1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Eto'o zorgt al voor het tweede seizoen op rij voor onrust. Openlijk beef uitvechten met Rijkaard, reclamespotjes opnemen tijdens belangrijke trainingen, expres geel oogsten om niet tegen Real Madrid te hoeven spelen omdat hij te laf was om in de erehaag te staan, zeggen dat hij weg wil als Barcelona volgend seizoen geen prijzen wint om het daarna weer half in te trekken.

Deze gast heeft geen toewijding aan het team, dus strikje eromheen en dag Samuel zou ik zeggen.

Nu maakt mij het uiteraard weinig uit aangezien ik gebaat ben bij onrust in het Barcelona kamp, maar ik zie deze arrogante kwal persoonlijk liever vandaag dan morgen uit de Primera División vertrekken.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ajax-fans woedend op Birmingham City

Ajax-supporters zijn niet blij met het nieuwe uittenue van Birmingham City, zo meldt ELF Voetbal. Het shirt waarmee de Engelse club volgend seizoen gaat spelen, lijkt namelijk wel heel erg op het traditionele rood en wit van de Amsterdammers.

Op de website waarop het shirt wordt gepresenteerd, laten Ajax-supporters massaal een reactie achter. Inmiddels is er een hevige discussie ontstaan tussen Nederlandse en Engelse voetbalfans, over welke van beide clubs nu eigenlijk de grootste is.

Ondanks de commotie gaat de verkoop van het veelbesproken tricot gewoon door. Het uittenue is vanaf morgen verkrijgbaar.

------

Lijkt er idd wel verdacht veel op :eek:

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad. Ik vind dat ze die niet mogen gebruiken, pas hem dan aan ofzo. Speelt Daniel de Ridder niet bij Birmingham? (ex ajacied?)

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat is die website waar het shirt wordt gepresenteerd?:9[​IMG]

Maar lijkt inderdaad wel aardig. Die discussie lijkt me eigenlijk nogal nutteloos trouwens, maar wel vermakelijk. Wat is Birmingham nou voor lulclubje eigenlijk.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klik

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    schijt aan zeg..waar maak je je druk om;)..Birmingham komt toch nooit buiten Engeland dus zoveel last zul je er niet van hebben..

bron: VI

Goed nieuws:)..nu nog een goede spits en SB dan komt het ook weer helemaal goed volgend seizoen:)!!

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik had gehoord dat De visser hem afgewezen had, maar ze hem toch gehaald hebben.

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    naja zo slecht zal die niet zijn als hij al 41 interlands achter zijn naam heeft staan;). en samen met zijn landgenoot Salcido in het hart van de verdediging is helemaal fijn!

08/09

--------------------Gomes---------------------
    ----Alcides----Salcido-----Rodríquez------Lee--
    -------------------------Simons---------------
    ------------Bakkal-----------------------------
    ----Manco---------------------Afellay---------
    -------------------Koevermans-----------------

weg:
    Farfan
    Aissati
    Lazovic (hoop ik:9)

En dan moet PSV eigenlijk een goede spits halen..hopen dat Kezman terugkomt.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kezman blijft nog wel even in Turkije. Farfan gaat zowiezo weg, en waarom Aissati en Lazovic weg? Vond Lazovic best aardig dit seizoen, het was een keuze tussen Danko en Danny. Aissati heeft geen kans gekregen, jammer want het is een goede speler met veel potentie.

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Lazovic vind ik echt de grootste flop aller tijden bij PSV..geen goede spits. Koevermans is niet echt mijn favoriet aangezien hij alleen kan scoren en bijna geen actie heeft;)..(wat Lazovic dan weer wel heeft maar niet echt een afmaker is). Aissati hoop ik natuurlijk niet dat die vertrekt maar weet ook niet of Stevens hem gaat opstellen en hij heeft vorige week ook aangegeven zijn contract NOG niet te verlengen..

Dit is trouwens beter opstelling;)

--------------------Gomes---------------------
    Salcido-----Marcellis-------Rodríquez-----Alcides
    -------------------------Simons---------------
    ------------Bakkal-----------------------------
    ----Affelay---------------------Dzsùdszak-----
    -------------------Koevermans-----------------

Zit trouwens net te kijken naar NL selectie maar zien dat Bouhla helemaal niet is geselecteerd:mad:!! Hij was DE held tegen Portugal tijdens het WK :9.. ook al heeft die Bouhla weinig gespeeld is het nog altijd beter dan een Jaliens of Emanuelson!!

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een gezeik over dat Birminghamshirt zeg. Er zijn zoveel clubs die in hetzelfde shirt spelen.

Ze gaan nog degraderen ook waarschijnlijk.

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Piet de Visser is in gesprek met Willem II :)

13. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    en ook met NAC :).

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik zou het eerder zien als een hommage dan als een belediging.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Oranje onder 17 naar halve finales EKGeschreven op zaterdag, 10 mei om 19:23

Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar heeft zich op het EK in Turkije geplaatst voor de halve finales. Door een 2-0 overwinning op Schotland eindigde het team van KNVB-coach Albert Stuivenberg op de tweede plek in groep A.

Geoffrey Castillion en Ricardo van Rhijn scoorden namens Onder 17. De tegenstander in de halve finale wordt later vandaag bekend.

16. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    word twente ajax live uitgezonden of moet ik sopcasten??

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Sopcasten.

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Birmingham fans proberen te bewijzen dat ze een grotere club supporten dan Ajacieden. Whaha...

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vertrekt Alcides het einde van het seizoen niet weer naar Chelsea. En het is nog maar een kwestie of Gomes blijft. Lazovic mag weg van mij, gast nooit gemogen. In de spits heb je dan tot nu toe Amrabat en Koevermans. Farfan lijkt me zeker wel weg te gaan, Aissati is een twijfel. Jammer dat hij weinig speeltijd krijgt. En dan heb je Manco, maar weet niet hoe hij speelt.

Hangt er nog maar van af hoe die Rodriquez is, denk niet dat hij Kromkamp naar de bank zal sturen. Zie hem dan eerder als een opvolger voor Alcides.

20. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij veel Engelsen denken sowieso dat ze alles zijn op voetbalgebied. Dit bewijst dat stukje grootheidswaan maar weer eens. Zum kotzen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina