1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag me af waarom Mathijsen zo graag, zo snel weer terug wilt naar de Eredivisie. Hetzelfde met Landzaat en Kromkamp trouwens. (Ironisch allemaal als AZ-er naar het buitenland gegaan, maar toch). Premier League of Bundesliga zo snel mogelijk verruilen voor de Eredivisie. Met Kromkamp was het wel logisch, omdat hij amper speelde bij Liverpool. Maar Mathijsen en Landzaat spelen en speelden altijd inde basis. Tja...

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij Landzaat snap ik het ook nog wel want met Wigan speelde hij om degradatie en hij dacht dat hij zich bij feyenoord beter in beeld voor het EK kan spelen.

Mathijsen speelt in de Bundesliga om de titel dus ik zou het ook een vreemde move van hem vinden om terug naar nederland te gaan

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    PSV weer een topper erbij ?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk het wel ja. Hier een foto van hem: [​IMG]

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb je hem zien spelen of ga je er van uit dat PSV altijd goed scout?

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Deze staat al heeeeel lang in de belangstelling van PSV. Was benoemd tot de beste speler van het WK onder de zoveel jaar dacht ik. Kan trouwens ook het Zuid-Amerikaanse (landen)kampioenschap zijn geweest van onder een bepaalde leeftijd.

In ieder geval: Ik heb filmpjes van hem gezien en hij maakte wel indruk. Die filmpjes geven alleen nooit een héél goed beeld, dus het blijft nog maar zien.

7. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze Jodi Bernal hebben..

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wel opvallend, in 2004 won nederland makkelijk 4-0 van griekenland en werden zij kampioen.

nu winnen we makkelijk van Kroatie...

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    ....en worden we zélf kampioen

:+

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hoe denken jullie er trouwens over = Van Marwijk als opvolger van Van Basten.

Het is nog niet zeker, maar wat ik had gelezen was Van Marwijk de nummer 1 kanditaat. Aan de andere kant vind hij het ook vervelend om Feyenoord te verlaten.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, hij heeft toch een clausule in z'n contract? Ik zie hem graag komen, maar m'n voorkeur gaat uit naar Rijkaard. En áls het mogelijk zou zijn; Guus.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mwah, Van Marwijk lijkt me geen wonderdokter. Wel beter dan Van Basten though, maar dat is onze groentenboer ook...

Ik zie het liefst Foppe, Hiddink of Rijkaard, maar Foppe wil niet, en Hiddink en Rijkaard werken volgend jaar bij Ajax :+

Wens, vader, gedachte, enzovoorts...

13. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Beide nog wel :)
    Dan mag ajax een flink salaris uitbetalen _0/

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    hij lijkt ook wel wat op ogararu

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hiddink TD en Rijkaard coach. Salaris lijkt me nou niet het grootste probleem...

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    1. De Haan
    2. Hiddink
    3. Rijkaard
    4. Van Marwijk
    5. Van Gaal

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij verdiend Hiddink nu 5 miljoen per jaar in rusland.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jij had toch zo'n betrouwbare bron binnen Ajax over dat van Hiddink? Wat voor bron dan? Ik hoop maar dat het waar is. Ook mogen ze betere scouts gaan halen.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als Hiddink naar Ajax komt is het niet voor het geld maar voor de uitdaging. En hij zal echt geen misselijk salaris ontvangen.

Ja, mijn bron is Alfons Groenendijk. Ik heb nog steeds de hoop dat het doorgaat. Hiddink heeft nog steeds z'n contract met de Russische Bond niet verlengt dus ik vermoed dat er nog wel wat speelt rond Hiddink.

En over die scouts: Ajax had Hans Van Der Zee overgenomen van PSV (hoofd scouting) maar sindsdien kopen ze alleen maar spelers uit de Nederlandse subtop die met hun kop boven het maaiveld uitkomen. Dat noem ik geen scouten...

Ze moeten geen scouts halen maar gaan scouten. En dan de lat niet zo hoog leggen want ze willen nu alleen maar onhaalbare 'gevestigde' toptalenten (Modric, Ivanovic) of bekende namen die achteraf weinig meer in te brengen blijken te hebben (Stam, Luque, Urzaiz, Kuffour (ok, moet nog blijken)). Wanneer gaan ze zelf weer eens op zoek naar talent uit Zuid-Amerika of het oostblok? :{ Jongens als Chivu, Maxwell en Ibrahimovic moet je gewoon veel vroeger scouten dan wanneer ze al volledig in de picture staan. Neem een voorbeeld aan de subtoppers en PSV die dat wél begrijpen.

Maar over Hiddink: Als die komt moet Van Geel er uit en ik heb het gevoel dat Van Geel nog steeds de touwtjes in handen heeft. Je zou namelijk denken dat men wacht met het aanstellen van een trainer tot Hiddink ook daadwerkelijk zeggenschap heeft, maar ik denk dat Van Basten nooit eerste keus zou zijn onder Hiddink. Maar het zou wél de reden kunnen zijn dat ze (nog) geen grote smak geld uit willen geven en wie weet wordt de uitkomst van dat rapport (dat binnenkort uit schijnt te komen) wel een omslagpunt...

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Van Marwijk hoef ik dus echt niet als coach van het nederlands elftal. Liever heb ik een Hiddink, Rijkaard, Cootje of zelfs Louis. Maar dan moet die laatste eerst z'n excuses aanbieden voor het missen van het wk......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina