Wat betreft genee vind ik het wel jammer. Die man is echt een hele goede presentator zolang hij maar de vrijheid krijgt. Toen ik nog wat kleiner was keek ik altijd naar engels voetbal en dat presenteerde hij toen heel erg goed. Nu moet hij doen wat RTL van hem verlangt en dat kan hij gewoon niet goed. Jan van halst is een prima analist imo, maar ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een analyse van de wedstrijd. Die kan ik zelf ook wel maken want ik weer genoeg van voetbal om de dingen die hij ziet, zelf ook te zien.
Juist. Genee vond ik ook heel goed toen met Engels voetbal bij RTL5. Toen moest het ook niet alleen maar positief presenteren zijn. Bij Talpa/Tien moest alles positief. Vreselijk was dat. Toen heeft hij bij mij afgedaan. Wereldgoal hier, fantastisch spel daar. Ag, Van Halst heeft vaak goede argumenten, maar dat tekenen met die computer is zo vervelend. Momenten zoeken, pijltjes tekenen, streepjes tekenen. Allemaal zo makkelijk en onnodig. Hebben ze net die wedstrijd laten zien gaan ze nog es laten zien wat er gaat gebeuren. 'Kijk, dan gaat die bal daarheen, loopt die daarheen, rolt de bal zus en zo, neemt hij de bal aan, blabla woof woof, en dát is de kracht van dit Twente.'
Ik vind werkelijk alles beter bij de NOS, maargoed gisteren bij Pauw en Witteman zei Tom Egbers dat ze wel dingen anders gaan doen dan eerst, maar in elk geval geen analyses tussendoor
Ik vond dat ze die analyses bij RTL juist heel goed deden. Jan van Halst legde duidelijk uit wat er fout ging en laat soms prachtige aanvallen nog een keertje zien. Ook wat langere samenvattingen. Ik had bij de NOS vaak het gevoel zoals dat nu met engels voetbal is, korte samenvattingen, waar je alleen het broodnodige ziet. Alleen die reclames maakten het zo irritant dat je lang moest wachten op de volgende wedstrijd, ook omdat Humberto nog een 3 keer moet herhalen wat we straks allemaal nog te zien krijgen enz.
Precies. Dingen die je niet zo snel kon zien in de samenvattingen liet hij nog even zien. Zo werd ook duidelijk dat Farfan echt veel deed voor het team toen tegen AZ wat minder opvalt in de samenvatting zelf.
humberto gaat niet naar de nos idd, vanochtend heeft hij dat zelf gezegd. het worden volgens mij tom egberts en mart smeets
Misschien gaan ze Van Halst wel weer meer gebruiken bij Voetbal Insite, voor degene die daar op zitten te wachten. [yt]pBvE0u6G8fM[/yt] Wat voor moddefiguur slaat Ajax als dit uitkomt?
Het gaat echt niet lekker met AZ, ze moeten weer proberen de draad op te pakken anders zullen ze nog meer naar beneden zakken. Als ze deze week van Utrecht verliezen en Heracles van De Graafschap wint dan mag AZ weer een plaats naar beneden gaan. Morgen Groningen - Heerenveen, wedstrijden op Vrijdag komen altijd op RTL ofzo toch ? Die morgen dan kijken, lijkt me een mooie wedstrijd te gaan worden!