1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als PSV hem haalt vind ik het maar raar. Ze hebben al genoeg creatieve middenvelders lijkt me.

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en Ajax kan hem goed gebruiken. Aissati óf Modric zou toch wel erg welkom zijn in de winterstop.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat beide uitgesloten zijn, assati gaat een nieuw contract tekenen en Ajax kan Modric never nooit betalen.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Modric komt écht niet naar Ajax.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wel naar PSV maar niet naar Ajax? Het gaat alleen maar om verhuren..

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    omdat Chelsea een samenwerkings verband met PSV heeft en niet met Ajax.

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Precies, vandaar dat ze ook Alex hadden, en op dit moment sowieso Raijkovic en Alcides.

Enkel ik snap niet wat Psv ermee zou moeten, ze hebben in principe genoeg creatieve aanvallende middenvelders. Hiermee geef je je eigen jeugd geen kans om zich verder te ontwikkelen.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, een punt :) Maar goed, ik bedoelde meer dat het net zo goed kan dat een andere topclub wordt en dat ie dan aan Ajax wordt verhuurd toch.. Maar misschien probeer ik gewoon goede hoop te houden :+ Ik ging er ook niet vanuit hoor dat één van de twee zou lukken, maar het zou voor Ajax wel goed zijn.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    PSV is nooit echt een club wat haar talenten haalt uit de eigen opleiding. Ze kopen/huren ze, laten ze ontwikkelen en verkopen ze met winst aan een Europese topclub. Een kleine greep: Kezman, Robben, Van Nistelrooy, Stam, Alex etcetera.

Hoe vaak is er nou een PSV talent doorgebroken bij PSV en door PSV verkocht aan een grote topclub? Ik zou zweren dat Boudewijn Zenden de laatste was. Misschien in de toekomst nog Afellay.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, dat is een voordeel van het zijn van een schuurtje in de achtertuin van Chelsea waar ze hun jonge spul en rotzooi neergooien.

Maar aan de andere kant maakt PSV geen winst en hebben ze die talenten meestal maar even (geen continuïteit en controle).

Maar het is toch belachelijk dat Chelsea maar gewoon spelers koopt zonder dat ze ze nodig hebben, alleen maar zodat ze niet naar de concurrentie gaan, en die spelers dan maar bij een satelietclub neer pleuren. Echt belachelijk. Daar zou wat aan gedaan moeten worden.

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Chelsea heeft toch ook zo'n regeling dat als ze tegen een club spelen waar een gehuurde Chelsea speler speelt, dat die niet opgesteld mag worden?

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    had ajax dat ook maar:'-( (vertonghen, RKC - Ajax vorig jaar)

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens. Het is gewoon belachelijk hoe die top-clubs handelen. Ze geven bakken met geld uit aan jonge spelers. Ik vind dat bv spelers onder de 21 niet naar het buitenland mogen ofzo. Er moet iig iets aan gedaan worden. En ik ben het ook eens met volgens mij Blatter, die wil een regel dat engelse clubs minstens 5 engelse spelers moet opstellen. Want nu kopen al die clubs gewoon iedereen uit het buitenland weg.

Of misschien een regel dat je als club maar 1 buitenlander per jaar mag kopen? Op die manier moeten de clubs een keuze maken en kunnen ze niet zomaar overal alle talenten wegkapen.

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het moet niet veel gekker worden. :x

15. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHAH Die gasten sporen echt niet.
    Die vent moet een eigen programma op commedy central krijgen.
    3 kwart van het team is niet eens moslim.....

Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb niks tegen het Islamitische geloof in 't bijzonder (geloof an sich is gewoon een fout en belachelijk iets) of Islamieten, maar ze moeten godverdomme wel een keer ophouden met overal vijanden achter te zoeken :mad: Dat begin ik echt spuugzat te worden.

Helemaal als het over mijn club gaat. Dat shirt is een stuk nostalgie. Het is trouwens gewoon het kruis van Milaan (de stad), dus die vent moet z'n smoel houden. Achterdochtige dwaas.

Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  17. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, heel de tijd dat slachtoffertje spelen...
    Dan kunnen ze het engelse team ook wel gaan verbieden, heeft namelijk ook wat weg van de britse vlag.
    Dat die mensen eerst eens naar zichzelf kijken voordat ze elkaar allemaal na-roepen.
    Hoop dat die advocaat per direct op non actief wordt gezet voor belangenvertrengeling. achterlijke gladiool.

Bijna PSV- INTER hoop dat het een beetje een aantrekkelijke wedstrijd wordt.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tja over heel dat akkefietje valt misschien wat te zeggen, dat is zijn vak om dat uit te zoeken. Maar wat is dat voor een eis zeg! Dat slaat gewoon nergens op.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
  20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het kruis is het St. George's kruis. Beschermheilige van ondermeer Milaan, Catalonië en natuurlijk Engeland. Goed, het kruis was een symbool was van de kruistochten in de Middeleeuwen. Puur omdat St. Joris (St. George dus) de beschermheilige was van veel van de deelnemers. Maar ik vind het allemaal te gedateerd om er nog aanstoot aan te nemen. Tja, anders kan je net zo goed aanstoot nemen aan het symbool van de halve maan en de ster. De moslims hebben namelijk ook veel geouwehoerd. Maar goed.

Kijk als het nou een hakekruis was...

@Hoosie: Hij debuteerde al tegen Roda JC paar week geleden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina