1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Geef ze is ongelijk op het moment ;)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Àls dit al waar zou zijn, dan vind ik het opmerkelijk. Valdés is gewoon echt wel een goede keeper, alleen die blunders af en toe kunnen inderdaad nogal pijnlijk zijn. Maarja, die Cech zou volgens velen de beste keeper ter wereld zijn(ben ik er absoluut niet een van, vooral Engelsen die dat roepen), maar die zie je ook af en toe een blunder maken. Geweldige keepers die helemaal niet blunderen zijn erg schaars. Maarja, ik zie het allemaal wel. Het lijkt iig een spektakel op de transfermarkt te worden voor ons. Ik ben benieuwd.

3. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou graag willen weten op welke manier jij Birmingham en Ajax vergelijkt en er dan op uitkomt dat Birmingham groter is.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nu begin je op Van Hanegem te lijken met z'n Grandel. :9

Tuurlijk kan (en mag) een keeper af en toe een blunder maken, maar bij Valdez vind ik het soms nog een wonder dat ze er niet ingaan. Hij oogt gewoon lang niet altijd even zeker. Het is geen slechte keeper hoor, maar zó geweldig goed vind ik hem nou ook weer niet.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik denk dat hij bedoelt dat engelsen zich de beste voelen;) en daar kan je gezien de CL wel een beetje bij instemmen.

en de helft van heel engeland is nu beter dan ajax hoor.. een middlesborough of aston villa beat wint wel van ajax, psv kan daar nog iets beter tegen al was tottenham hotspur gewoon mazzel.

maar groot is iets anders..

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zeg ik dat dan ergens?

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    bron: V-bal

Zou zeer leuk zijn maar verwacht niet dat ie komt. En aangezien het nieuws alleen nog maar op V-bal staat zal het voor een groot deel wel onzin zijn.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Stond ook op voetbalzone.. Ik denk alleen niet dat hij naar psv komt. Als de club hem wil verkopen dan staan er waarschijnlijk ook wel clubs uit de premier leaugue voor hem op de stoep.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waarom die naam veranderingen? Die man heet Valdés van z'n achternaam, niet Valdez. ;) En heb jij wel alle wedstrijden gezien van Barça in zijn tijd bij ons? Het lijkt me van niet, anders kwam je denk ik niet tot deze conclusie.

En dan ff inhoudelijk. In de CL komt hij in de grote wedstrijden vaak knullig over, maar met name in de competitie doet hij het echt wel goed. En dat hij geweldig is wil ik ook niet zeggen, maar bij de momentele mondiale top 15 á 20 hoort hij toch wel in mijn ogen.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Top 20 keeper voor een club als Barcelona is wel een beetje zorgwekkend, vind je niet Pascal?

Lol...

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Achja, beter dan namen als Valfan en Stuntelaar verzinnen. O-)

Toegegeven, ik kijk niet íedere wedstrijd van Barcelona, maar het is echt niet zo dat ik alleen Champions League wedstrijden zie (ook genoeg uit de competitie dus). Het is ook wel een goede keeper hoor, ik zeg ook dat ik hem niet slecht vind, maar hij heeft soms echt van die hele rare wedstrijden met de meest rare reddingen en momenten. Dat soort momenten blijven gewoon sneller en beter bij dan de positieve. En tja, het is en blijft Barcelona. Die kunnen haast alles kopen wat ze willen. Dus waaorm dan niet gewoon één van de beste keepers van Europa binnenhalen?

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]RpN1d6LDaMg[/yt]

Meters kippenvel...

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. Buffon, Casillas, Julio Cesar, Van Der Sar zijn eigenlijk de enige keepers die dit seizoen geweldig én betrouwbaar waren. Misschien vergeet ik er een (Gomes in de Europese top kunnen we nog niet beoordelen).

Valdes is echt geen slechte keeper in mijn ogen. Barça heeft altijd rare keepers gehad zover ik me kan herinneren, en een blunder is als keeper nou eenmaal fataler dan voor veldspelers.

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel mooi voor gomes zijn als hij de nieuwe keeper werd van Barca.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb niet zo'n hoge pet op van Valdes. Vind hem erg rommelig en onrustig in de goal staan. Maar zoals meneer Nerazzurri al zegt, Barca heeft altijd wel rare keepers onder de lat gehad. Bonano, Dutruel, Ruudje Hesp etcetera. Ik zou zweren dat Rüstü er ook nog een tijdje heeft rondgelopen. Maar niet echt keepers die macht uitstralen. Als je als spits een Cassilas, een Buffon of een Van Der Sar voor je ziet staan, dan zakt de moed wat meer in je schoenen.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die gaat waarschijnlijk naar Milan.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oh dat heeft wel op diverse sites gestaan..

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja die heeft er ook nog gestaan na een sterk WK 2002 waarbij Turkije 3e werd. Heeft alleen vrij weinig in de goal gestaan, was ook een flinke miskoop.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja Pinto en met name Jorquera zijn gewoon slecht, dus die moeten wat mij betreft ook allang op zoek naar een andere werkgever. Jorquera z'n contract schijnt in maart wel verlengd te zijn overigens, wat ik dus echt niet begrijp. Maarja zolang hij derde keeper is doet hij geen kwaad zullen wel maar denken.

Hoeveel ik ook fan ben van van der Sar, hij is dit seizoen ook niet altijd even zeker geweest. Hij heeft ook wat rare dingen gedaan, neem alleen al die uittrappen van hem tegen Barça in de CL. Keeper zijn is gewoon een erg moeilijk vak. Als keeper heb je inderdaad geen mensen meer achter je staan die een fout kunnen herstellen. En je moet er natuurlijk staan op de belangrijke momenten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina