nee ik bedoelde jou niet aangezien jij tenminste met argumenten komt. Er zijn zat mensen op andere fora die meteen roepen "Niet naar Ajax met die kneus!" of "Dat is toch geen coach! Hij bakt er niets van!"
Als je ze vervolgens vraagt waarom hij als clubcoach er niets zou van bakken (met jong ajax speelde hij onderhand beter voetbal als ajax 1), vervolgens krijg je uitspraken als: "jij hebt geen voetbalkennis, kijk naar oranje....dat zegt genoeg!"
Tuurlijk, het spel is niet goed als je "goed" als aantrekkelijk en doelpuntrijk voetbal ziet. Daarin is hij tekort geschoten, hij had natuurlijk ook nooit moeten zeggen dat hij 4-3-3 wilt spelen met dominant en aantrekkelijk voetbal.
Hypocriet bedoel ik ermee met het feit dat als we in die kwartfinales komen en mogelijk zelfs het toernooi winnen (he, je weet het nooit), dat al die mensen die nu zeggen dat van basten zo beroerd was hem vrolijk toe gaan juichen op de grachten. Dat is hypocriet......nu zeggen dat hij zo barslecht is dat we nooit gaan winnen, nu zeggen dat hij een slechte clubcoach is.....om vervolgens vrolijk mee te gaan juichen en te gaan zingen als we winnen, wedden dat sommigen uitspraken als "Van Basten is de beste" niet schuwen?
Hypocriet....noem ik dat.....
nogmaals, ik bedoel jou niet hoor
Laatst bewerkt: 5 dec 2007