1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Weet ook wel dat het sarcasme is, Ron Jans is nu echt wel Anti - Ajax denk ik zo. Naja, dat misschien ook weer niet maar toch. Ben benieuwd hoe Ajax woensdag en zondag zal gaan spelen. Iemand een voorspelling voor woendag? Ik post de mijne woensdag wel. :)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik durf echt geen voorspelling te doen.

Ik voorspel wel dat de Klassieker niet doorgaat. Politie wil gaan staken. Man, ik ben het echt helemaal zat met die gasten. Ajax-PSV niet laten doorgaan, dat is nog daaraan toe, maar de Klassieker....

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik geloof het wel, je bent wel die hard volgens mij als je 2x achter elkaar naar een uitwedstrijd van ajax gaat:eek:

en ik vraag me af of groningen het volhoudt zonder lindgren..

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik hoop 't niet, niet nog een keer niet laten doorgaan! :mad:

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik moet het nog even aanzien met Lindgren en Kuffour. Ik ben er nog niet helemaal overtuigd van.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg benieuwd. Ik denk wel dat Kuffour een goede aanwinst is, hoewel je bij bijvoorbeeld ook Luque ziet/zag hoe belangrijk westrijdritme is.. Raar dat hij kon kiezen tussen 3 en 6 trouwens want dan waren de onderhandelingen dus al vrij lang bezig aangezien Silva al een 'tijdje' 3 heeft nu. Ik had het liever andersom gezien, maar ach het zijn maar nummertjes ;) Al is het bijvoorbeeld wel zonde dat basis-speler en nummer 10 Perez nummer 29 heeft terwijl Luque die weinig speelt nog 10 heeft..

8. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Is Groningen voortaan een satelliet club van Ajax? Halve selectie plukken ze van Groningen af. Half ex-PSV
    (Rommedahl, Collin, Stam(ja dies weg), Huntelaar, Perez (klein beetje..) half ex-groningen (Silva, Suarez, Lindgren)
    Waar is Ajax zijn eigen identiteit gebleven??

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Van Geel heeft weinig krediet nog na die reeks miskopen in de zomer, dus dit moet goed uitpakken anders mag hij inpakken_0/

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zullen we maar niet over de lange lijst van ex-Ajacieden bij PSV beginnen dan? Als je daaruit de identiteit van een club moet afleiden heeft PSV nooit een eigen identiteit gehad...

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hulde!

Culina, Zonneveld zijn er nu. En wat dacht je van Kluivert, Reiziger, Perez en Lamey?

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En andre ooijer niet te vergeten als, naar mijn mening, beste voorbeeld.
    Ook bij feyenoord staan heel veel ex ajacieden onder contract en dan niet alleen in het 1e elftal maar ook veel talenten.
    Voor zover ik weet lopen er bij elke club wel een aantal door ajax opgeleide spelers rond.

13. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    En de laatste 4 naja op Perez na dan hebben helemaal niets gepresteerd bij PSV. (meeste hebben niet eens verlenging van het contract aangeboden gekregen)
    Jezus wat voelen jullie je snel aangevallen.... denk aan je bloeddruk.
    Is toch opvallend dat Ajax ineens 3 spelers van Groningen koopt, Komop dat ziet iedere blinde...Neem aan dat jullie ook liever andere namen hadden gezien dan de afgelopen aankopen? Ivanovic? Modric? Landzaat? Boulahrooz is een stuk beter dan dat wat ze nu hebben gekocht..... Wat hebben die transfers alleen al opgeleverd van Sneijder, Babel, Maduro en wat is daar in godsnaam voor terug gekomen?
    Weet zeker dat je voor het geld van Sneijder een hele goede speler had kunnen binnenhalen/

Iedereen heeft het altijd over die geweldige scouting en jeugdopleiding van Ajax, Waarom zie ik daar
    dan zo bar weinig van terug???

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  14. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we blij moeten zijn als er over 5 jaar uberhaupt nog een nederlandse club in de CL zit, want zoals de eredivisie er nu voorstaat gaat dat nevernooit lukken=(

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax-PSV 0-0
    Feyenoord-AZ 3-1

Ajax-Feyenoord 3-2
    AZ-PSV 0-2

En dan staat PSV dus nog met 5 punten voor op Ajax.

En ja ik zie het vrij somber in voor Ajax :p

16. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax - PSV 0 -1
    Feyenoord - AZ 3-1

Ajax-Feyenoord - 2-2
    AZ-PSV 1-2

hoop in ieder geval dat het zo iets gaat worden.....

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    spijtig genoeg mee eens, en dat doet pijn als ajaxied. Maar het is idd zo het aankoopbeleid is zo lek als een mandje

18. Caps18

Caps18 Guest

Het gaat er niet om dat Ajax 40 mil in de knip heeft (dat is idd waard) het probleem is dat er geen toppers meer naar ajax willen. Qua geld is het allemaal niet zo'n probleem heb ik het gevoel, maarja toppers gaan liever naar een competitie waar ze het 10-voudige verdienen en bovendien wekelijks topwedstrijden spelen. Ik erger me dood aan de huidige selectie, met pseudo-gejuich begroet ik de selectie als deze omgeroepen worden via de speaker in het stadion. En dan lees ik weer overal: Zuid is altijd zo negatief, zo kritisch blablabla. Vind je het gek, waar is de tijd dat ik nog eens helemaal uit m'n dak ging van bijv. een actie van ibra kadabra of een geweldige rush van trabelsi? Nee nu hebben we daar colin en rommedahl. Ik zie het allemaal met de dag somberder in, heel m'n club gaat naar de klote. De club waar ik al vanaf m'n geboorte iedere dag mee bezig ben, veel geld en tijd aan spendeer. En dan mag ik niet kritisch zijn? Belachelijk.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt helemaal gelijk hoor, behalve je laatste stukjes. Nog nooit heb ik iemand over een geweldige scouting bij Ajax gehoord. Jeugdopleiding is inderdaad de laatste 2 seizoenen ook niet veel van terecht gekomen. De B en de C van nu schijnen (met nadruk op schijnen) heel goed te kunnen worden, dus dat is gewoon afwachten.

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker zo caps. Ik durf rustig te zeggen dat ik er ongetwijfeld anders mee bezig ben dan jij (ik ben geen echte amsterdammer, kom er wel ontzettend graag, familie woont er) Ben al zolang ik me kan heugen voor ajax. en ik erger me compleet dood aan hoe het nu gaat. Er zijn niet zoveel wedstrijden meer waar ik op het puntje van m`n stoel zit , uit m`n dak ga als we winnen. Of een goeie dag ziek als ze verliezen. kritisch zijn is altijd goed, maar wat schiet het team er uiteindelijk mee op ? het hele beleid moet gewoon op de schop, maar of dat gaat gebeuren ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina