1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik ook nog wel kunnen maken hoor.. :confused:

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat wel, maar hij blijkt al wel een directe versterking te zijn. Heeft alleen nog maar goed gespeeld tot nu toe. Of het ook zo blijft is nog de vraag, maar tot nu toe is hij prima bezig.:)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, ik vind het dan ook een mysterie dat Ajax miljoenen moet betalen om dit soort spelers te vinden en dat PSV hem gewoon ergens bij een Hongaarse club weg kan plukken.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Opvallender vind ik het dat clubs als Twente, Heerenveen en Groningen blijkbaar wel in staat zijn om met minder liquide middelen fatsoenlijke spelers te scouten, die vaak doorstromen naar een Nederlandse topclub.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of dat een club als Ajax weggestuurde spelers terug haalt.

6. Caps18

Caps18 Guest

Lindgren zo goed als rond met Ajax. God o god daar winnen we de oorlog ook niet mee. Wanneer gaan we eens toppers halen? Over 5 jaar wil ik dat Ajax weer eens de CL wint, hoe gaat dat met dit beleid.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat voor toppers had je in gedachten dan?

En je wil dat Ajax binnen vijf jaar de CL wint? Tsja, ik wil ook een Lamborghini... :x

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Opmerkelijk bericht:
    Het zou zeker goed zijn voor het Nederlands voetbal, én natuurlijk voor Feyenoord! Ik weet niet of dit echt betrouwbaar is of dat je het bericht met een korreltje zout moet nemen..

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ach ajax zal ook wel eens aan Ronaldinho denken.

en ajax die de champions league na 5 jaar wint lijkt me iets te optimistisch. 10 jaar lijkt me meer redelijk.

overigens was de poll vandaag dat heerenveen het enige team was dat psv nog kan afstoppen, ik had gesmsed
    en toen kreeg ik een tussenstand binnen en was het 75% eens:eek:

en vlakvoor vitesse de 1-0 scoorde en huntelaar de bal aan takak verloor, sloeg Takak met zijn arm vol naar achter, en hij dacht dat Huntelaar daar stond dus hij heeft mazzel dat ie er niet meer stond want dan was het gwoon rood geweest

Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  10. Caps18

Caps18 Guest

Alves meteen halen, gewoon 20 mil neertikken. Liever vandaag dan morgen. Vervolgens Bradley, Seedorf en Kah binnenhalen. Gewoon die knip eens opentrekken.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat Alves naar Middlesbrough gaat, die kans zit er dik in. Seedorf gaat nog een jaartje wachten, Bradley heeft ook intresse vanuit het buitenland (wat misschien zijn voorkeur is) en Kah, dat weet ik niet. Op zich een aardige speler. Maar met de komst van Kuffour onnodig.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Alves kan veel meer verdienen in Engeland, Ajax gaat niet zomaar 20 miljoen betalen voor één speler, Bradley is een aardige voetballer maar nog verre van een garantie voor succes (en wordt volgens mij ook al gelinkt aan Engelse clubs), Seedorf komt (voorlopig nog) niet en Kah vind ik ook verre van een zekerheidje...

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Eerst loop je te janken over lindgren die het hele seizoen al uitblinkt en zeer constant speelt, en dan ga je beginnen over een verdediger die nog wisselvalliger is dan het weer in nederland.:confused:

Alves hoeft van mij ook niet, en volgens mij wil die ook niet eens komen. Zodra er een leukere club langskomt weigert hij toch weer werk. Laat hem maar lekker voor de centen naar middelsbrough gaan.
    Bradley daarentegen is wel een versterking, alhoewel everton ook al interesse heeft getoond voor bradley.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah Bradley is wel lekker bezig, maar dan kan je net zo goed voor 20 miljoen heel heerenveen overkopen incl coach. alle spelers hebben een vrij lage waarde, maar ze zijn wel de meest constante club van Nederland. sulejmani,poulsen en bradley zijn de afgelopen weken samen dodelijk, en samen maar zo'n 7 miljoen waard

15. Caps18

Caps18 Guest

Kah naast Heitinga in het centrum _O_ Twee beesten, waarbij je als aanvaller al met 3-0 achterstaat voordat je een duel hebt uitgevochten. Ik heb liever een halve Kah dan een hele Furby. Kah gaat voor ELKE bal de volle 101%, levert ontiegelijk veel strijd, iets wat ik wel een pre vind als ik zoveel pleuro's neertik voor een sk.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eh Kuffour niet dan? Dat is een beer man!

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Alves is dom om te kopen als je een nederlandse club bent.. Is 28, en nooit van je leven dat je 20 miljoen ervoor krijgt als je hem 2 jaar onder contract hebt gehad..

18. Caps18

Caps18 Guest

Waarom zou hij op die leeftijd dan nog een keer verkocht moeten worden? Als hij tot zijn 33ste 25 goals per seizoen maakt is hij toch wel die 20 mil waard.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heitinga is na dit seizoen weg.. daar kan je van op aan. Zeker als ajax weer geen kampioen wordt dit jaar. En dan? dan heb je een compleet nieuw centrum met een wisselvallige speler als Kah.. Je kan wel zeggen dat hij strijd levert maar als iemand wisselvallig is heb je er niets aan.
    En hoe ga je kah met urby vergelijken? Urby is een linksback en geen centrale verdediger.

Op dit moment moet ajax investeren in een linksback, urby gewoon lekker op het middenveld laten spelen. Dat is waar zijn kracht ligt en aanvallend is hij wel prima in mijn ogen.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als ik Ajax was zou ik achter Hansson aan gaan. Die oude speler van Heerenveen. Ik begreep dat Feyenoord hem ook op het oog heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina