Ajax -> PSV -> Ajax. Eind van het seizoen maar weer terug naar PSV ? Als Ajax hem de kansen geeft hebben ze alvast wel een aardige speler binenn
Geen kans. Tijdens zijn tijd bij PSV heeft hij meerdere malen gezegd Ajax als zijn nummer 1 club te zien. En de supportersvereniging van PSV de fans nog oproepen om hem te steunen. Laat hem maar snel naar Ajax gaan, misschien dat hij daar wat vrolijker kijkt dan hij het afgelopen half jaar heeft gedaan. Hopen dat Aisatti ofzo het goed op kan vangen.
Laten we Ibra, vd Vaart en Escude er ook gelijk bij terughalen. Dan hebben we denk ik wel een kans op de titel!
Of gewoon 10 jaar terug in de tijd gaan. Van der Sar, broertjes de boer, litmanen, witschge enz enz. Het is net alsof ajax weer bij 0 moet beginnen als je het elftal op het moment ziet
Weet je waar ik bang voor ben bij Ajax? Einde van het seizoen.. Huntelaar wil weg, Heitinga wil weg, Maduro wil weg, Emanuelson wil weg, Stekelenburg wil wss ook weg.. Wat heb je dan nog over? De toekomst bied sowieso geen spelers die zo'n leegloop kunnen opvangen.. Poepon terughalen, Vermeer terughalen, Anita erbij, V/d Wiel heb je dan nog, maar die zijn echt niet goed genoeg om Ajax stevig te houden.. En dan zit je met het probleem dat je Europees MOET kwalificeren, want anders komt er helemaal geen goed aangeschreven speler uit het buitenland naar ons toe.. En in het binnenland zit ook niet zo gek veel wat Ajax kan helpen.. Nee, ik kijk niet bepaald uit naar het einde van dit seizoen..
Dat gerucht van Hiddink klopt. Hij heeft al 5 gesprekken gevoerd met Ajax en wordt waarschijnlijk vanaf komende zomer de nieuwe TD bij Ajax met een budget van 40-50 miljoen voor handen om spelers aan te trekken \o/ Via via gehoord van een zeer betrouwbare bron binnen Ajax
dat zou egt chill zijn\o/ http://www.iffhs.de/?3d4d443d0b803e8b40384c00205fdcdc3bfcdc0aec70aeedbe1a de lijst van de beste 191 clubs van de wereld 11. Ajax 30. Feyenoord 39. PSV 82. AZ 151. Roda JC 180. Vitesse
: al had Feyenoord daar gestaan, had je d'r echt wel op gekickt hoor.. Maar lijstjes boeien mij nooit zoveel.. 11 is leuk, maargoed..
www.vi.nl: Alves Duurste Aankoop AZ allertijden. EXCLUSIEF -AZ heeft zich definitief versterkt met Afonso Alves van SC Heerenveen. De Alkmaarders bereikten twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met de Friezen over de transfer van de Braziliaan, zo laten bronnen Voetbal International weten. AZ betaalt een recordbedrag van achttien miljoen euro voor Alves, die daarmee de Italiaan Graziano Pellè (deze zomer voor vijf miljoen euro overgenomen van Lecce) aflost als duurste aankoop ooit van de club. AZ wil de komst van Alves op korte termijn officieel bekendmaken. Mogelijk gebeurt dat op maandag 7 januari, wanneer de club zijn nieuwjaarsreceptie houdt. Niemand minder dan trainer Louis van Gaal maakte zich de voorbije weken sterk voor de komst van Alves. Naar verluidt zou de oefenmeester zijn baan beschikbaar hebben gesteld als AZ er niet in zou slagen de trefzekere international naar Alkmaar te halen. Dat de productiviteit van Alves voor AZ bittere noodzaak is, blijkt na een duik in de statistieken. Alves scoorde dit seizoen in acht competitieduels elf keer en maakte daarmee in zijn eentje bijna net zoveel goals als de huidige voorhoede van AZ: Pellè, Ari, Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé kwamen samen tot twaalf goals. SC Heerenveen kan met de verkoop van Alves de tussentijdse komst van een nieuwe middenvelder financieren. De club is op zoek naar een echte nummer tien. 'Met de middenvelders die we nu hebben kunnen we prima het 4-4-2-systeem spelen', aldus trainer Gertjan Verbeek. 'Voor een 4-4-3-systeem hebben we echter geen echte middenvelder die in de kleine ruimte achter de diepe spits kan spelen.' Heerenveen zit bovendien niet al te ruim in de middenvelders. Mede door blessures en schorsingen in die linie bij Kristian Bak-Nielsen, Geert-Arend Roorda, Thomas Prager en Michael Bradley pakte de ploeg in de laatste drie duels slechts één punt.
Hmm, dan toch. Hij heeft bewezen dat hij kan scoren in de Eredivisie, dus ik neem aan dat hij daar vrolijk mee verder gaat bij AZ. En met die nieuwe middenvelder en verdediger erbij ziet dat team er wel aardig anders uit. Nu hopen dat ze mooie een inhaalrace kunnen beginnen en 2de kunnen worden achter Ajax. Want Ajax moet gewoon kampioen worden, ondanks al het gezeik en gekloot.
Ze staan 11 punten achter op de nr 1 met één wedstrijd minder gespeeld. Vorig jaar was het nog erger en kwamen ze alsnog terug dus ik zou het niet uitsluiten.
niet onmogelijk nee, maar ik zie het niet gebeuren. Maarja niets is zeker dit seizoen. Ajax/PSV/Feyenoord verliezen allemaal punten bij clubs waar dat niet zou moeten