1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dus ? met alle respect maar de huidige bende makke lammetjes hebben wat mannen nodig die iedereen eindelijk een keer op scherp zetten. Vervolgens kan je gaan werken aan teambuilding (met een andere coach dan koster, die iets meer autoriteit uitstraalt) Want dit zooitje ongeregeld heeft wat relschoppers nodig volgens mij. Laat maar komen

2. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen reet meer van van dit Ajax beleid. El Ahmadi is degene die we moeten hebben! Hij sloopte in zn eentje heel de Ajax defensie en vertolkt precies de profielschets van het persoon die we zoeken!! Ik zeg kopen die hap en nu voordat die door een andere club weggekaapt wordt.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en hij heeft wel 3x gescoord in 5 seizoenen!

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook el amhadi is een defensieve middenvelder net als gabri en davids. Je zou je eerder op de types bakkal, engelaar, aisatti en affelay moeten richten.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Gedaan!

Iemand die bekend is met Antonio Rukavina, die de interesse van Feyenoord heeft gewekt? Had ff opgezocht op youtube en leek mij wel een goede speler, maarjah iedereen is een goede speler op youtube.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer voor AZ. Alves verdient het wel om naar een topclub te gaan in het buitenland. Misschien iets voor Valencia?

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Alves moet sowieso niet naar AZ gaan, zo'n transfer zou echt debiel zijn imo..

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    El Ahmadi is een goeie hoor. Engelaar vond ik in de zomer niet voldoen als opvolger van Sneijder, maar inmiddels zijn we zo slecht gebleken dat hij best een versterking zou kunnen zijn. En hij neemt ook wat fysiek mee.

Perez in de winterstop, en dan mag Engelaar van mij best komen. Laat ze anders eens kijken naar Ashavin (van St. Petersburg dacht ik) ofzoiets. Dat is een aardig voetballertje.

En Ajax, tsja, met zoiets moeten we het toch wel redden de tweede seizoenshelft:

------------------------Stekel----------------
    Zuiverloon-------Maduro------Vermaelen----VD Wiel
    --------------Gabri-----Heitinga--Davids----------
    --------------------------Perez----------------
    -----------------Huntelaar---Suàrez---------------

Jammer dat de Koster 4-3-3 wil spelen. Laat die buitenspelers maar lekker mekaar van de bank afdrukken. Op Luque en Leonardo na zie ik toch geen heil in die gasten.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    'Hiddink in beeld als technisch directeur Ajax'
    31 december 2007

Hoewel Guus Hiddink naar eigen zeggen op het punt staat om zijn contract bij de Russische voetbalbond te verlengen, is zijn toekomst nog altijd onderwerp van discussie. Zondagavond in het NOS-programma Studio Voetbal werd zelfs gesuggereerd dat Hiddink helemaal niet langer bondscoach van Rusland blijft en dat hij mogelijk op korte termijn aangesteld wordt als technisch directeur van Ajax.

Mocht dit waar zijn, dan is dat slecht nieuws voor Martin van Geel, de huidige technisch directeur van de Amsterdamse club. Naar verluidt heeft Hiddink al enkele gesprekken met het Ajax-bestuur achter de rug. Met name preses John Jaakke zou een groot voorstander zijn van de komst van de voormalig PSV-coach. Hij zoekt immers een 'sterke man' die de club weer op de juiste koers kan brengen.

Hmm, lijkt mij dus echt niet dat Guus komt. Als trainer wilde hij al niet, laat staan dan als Technish directeur?

Edit @ *NERAZZURRI*; Zuiverloon is wel een goeie speler, maar of die naar Ajax komt..?

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Arshavin kost minstens 10-15 miljoen. Dus die valt zoiezo al af.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Perez staat nu zelfs op teletekst onder de kop 'Perez op de weg terug naar Ajax' :eek:

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me stug, maar eindelijk is een beleids verandering ?

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Perez is net op het nieuws geweest, beide clubs staan bereid. Dus, ik denk dat hij nu echt komt! :D

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Gast, weet niet of je Feyenoord - Ajax toevallig ook gezien hebt? Ajax werd redelijk weggespeeld. Ik zeg absoluut niet dat dat straks ook het geval gaat zijn, maar kom nou niet de vergelijking maken met de wedstrijden van de afgelopen seizoenen waarin Feyenoord gewoon duidelijk een stap zwakker was. Een uitslag als 4-1 oid ga je nu echt niet meer krijgen

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    oke

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nooit, Ajax gaat ze dus echt niet beide verslaan hoor, :)

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ajax werd echt niet weggespeeld hoor.. Het ging redelijk gelijk op in die wedstrijd.

Perez is nu trouwens definitief terug naar Ajax.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Van Ajax.nl

Beter dat hij weer naar Ajax komt! Ik hoor het stadium alweer schreeuwen; ''Kenneth Perez, Kenneth Perez, Kenneth, Kenneth, Kenneth Perez!''

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ongelofelijk. Gister zei een vriend van me dat Ajax Perez moest halen, ik lachte hem hard uit en ik dacht dat dat echt nooit zou gebeuren. :+

20. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een hoertje is die perez toch, zielig mannetje. . . Maar goed 020 veel plezier met Mr chagerijn. Ben benieuwd wanneer die weer verkast.
    Maar in ieder geval wel goed dat de jeugd van PSV nu een kans gaat krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina