1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Pedretti?

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    gezeur psv

wat een onzin zeg van psv, elke idioot kon vertellen dat dat filmpje een grapje was en het was ook redenlijk onschuldig dus ik snap niet waar psv zich druk om maakt.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  5. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van dat beeldje, had hier ook mooi gestaan :+ maarja, vind het wel leuk. ook dat liedje van guss meeuwis 8)

6. basovich

basovich Guest

vind hem als PSV-fan ook wel grappig:)..niet aanstellen PSV en vooral dat guus meeuwis:9..prachtig.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2007
  7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Riquelme is echt een wereldvoetballer voor Ajax, als ze die kunnen halen moeten ze dat echt doen!

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ag, Riquelme komt nooit. Overal waar het gaat over een nieuwe speler voor Ajax lees ik die naam, maar Riquelme zal toch nooit in deze competitie willen spelen? En zijn genoeg clubs uit Spanje, Italië of zelfs Frankrijk die hem zouden willen hebben en daar speelt ie veel liever. Daarbij komt het salaris dat Ajax nooit wil betalen. Van Geel heeft dit ook al aangegeven.

Riera van Espanyol zou Ajax 6 miljoen op geboden hebben. Vleugelspeler met een trucendoos. Ben benieuwd wat er waar van is.

En als Van Der Vaart voor 14 miljoen verkocht wordt, levert dat Ajax ook nog eens 2,8 miljoen op. Hopen voor Van Der Vaart én Ajax dat het dus doorgaat alsnog.

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    maar espanyol wilt 15 miljoen en hij zegt zelf dat hij er niet warm of koud van wordt dat ajax geinteresseerd is in hem.....

en ik vind die clausule van van der vaart nergens op slaan....2009 weglopen voor 1 miljoen :{

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    :{

11. basovich

basovich Guest

't zit niet mee met Ajax..heb weinig hoop dat ze samen met PSV Nederland zullen vertegenwoordigen in de CL :{..

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n geweldige club is Slavia Praag nou ook weer niet :eek:

het is niet leuk om altijd gelijk te hebben :'-(

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Riera dus niet meer, Espanyol wil niet onderhandelen. Het bod was er wel. Ze willen alleen niet nóg een sleutelspeler kwijtraken.

Ik snap nu ook waarom Studio Voetbal op zo'n rare tijd komt. RTL maakte haar tijden bekent van de voetbaluitzendingen:
    RTL 7, RTL Voetbal Insite, van 21.30 tot 22.45 uur.

Precies om kwart voor 11 begint Studio Voetbal dit seizoen. ;)

Suárez is trouwens helemaal klaar voor zijn debuut morgen. Heeft vandaag tijdens de training flink geoefend op voorzetten aan Huntelaar.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ga bieden op Alves en probeer te informeren naar Riquelme zeg ik.

Ik dacht dat hij bij Almeria zou blijven. Misschien een goede voor Roda, nu Molina niet meer komt?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voetbal Insite is toch altijd op maandag?

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Riquelme vraagt veel te veel salaris. En dit gaat echt niet in Nederland willen voetballen. Vragen kan natuurlijk altijd, maar hij komt heus niet.
    Alves zie ik niet zitten, Heerenveen wilde een tijd terug 20 miljoen, dat gaat Ajax toch nooit betalen.

Eerst wel, nu niet meer.
    Gelukkig maar, ik moest me altijd haasten vanuit training om niks te missen van 'Johan zijn nieuws'.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jammer want ik denk dat 2 voetbal(praat)programma's achter elkaar mij wat te veel wordt. Kijk over het algemeen toch liever naar Studio Voetbal

18. basovich

basovich Guest

gelukkig worden iig de belangrijke wedstrijden als eerst uitgezonden:).

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja eindelijk. Werd er zo ziek van bij Talpa. Pas na het laatste reclameblok kwam Ajax altijd. Structureel!

Aan de andere kant. Bij een half 3 wedstrijd kom ik normaal tussen 7 en half 8 thuis, en dan was de samenvatting nog niet geweest:D

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hopelijk ook minder reclame en minder lange reclameblokken. Verschrikkelijk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina