1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, aan de spreekkoren te horen wel! ;)

Wat een tergend slechte wedstrijd van de Eagles zeg.
    Heel slap en inspiratieloos voetbal...
    Hopelijk komen ze iets voor de Nacompetitie in vorm. :)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb het nu ECHT helemaal gehad met die Jaakke. Die vuile geitenneuker is hoofdverantwoordelijke voor alles wat er fout is gegaan, wordt met z'n neus op de feiten gedrukt en het enige wat hij doet is zichzelf tussen de kritiek door liegen, wurgen en kronkelen met een eigenzinnige rotkop van hier tot Jupiter en in de achtertuin probeert hij vervolgens z'n eigen fouten zo onopvallend mogelijk ongedaan te maken (Fontein er uit trappen en hem niet uitnodigen voor het uitbrengen van het rapport) zodat hij vrolijk kan blijven zitten.

Hopelijk wordt-ie HEEL snel weggeflikkert door de ledenraad want het is nu wel duidelijk wie deze rotzooi aan de gang houdt. Rest van het bestuur er ook uit en een interim-bestuur van AJACIEDEN en VOETBALMENSEN een hele nieuwe structuur aan laten brengen en van bovenaf aan nieuwe mensen neer laten zetten.

Ik wil GODVERDOMME m'n club terug.

3. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al een paar jaar, was blij dat er begin van het seizoen de protestmars enzo georganiseerd en had daarna nog wel wat akties verwacht tegen het bestuur.. Ik hoop dat er nu weer wat dingen gedaan gaan worden

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Had me rotgelachen bij die protestmars van ADO gisteren.

Reporter: Hey wat zingen ze nu?
    Organisator: Oh, ze zingen: Kankâh Bestuâ.

Hmm, nee dat helpt als je de gemeente geld in de club wil laten pompen8)

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik uiteraard ook, maar dat hij NU nog durft om iedere vorm van zelfkritiek weg te liegen en onder het kleed te moffelen is echt de druppel. De man is echt getikt. GETIKT zeg ik je.

Of: 'En wie niet springt die is een jood' :')

ADO in een notendop...

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gisteren in de Adelaarshorst was het :

"En wie niet springt die is failliet" ;)

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Even iets heel anders in de voetbaldraad :cool:

Heb een paar van deze schoenen:

maar dat is dus na 7 wedstrijden lopen niets voor mijn linkervoet en heb er nog een paar van helemaal nieuw in de doos (zijn te koop als je interesse hebt moet je even pm'en) Ze zijn zelfs na het uitlopen te smal voor mijn linkervoet. Rechts zit heerlijk maar links niet.

Weet iemand nog een goede schoen voor de wat bredere voet?

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Adidas al eens geprobeerd?

Nike vind ik altijd wat strakker om de voet zitten dan Adidas. Ik had vaak last bij Nike van de hak. Die is vaak keihard in die schoenen.

Wel lekkere goal van Kluivert trouwens (de 2-0):
    http://nl.youtube.com/watch?v=sFqJIZZ7EOo

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb ook hele brede voeten, kan meestal maar 1 paar aan.
    Meestal is alleen PUMA een optie, heb nu de kings dacht ik. Lekkere brede schoen...

10. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben we al een beetje zin in de echte SUPER SUNDAY? :D Ikke wel iig!

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, ben doodsbang voor NAC door dit seizoen :eek:

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb er zeker al zin in. Het gevoel dat ik voor de bekerwedstrijd had begint langzaam weer terug te komen. Tegen utrecht heb ik een feestje gemist omdat ik in Las Vegas zat, dus nu moet ik het tegen ajax maar even inhalen. Ik zal in iedergeval mn longen uit mn lijf schreeuwen om mn club aan te moedigen.

Er zal weer geknokt worden voor elke meter en het publiek zal weer echt een 12de man zijn. WIJ GAAN NIET OPZIJ!

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Tegen Utrecht was de 2e helft echt een feest! Sfeer was prima! Maar zondag zal het nog wat graadjes hoger zijn :D

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit zelf ook elk jaar weer te kutten met voetbalschoenen, want zelfde model zit toch weer net wat anders. Maar goed, ik weet niet of je kickt op de officiele schoenen van 180eu zeg maar, maar als je de goedkopere versies probeert zitten vaak toch net iets anders wat kan betekenen dat ze wel goed zitten. Hoop dat je er wat aan hebt.

15. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een erg brede voet en gebruik dit jaar Lotto's. Zitten prima! :)

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mja deze kon ik toen voor een mooi prijsje meekrijgen :) en met het passen voelde ik geen problemen maar na een paar wedstrijden kan ik niet eens mee aan de zijkant van mijn linkergrote teen gewricht (wtf? 8) ) komen of het doet pijn....rechts zit heerlijk (misschien beter uitgelopen omdat ik rechts ben)

Goed ik zag nu in de winkel Puma V-Kats.....maar die hadden ze niet meer in mijn maat....iemand daar ervaring mee?

@elgee: Adidas heb ik 2 seizoenen geprobeerd en scheurden allebei op de zelfde manier uit.....buitenkantvoet in het midden tussen de verbinding van zool en schoen

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja dat het ik ook altijd gehad met voetbalschoenen, ze gaan hooguit 1 seizoen mee. Ik had zelf vrijwel altijd adidas copa mundial, vond het zeer fijne schoenen.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax kiest nieuw bestuursmodel

Amsterdam, 19 feb 2008
    De Ledenraad en het Bestuur van de vereniging Ajax hebben zojuist hun vergadering afgesloten. In de vergadering is het rapport van de commissie Coronel op hoofdlijnen besproken.

De eerste aanbeveling die de Ledenraad en het Bestuur heeft overgenomen betreft de wijzigingen inzake het bestuursmodel.

- De Directie van AFC Ajax NV is verantwoordelijk voor het beleid en de uitvoering daarvan.
    - Deze Directie staat onder leiding van een algemeen directeur die tevens het boegbeeld van de club wordt.
    - De Raad van Commissarissen opereert op afstand en vervult een controlerende en adviserende functie.
    - De Ledenraad vervult uitsluitend nog de rol van aandeelhouder en blijft binnen de vereniging bevoegd tot aanstellen en ontslag van de bestuurders van de vereniging.

Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.

De als erelid bij de ledenraadvergadering aanwezige Johan Cruijff is door de Ledenraad gevraagd vorm te geven aan het voetbaltechnisch beleid van Ajax. Cruijff heeft verklaard hiertoe bereid te zijn. Over de invulling daarvan vindt overleg plaats.

Bron: Ajax.nl

John Jaakke vertrekt bij Ajax

Woensdag 20 februari
    Het bestuur van de vereniging Ajax gaat aftreden bij Ajax. Voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid Joop Saan verlaten de club als er opvolgers zijn gevonden.

De ledenraad en bestuur van Ajax stemden dinsdagavond tijdens de ledensvergadering in met een nieuw bestuursmodel. Zowel Jaakke, Henrichs als Saan vinden het daarom tijd voor nieuwe mensen en hebben besloten hun functie af te staan.

Bron: AjaxShowTime

19. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Van dit nieuws had ik nog niet durven dromen!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mag ik vragen wat nou precies Johan Cruijff is door de Ledenraad gevraagd vorm te geven aan het voetbaltechnisch beleid van Ajax. Cruijff heeft verklaard hiertoe bereid te zijn. Over de invulling daarvan vindt overleg plaats. betekent? Wat houdt die rol voetbaltechnisch beleid in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina