1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    voor de volledigheid:)

voetbalprimeur=(

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Das jammer. Benieuwd wie Ajax dan probeert te halen.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe zit het eigenlijk met die Ivanovich van Rode Ster Belgrado? Een tijd geleden hoorde ik dat Ajax die wilde gaan halen als vervanger van Stam. Maar er was ook concrete intresse van Chelsea dus de kans was klein. Het lijkt wel of Ajax het erg slecht treft de laatste tijd. Overal waar zij een kans zien, ziet Chelsea ook een kans in. Ivanovich, Modric..

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wilde Ivanovich naar Juventus en ging daar ook waarschijnlijk heen.
    Misschien dat ze het binnenlands moeten zoeken? Sankoh deed het toch goed de laatste tijd?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sankoh zou ik liever niet zijn bij Ajax. Vind hem niet echt een type speler Ajax. Ajax zou eigenlijk spelers van het kaliber Trabelsi, Maxwell moeten halen. Dat waren nog eens verdedigers die ook regelmatig naar voren kwamen! Maar dat zijn geen centrale verdedigers. Ookal blijf ik hopen dat Barry Opdam ooit naar Ajax komt.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Opdam wtf?
    Die huilert hoeft echt niet naar Ajax. Zo goed vind ik die echt niet. Geef me dan maar Mendes Da Silva als we bij AZ willen halen. Laat de laatste tijd wel wat steekjes vallen maar vind het een prachtige voetballer die heus wel weer op niveau komt.

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  7. Caps18

Caps18 Guest

Als je met namen als opdam, da silva komt vraag ik me af waar je voetbalverstand zit. Wij zijn nog steeds ajax, nog steeds de beste!

8. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het word ryan donk, ik weet het zeker :D

[yt]tvAwOLdWd3A[/yt]

Filmpje werkt met dank aan Dazlin dragon :)

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo moet 'ie het doen Luuk.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, en dan zeg je dat ik geen voetbal verstand heb. Ajax de beste? Jammer maar helaas.
    Ik vind Da Silva gewoon een goede voetballer. Zinloos om er over verder te gaan, gebeurd toch niks mee.

Trouwens dat over Boulahrouz was natuurlijk wel te verwachten, ontkennen hoort nou eenmaal in een transferperiode. Alles wordt ontkent totdat het officieel is.

Meer zinvoller nieuws!:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het nog steeds erg stom van hem waarom hij zonder scheenbeschermers het veld op kwam. Weet iemand waarom hij dit deed? En komt de wedstrijd Ajax - Inter live op Televisie te zien? Ik hoop dat Leonardo ook mee kan doen.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ryan Donk heeft al eerder bewezen een rasajacied te zijn 8)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voetballen zonder is gewoon fijner. Maar ik denk dat hij gewoon deed zodat hij zijn kuiten eens lekker kon breken.. :+

Nee, misschien ergens via internet maar niet op Nederlandse TV.

14. Caps18

Caps18 Guest

Deed ie wel vaker, ook bij vriendschappelijke wedstrijden. Als de pitbull weer fit is kijk ik met genoegen naar de wedstrijden met 010 en p$v.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm... Daar zou je zomaar eens verdomde snel gelijk in kunnen gaan krijgen ;)

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haal dan ook meteen maar slory;)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kenneth Perez zal gaan spelen met het nummer '29'. En Edgar Davids zal zijn rentree zaterdag maken in de wedstrijd tegen Internazionale. Hier het hele bericht van Ajax.nl:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe laat, Nederlandse tijd uiteraard, speelt Ajax nou morgen? Ik kan Barça slechts voor een klein gedeelte zien door m'n werk, maar misschien dat ik Ajax dan nog wel kan meepikken, mits ze het uitzenden op Sport1.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Om 18.00. Nederlandse tijd. ;) Ik moet ook maar even kijken of ik iets kan regelen, ik wil het natuurlijk heel graag zien..!

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Fijn, dan kan ik daar dus helemaal niets van zien. :emo: Naja, een herhaling ofzo, maar dat komt niet in de buurt van een hele wedstrijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina