat worden einstein?

dit?

of toch maar dit?

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Weet ik veel, Dagobert Duck?

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik werd net gebeld door Alfons. Het schijnt dat Kaká wel oren heeft naar een 5-jarig verblijf in de ArenA ;)

Zonder dollen; dit is natuurlijk gewoon een grote kutdag voor ons Ajaxfans... Ze zullen morgen meteen met iemand op de proppen moeten komen, als ik het goed begrepen heb. Ben benieuwd, sowieso.

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Weten we meteen dat het bestuur haar beloften niet nakomt. Zoals altijd.

Klootzakken:mad:

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die CL kunnen we nu wel vergeten vrees ik :'-(

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee man, jezus... :confused: Tuurlijk is Ajax verzwakt maar van Slavia Praag moet nog steeds gewonnen kunnen worden, zonder problemen zelfs.

Kom op zeg.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik bereid mezelf gewoon voor op het ergste :eek:. Ik weet dat het maar 1 speler is maar het was wel een hele belangrijke. Praag kan best een veradelijke tegenstander zijn.

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Van Slavia moet gewonnen worden. Met of zonder Sneijder.

Qua aanvallers heeft Ajax nu gewoon ten opzichte van vorig seizoen 39 doelpunten ingeleverd. Sneijder, Perez, Babel en De Mul.

Bestuur bedankt!

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ze hebben nog 3 weken om goede vervangers te halen, en moet zeker niet onmogelijk zijn met al dat geld dat ze hebben binnen gehaald met de verkoop van babel en sneijder.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Het zat er aan te komen.. Maar wat een bagger zooi. Zal je zien, buidel met geld komt er als nog een b middenvelder van een of andere middenmoter uit Verweggistan.

Ojah ook nog bedankt voor de goeie timing..

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk was het onze beste speler, maar ook zonder hem hebben we genoeg talent en zelfs creativiteit. Zelfs als er helemaal geen vervanger zou komen doen we nog mee om het kampioenschap. Ik snap al die paniek niet. Overal op i'net zie ik al witte vlaggen. Doe 's effe normaal zeg... :cool:

En Slavia Praag, daar moet je met z'n 10'en ook van kunnen winnen. Sparta Praag is lastiger, maar zelfs die zijn te pakken zonder Sneijder. Ik zie het probleem niet echt. Al moet er wel een vervanger komen uiteraard.

De spelers waar ik tevreden mee zou zijn: Modric, Milevskiy, Aissati, M. Fernandez (die Portugees), Moutinho (die andere Portugees) of Boussouffa. Dan heb ik zoiets van; nou, dat kan er mee door. En het lijken me ook, de een wat meer dan de ander uiteraard, haalbare (weliswaar voor een flinke zak geld) talenten.

Engelaar is best een goeie maar die moet je niet aantrekken als de spelverdeler. Was leuk geweest om hem NAAST Sneijder te zetten, maar niet op 10.

Defour lijkt me echt een fluim van een voetballer.

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoeits kan een club als Ajax nooit tegenhouden. Als er een club als real madrid met een zak geld aankomt kunnen clubs zoals ajax en feyenoord het echt niet tegenhouden. Zo is het hedendaagse voetbal helaas..

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tja, dat is het al een tijdje. Ik herinner me nog goed dat het team van Ajax uit 1995 nog maar een paar spelers overhield.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @ Nitram:

Zo gaat het ook op kleinere schaal als Ajax aanklopt bij FC Groningen voor Suarez. Het is niet anders, maar ik vind dat je er niet te lang over moet zaniken en de draad weer op moet pakken. Ajax heeft nog zát kwaliteit en ik heb er vertrouwen in dat ze met een goeie vervanger komen.

Wel leuk trouwens dat er een PSV'er, Feyenoorder en Ajacied samen gaan spelen bij Madrid en dat Madrid nu ineens Little Holland is i.p.v. Barcelona. Al poep ik op Madrid, maar dat vind ik wel een leuk aspect.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de trieste waarheid nitram, heel weinig clubs die zoiets kunnen tegenhouden. Verneukt het voetbal tot op bepaalde hoogte wel imo

Edit : @ NERAZZURRI : Het aankoop beleid van ajax neigt mij nog steeds teveel naar kwantiteit inplaats van kwaliteit.. Eerst zien dan geloven dat ze in 3 weken tijd met 1 tot 2 enigsinds waardige vervangers aankomen..

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax heeft gewoon slechte zaken gedaan. Ryan Babel is nog vroeg verkocht, maar er kwam pas laat een vervanger, van wie ik mijn twijfels heb. Wesley Sneijder is de beste middenvelder van de Eredivisie. Een vervanger heb je niet zo in 1,2,3. Ook niet met 27 miljoen euro. En het wordt helemaal moeilijk als je voor een cruciale CL wedstrijd staat en de competitie zo gaat beginnen. En natuurlijk nog die deadline op 31 augustus die er gestaag aan komt.

Heren van het bestuur, los dat maar eens op.

Remember Zlatan. Mensen. Ajax kon een zak geld met 18 miljoen niet weerstaan van Juventus op de laatste dag van de transferperiode aanklopte. Het heeft 1,5 jaar geduurt tot Ajax een waardige vervanger voor in de spits had aangetrokken, namelijk KJH. Zlatan was op dat moment al dicht bij de Europese top. Een onmisbare schakel voorin. Vooral als je bedenkt dat Ajax toen slechts nog Sonck en Anastasiou als vervangers had. Dan verkoop je hem gewoon niet. In die 1,5 jaar is het alleen maar slechter gegaan met Ajax. Dit had voorzien moeten worden!

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens Mtthz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina