1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Jij weet meer? :9

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb wel iets gehoord maar vind het een beetje lullig om te zeggen omdat ik had beloofd m'n mond te houden. Maargoed, heb m'n mond nu toch al min of meer voorbij gepraat, op een openbaar forum nog wel O-)

Komt niet van dezelfde bron als dat Hiddinkverhaal trouwens. Daarom ben ik er ook niet zo zeker van als dat Hiddinkgebeuren, maar we komen er snel genoeg achter denk ik (het gaat volgens mij al over deze transferperiode).

We'll see.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Donk is wel een enorm talent, ik zou het niet erg vinden als hij naar Ajax zou komen. Maar dan moet er wel een ervaren kracht naast komen te staan, Japie zou daar perfect voor zijn geweest. En ik ben bang dat die er dan weer niet komt.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tommie Vermaelen leidt 'm wel op tot volwaardig international ;)

Maar eerst zien, dan geloven. Ik zou er ook nog graag een ervarener verdediger bij hebben.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha ja.

Ik ben hem nog altijd dankbaar voor die mooie 6 mei:) Damn, wat gingen we daar los in Rotterdam zeg:D

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ach vermaelen heeft zo z'n trucjes;)

[yt]d3V0CgAqYRI[/yt]

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lol, is dat niet toevallig nog Donk ook (bij RKC nog)? :9

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou jammer zijn voor AZ als hij niet komt. Ik heb liever dat Alves nog eventjes door blijft spelen bij Heerenveen en na dit seizoen vertrekt naar een topclub uit het buitenland.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Thank god 8)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Van Geel moet niet gaan kijken naar oud-AZers zoals die Landzaat, daar wordt Ajax echt niet beter van. Daarnaast is Landzaat er in de laatste jaren in mijn ogen niet bepaald beter op geworden. Een extra middenvelder lijkt me zeer welkom, maar nu Perez terug is, niet meer ècht noodzakelijk. Je hebt ook nog altijd jonkies als Vertonghen, de Jong en voorlopig nog Maduro achter de hand. Kun je beter wachten tot de zomerstop en dan rustig kijken naar versterking.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook al gepost door iemand, dat stukje op Ajax.nl

,,Maar het klikte niet tussen hem en de hoofdtrainer en daarnaast hadden wij toen ook nog Wesley Sneijder in de gelederen. Als we hadden geweten dat Wesley zou vertrekken, hadden we Kenneth nooit laten gaan. We waren op zoek naar een ervaren middenvelder en die hebben we nu gevonden. Kenneth is ontzettend welkom bij Ajax.”

Dat geloof je toch niet! Alsof je dat niet al een paar jaar aanzag, jezus zeg.. Echt een stomme actie. Blij dat ie terug is, maar het was ook echt stom om hem te laten gaan..

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier ook:
    Kijk, nu moet het nog wel gaan werken natuurlijk dus niet te vroeg juichen, maar het is toch eigenlijk ongelofelijk dat Van Geel Ten Cate niet kon dwingen maar gewoon met Perez te leren leven. AL helemaal nu Ten Cate gewoon weggegaan is na een paar wedstrijden (had je natuurlijk niet kunnen weten, maar achteraf..). Hoeveel punten had Ajax meer gehad/minder verloren?
    Ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken vanavond. Wil het zeker gaan volgen!

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    kan iemand ff de scores + mooie momenten doorgeven?? ik heb geen zin om chinese sjit te downloaden:p

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is niet zo moeilijk hoor. Download gewoon Sopcast, staat op de link die Shin_David gaf. Daarna moet je gewoon inloggen, een link uitkiezen uit de lijst van Shin David en dat doet hij alles vanzelf. Piece 'o cake.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Is heel erg simpel en er zijn bijna altijd Engelstalige zenders die je kunt volgen. Download gewoon Sopcast, TVAnts en TVU en je kunt bijna alles zien via MyP2P.

Ik zal de scores enzo wel even plaatsen als ik het niet vergeet (en als ik het inderdaad te zien is, want dat is altijd nog de vraag).

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inter - Ajax 1-0
    Cruz

Maduro =(

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    => Tussenstandenthread <=

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Inter 1 - 1 Ajax :cool: ( Whoops, verkeerde Grote Voetbaldraad Topic )

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet iemand hoe die spaanse talentvolle voetballer heet waar ajax deze zomer interesse in had? Het is niet Riera, maar die andere. Kan alleen niet meer op zijn naam komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina