1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er ook teveel op doorhameren :emo:

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gast alsjeblieft, ga je energie ergens anders in steken. Lekker boeiend of Ajax wel of niet direct mee heeft gewerkt aan het regelen van een shirtje. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je je er wel genoeg in verdiept? Sowieso boeit het vrij weinig. Daarbij heeft De Mos na de wedstrijd op 27 januari gezegd dat het door een ingestelde regel eigenlijk niet kon. Huntelaar heeft daar weer op gezegd dat hij er nog eentje zou proberen te regelen. Mag jij raden waardoor er dus moeilijk wordt gedaan.

Ga nou btw niet ieder klein dingetje aangrijpen om Ajax weer even negatief te belichten. Ik ben ook voor PSV, maar dit begint een klein beetje wanhopig over te komen. Sowieso snap ik de Telegraaf al niet echt...

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zul je zien dat die Pelé nóg beter is dan Gomes :+

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tottenham zou zelfs 15 miljoen hebben geboden, wat Gomes meteen de duurste keeper in de Premiership zou maken. Heb echter toch het gevoel dat hij blijft. O-)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft net z'n contract verlengd toch?

Ik zei toen al "Je hebt kans dat ze dat doen, zodat ie meer waard wordt, en ze de volle mep ervoor kunnen vangen" Ik hoop echt dat ie gaat 8)

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is Gomes niet echt geloofwaardig bezig. Gezien het feit dat ie recent nog vol hoop uitsprak dat ie met Nederland een WK wil winnen.

Mja, hij heeft er ook niet alles over te zeggen of ie nu wel of niet blijft.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    15 miljoen voor een keeper is wel bizar veel geld volgens mij..
    Ik denk wel dat ie echt van Nederland houdt dit dat, maar hij wil ook wel een stapje hoger, lijkt mij.. En het is verdomme eens tijd dat die klote 8poot op rot, zodat Ajax volgend jaar gewoon weer kampioen is :+

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Over geloofwaardigheid gesproken. Hoop uitspreken om voor Nederland uit te komen...

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Valencia stuurt Koeman de laan uit

Valencia heeft Ronald Koeman per direct ontslagen. De clubleiding van de Spanjaarden heeft, na crisisberaad maandagmiddag, besloten de oefenmeester weg te sturen.

Aanleiding voor het ontslag zijn de slechte resultaten onder Koeman. Sinds zijn aantreden in oktober duikelde de club van een plek in de subtop naar plek zestien, slechts twee punten boven de degradatiestreep. Dieptepunt was de 5-1 nederlaag van zondagavond tegen Athletic de Bilbao.

Vorige week woensdag wist Valencia nog wel de bekerfinale tegen Getafe te winnen, waardoor UEFA Cup-voetbal nog is veilig gesteld. Het vertrouwen dat de leiding van Valencia een dag later in de oefenmeester uitsprak bleek na de zeperd van zondag weinig waard.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was dat wel om een statement te maken tegenover de Braziliaanse bondscoach Dunga. Gewoon een dreigend signaal afgeven.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    bron: Vi.nl
    Ik ben benieuwd, ik had een filmpje van hem gezien op Youtube en dat zag er wel goed uit.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb de laatste tijd gezeik met youtube dat filmpjes telkens de eerste 2 secondes afspelen, en dat 'ie daarna ineens stopt enzo. Kan dus geen filmpjes kijken van die gast. Maar ik neem aan dat het een diepe spits is, en geen flankenspeler? Dan is dit gewoon de opvolger van Huntelaar, daar kun je wel van uit gaan dan.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan diep in de spits spelen maar ook erachter, dus op '10'. Althans dat dacht ik ergens gehoord te hebben.

Heb wel medelijden met de stadionomroeper van Ajax :+

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond de eerste play off wedstrijd voor promotie.
    Go Ahead Eagles - Ado Den Haag! :cool:

Aangezien de Eagles hun vorm hopeloos kwijt zijn vrees ik het ergste.
    Zaterdag is overigens de return.

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die nieuwe van Ajax, is dat niet gewoon Lazovic...?

:cool:

17. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop niet qua karakter :)

18. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of kwa voetballend talent;)

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens VI is dit Cvitanich:
    Zijn dat wel dezelfde :eek:

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik vind het weer typisch een Ajax aankoop. Totaal onbekende speler die paar leuke kopgoals maakt, en maar halen voor 6,4 miljoen.

Waarom wachten ze er niet eventjes mee, of ze uberhaupt de Champions League wel halen en zo die 9 miljoen euro binnen slepen voordat ze weer voortijdige aankopen gaan doen. Van Basten maakt al die rondjes langs Arsenal en AC Milan toch niet voor jan lul?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina