1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Al te positief praten lijkt mij ook niet goed. Een speler die op z'n 23ste nog bij een middelmatige club in Argentinie speelt en (blijkbaar) niet door de grotere europeese clubswprdt gevolgd zou ik niet meteen als groot talent beschouwen

Zeg niet dat hij gaat floppen maar ik snap de terughoudendheid bij velen wel

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hij vindt dat 2 kapiteinen op 1 schip niet werkt. moet hij kapitein zijn dan?:+

misschien kan hij wc's schrobben in de arena ofzo, dan zit ie nog steeds bij ajax

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    misschien kunnen ze m nog ruilen voor louis van gaal :p hoop dat ze t bonnetje nog hebben

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een onervaren trainer als Marco van Basten maar meteen baas maken over de gehele sectie betaald voetbal. Hmm, ik heb zo mijn twijfels.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die twijfels zal iedereen hebben. We gaan het zien komend jaar. Feit is wel dat een naam als Van Basten een betere trekpleister is voor talenten en goede spelers dan Van Geel en Adrie Koster (met alle respect).

En hij heeft het in de jeugd goed gedaan, dus het zou ook zomaar goed uit kunnen pakken. Ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel, hoewel hij het wel heel anders aan moet pakken dan bij het NL Elftal, want dat is echt verschrikkelijk.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Godver!

Zestig minuten ben je de veel betere ploeg en kom je verdiend op 1 - 0.
    En heb je zeer goede kansen op de 2 - 0, lees Smeekes.

En toen voelde je stiekem de 1 - 1 aankomen..
    Helaas gebeurt dat ook, daarna stort het in als een kaartenhuis.
    En onze trainer meneer Ulderink moet een les wisselen krijgen.

Nu hopen dat als ik maandag thuis kom uit Engeland heugelijk nieuws hoor! O-)

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat het NL elftal een heel ander soort van werken is dan een clubteam.

Met een clubteam ben je elke dag in de week bij elkaar en kun je in je team bouwen. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in Van Basten. Zijn aanwezigheid alleen zal de Ajacieden op het veld extra motiveren.
    NL elftal is altijd meer kiele kiele. Het moet in een interland maar net allemaal goed vallen bij de spelers die de rest van lange seizoenen eerder tegen dan met elkaar voetballen.

Maar inderdaad, we zullen zien volgend jaar. Ik begin stiekem toch wel steeds meer vertrouwen in Van Basten te krijgen. Al hoop ik wel dat ie voor versterkingen in de defensie gaat kijken.

Weet iemand btw hoe het zit met de seizoenskaarten voor Ajax? Ik wilde er een paar uur geleden 2 "bestellen," maar er stond dat dat pas vanaf 1 juni van start ging? Een vriend van me staat bij PSV al in de wachtlijst...

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ligt er aan of je op een bepaalde plek wil zitten of gewoon willekeurig twee plekken naast elkaar.

Ik heb twee kaarten in 115 en sta al jaaaren op de wachtlijst voor een derde kaart in de buurt.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens Ajax - De Graafschap zat ik in 122. Was zeer tevreden over deze zitplaatsen. Daar zou ik dus wel graag willen zitten.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Naja, voor een heel vak heb je natuurlijk meer kans dan alleen op een bepaalde rij.

Maar overal in de Arena zit je prima en is het uitstekend te zien, alleen verschilt de sfeer nogal van plek tot plek. Ik zat vroeger op 421 (tweede ring exact ter hoogte van de middenlijn); geweldige plekken maar alleen maar jojo's en bobo's.

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Aha. Ik heb 2 keer eerder ook ergens in de tweede ring gezeten. Was ik ook erg tevreden over, maar hoe dichter bij het veld hoe beter IMO.

Maar seizoenskaarten aanvragen kan blijkbaar dus pas vanaf 1 juni?

http://www.ajax.nl/web/show/id=417836

"Koop een seizoenkaart!
    Vanaf begin juni zijn er telefonisch seizoenkaarten te koop in de diverse prijscategorieën. Hou deze pagina goed in de gaten om te zien wanneer je contact op kunt nemen met Ajax Supporterszaken via telefoonnummer 020 - 31 11 444."

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dan zeg ik: Probeer er snel bij te zijn zodat je een zo ruim mogelijke keuze hebt ;)

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van Geel_0/

We zullen je niet missen:D

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En we zwaaien met z'n allen naar van Geel._0/

16. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over gomes/reker:
    Breuk PSV en Gomes lijkt aanstaande
    Uitgegeven: 23 april 2008 07:32
    Laatst gewijzigd: 23 april 2008 09:21

AMSTERDAM - PSV-keeper Gomes is boos op directeur Jan Reker omdat de startdatum van de nieuwe keeperstrainer Flavio Tenius vier maanden is verzet. Dat meldt De Telegraaf.
    ANP

Op voorspraak van de Braziliaanse doelman trok de Eindhovense club enkele maanden geleden Tenius aan als opvolger van Joop Hiele. Gomes zou beloofd zijn dat de trainer per 1 maart zou beginnen, maar dat is uitgesteld tot 1 juli.

De aanstelling van Tenius' assistent zou buiten Gomes om zijn gegaan. Volgens De Telegraaf is de doelman daar ook ontstemd over.

Geen vertrouwen

Heurelho Gomes heeft er geen vertrouwen in dat de breuk met algemeen directeur Jan Reker nog kan worden gelijmd. De keeper zegt dit woensdag in een interview met het weekblad Voetbal International. Maandag werd al duidelijk dat Gomes weg wil bij PSV als Reker aanblijft.

De Braziliaan uitte eind vorig jaar ook al kritiek op de leiding bij de Eindhovense club, maar de zaak werd toen uitgepraat. Nu gelooft Gomes niet meer in een verzoening.

"Nee, ik ben er klaar mee. Ik heb geen vertrouwen meer in de club zolang deze wordt geleid door Reker. Hij is niet een of twee keer zijn woord aan mij niet nagekomen, maar wel drie of vier keer. Na de problemen met Aissati en de keeperstrainer heb ik het gehad. Reker is geen man van zijn woord. Wij kunnen onmogelijk samen verder."

Meer wrijving

AD Sportwereld meldt woensdag dat er naast het conflict tussen Gomes en Reker nog meer wrijving is bij de landskampioen.

De Ecuadoriaanse middenvelder Edison Méndez wil weg maar mag niet en er is onduidelijkheid over de rol van spelersadviseur Vlado Lemic, aldus de ochtendkrant.
    bron

nu mag die reker van mij ook oprotten, maar gomes maakt wel van een mug een olifant zeg.
    Helaas, maar het lijkt er inderdaad op dat hij maar wat graag weg wil.
    Overigens is die zaakwaarnemer van hem (lemic), ook niet helemaal 100% eerlijk, volgens mij. die heeft wat teveel invloed binnen psv (scouting be"invloeden, nieuwe aankopen afketsen, etc).

Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zit Lemic een beetje te stoken tussen Gomes en Reker omdat hij zélf een persoonlijke vete heeft met Jan Reker. Oftewel er is dus niet zoveel aan de hand wat betreft Gomes.

18. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, het probleem met die lemic is, dat hij voor psv mag onderhandelen over aankopen, en in feite ook fungeert als scout.
    Maar hij heeft ook enkele spelers van hem bij psv onder contract staan.

Bijvoorbeeld in de winterstop, weet niet meer hoe die speler heette, maar 3 scouts van psv hadden positief gescout op die speler (zou een talent zijn, etc...) maar toen ging hij zich er mee bemoeien en toen wilde zijn vriend (stan valcks) ook ineens die speler niet meer kopen, en kwam er een veel te dure speler, van lemic in de belangstelling, wat reker weer weigerde, omdat deze idd veel te duur was.

dus niet gomes, of reker eruit maar lemic eruit :+ (maar hij mag reker meenmen*))

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn we ook weer vanaf. \o/ Vind dat best-of-three alleen een beetje vaag, in de playoffs promotie/degradatie doen ze dat ook altijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina