1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heerlijk die frustratie :+

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Vooral ook omdat hij bij PSV de boel zo heeft lopen verstieren|:-

3. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor, frustratie had ik toen Cocu en Alex weg gingen. Ik ben blij dat de jeugd nu de kans krijgt bij PSV. Ajax krijgt nu met een leegloop te maken als je de berichten een beetje aan het volgen bent.
    Bij PSV staat er nog niet veel op de nominatie om te verkassen. Als het gaat zoals ik hoop mist Ajax straks Urby, KJH, Heitinga, Maduro.

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  4. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    URBY ben ik blij om, de rest is jammer. Vooral Heitinga....

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is behalve Huntelaar en misschien Heitinga wel direct op te vangen met aankopen.

Maar het mooie is dat Perez nu ineens iemand zou zijn die de boel overal loopt te verstieren en men blij is dat 'de jeugd' nu een kans krijgt (in de vorm van Aissati). Wat men vergeet is dat Perez helemaal geen stennis heeft veroorzaakt bij PSV, hij dit seizoen vaak zat de belangrijkste man is geweest en Aissati niet zo goed is als Perez atm (anders had Aissati wel vaker gespeeld dan Perez :+).

Pure frustratie dus.

6. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Perez heeft het prima gedaan bij PSV! voor de keren dat hij er in stond voetbalde hij zeker goed. Alleen merkte ik gewoon dat hij niet goed zat in Eindhoven, Altijd chagerijnig nooit eens een lachje. De groep merkte dat ook. Ook mogen we niet vergeten dat aissati een hele tijd geblesseerd is geweest aan zijn knie en dat hij wedstrijd-ritme miste. Toch is het samen met Bakkel en Affelay een prima voetballer.
    Weet nog te herinneren de berichten op het Ajax forum toen Aissati niet naar Ajax ging en bij PSV bij tekende(omdat kenneth weer terug wilde). Ook Ajax wilde Affelay en Aissati maar al te graag overnemen. dus nu niet neerbuigend doen tegenover Aissati.

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat doe ik ook helemaal niet, Aissati is in mijn ogen het grootste talent dat nog in Nederland voetbalt en ik had hem heel graag bij Ajax gezien, alleen hij is dit seizoen nog niet zo goed geweest dat-ie Perez uit het elftal heeft gespeeld. Dat is toch een hele logische conclusie?

8. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je gelijk in, echter kan ik het ook niet eerlijk met elkaar vergelijken. Aissati kampte met een blessure en heeft een lange tijd niet gespeeld en had ook totaal geen wedstrijd ritme. Hoop van harte dat daar nu verandering in gaat komen. en da de rust weer terug is met Vergoossen.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Aan Aissati heb je op de lange termijn natuurlijk meer dan aan Perez, en hij gaat waarschijnlijk ook beter worden, maar als ik PSV was had ik Perez aan z'n contract gehouden en eerder laten verpieteren op de bank ten koste van Aissati, dan hem aan directe concurrent Ajax verkopen. Het kan ze zomaar het kampioenschap kosten, want een type Perez is precies wat Ajax ontbeerde in mijn ogen (en er moet dan wel ook nog een verdediger bijkomen).

10. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk had ik hem liever zien vertrekken naar een of andere apen-club. Want hij wordt gewoon weer terug gegeven aan een concurent voor de titel. Neemt natuurlijk niet weg dat de 3 topclubs van nederland totaal niet in goede doen zijn.
    In ieder geval lijkt het erop dat het wederom een spannend seizoen zal gaan worden.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Exact hetzelfde behalve Meeuwis(Simons) en De Guzman(Perez) heb ik anders :)

12. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn VI elftal van het jaar:
    --------------------Gomes-------------------
    Steinsson-----Heitinga------Salcido----De Cler
    De Zeeuw----Simons------Perez-------Engelaar
    -----------Alves------------Huntelaar---------

Coach: Rutten

Effe aan diegenen die Gomes dit jaar minder vonden.
    Zonder hem had PSV dit jaar misschien wel dubbel zoveel doelpunten tegen gehad en zeker niet het landskampioenschap gewonnen. Zijn slingerworp is vrijwel uniek en voor de tegenstander zeer gevaarlijk en onvoorspelbaar.
    Voor mij nog steeds de beste keeper in Nederland. Ook afgelopen jaar.

13. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that,

Gomes is gewoon een wereld-keeper zelfs als hij in slechte doen is. Gomes=PSV

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, Gomes is een super keeper, snap dan ook niet waarom er nog geen grote clubs voor hem in de rij staan. AC Milan bijvoorbeeld, vind gomes veel beter als Dida. Of Man utd als vervanger voor vd sar.

Zonder gomes zou PSV er zeker slechter voor staan.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moet je nagaan wat er gebeurd als Roorda op doel moet:emo:

16. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk dat de trommels verboden worden:confused:.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die 148 mensen hebben allemaal een skybox zodat ze rustig hun bitterballen kunnen kanen?

Tja, triest. Net als het verbod om fakkels te verbieden overal. Als ik één ding nou echt als sfeerverhogend beschouw zijn het wel een vuurrode zee van fakkels op een vak.

[yt]J23D2BKtY1I[/yt]

Trommel in Doetinchem:cool:

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lol @ dat filmpje :+

Voor legaal fakkels afsteken zul je toch naar Italië moeten denk ik. Al twijfel ik of het daar nog altijd mag. Tot voor kort wel in ieder geval.

19. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt toch geen trommel nodig om sfeer te maken?

Optiefen met die klote dingen. Liever een soa aan mn zak, dan een trommel in mn vak.

20. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Sevilla-verdediger Khalid Boulahrouz gaat niet naar Ajax. Zijn zaakwaarnemer Rodger Linse noemt de geruchten 'klinkklare onzin'.

``Er is totaal geen sprake van een tussentijdse transfer, daar is helemaal geen aanleiding toe", aldus Linse tegenover VI. ``Khalid is dit seizoen een tijd geblesseerd geweest, maar traint inmiddels weer met de spelersgroep mee en zit dicht tegen volledige fitheid aan. Hij wil niets liever dan per se slagen bij Sevilla."

Eerder al maakte Ajax-trainer Adrie Koster bekend niet bezig te zijn met een transfer van de international. ``Nee, dat is echt grote onzin. Ik weet echt van niets", verklaarde de oefenmeester twee weken geleden

Diverse bronnen melden dit nieuws inmiddels.

En PSV wilde zelf van Perez af volgens zijn zaak-waarnemer.....

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina