1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even kijken. Een aanvoerder van een Portugese topclub, in een competitie die vele malen hoger staat aangeschreven dan de Eredivisie. Plus 15 miljoen betalen voor een gast van 27. Realistisch? Ik lach me rot.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hij mag toch weg bij Benfica?? Ik hoord etrouwens ook dat ze bezig waren met Robert Huth en Wayne Bridge.

En die Luisao is toch ook international?? Van mij mag die komen.

Edit

en waarom geen 15 miljoen bieden??? Oke dan haal je dit keer geen vette winst als je hem verkoopt maar die behaal je straks toch wel op andere jeudige spelers. En als je met zo'n kerel in je centrum nou prijzen pakt en goed presteerd in europa dan is hij het geld toch waard??

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    En dan nog, zie je hem echt van Benfica naar Ajax gaan ? :{

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je mag altijd hopen he!! Nee maar ik dacht dat hij weg mocht bij Benfica. En dat hij zelf ook weg wil. Hij heeft volgens mij niet zoveel gespeeld dit seizoen. Zag ergens staan iets van 19 duels ofzo.

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan toch aanvoerder?? Lijkt me sterk

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm, laat ze eerst maar eens Gourcouff halen. En hoe zit het nu eigenlijk met Steven Defour? Ik dacht dat hij z'n contract verlengt had bij Standard?

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ga er maar gewoon vanuit dat we waardeloze spelers krijgen_0/

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik las trouwens dat Sankoh hogerop wilde gaan voetballen en hij zelf aangegeven heeft dat dat alleen mogelijk is bij Ajax, PSV, Feyenoord of AZ. Wellicht een kans geven?

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    te wisselvallig in mijn ogen. Misschien leuk als stand-in maar ik zie hem niet wekelijks in de basis spelen.

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat zou dus een van die waardeloze spelers zijn. :+

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zo is het maar net Hoosie. Ben niet echt onder de indruk van hem. Trouwens, hogerop...AZ....?

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind hem anders goed voetballen. Maar we kunnen wel wat beters krijgen.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een kans geven? FC Groningen vraagt voor al hun spelers veels te veel geld. Toch trapt met name Ajax er elke keer weer in. Sankoh is maar een middelmatige verdediger. Vorige week tegen NEC ook 2 domme overtredingen. En die prutser heeft nog wel de ambitie om in het shirt van Manchester United te spelen. Puh-lease!

En het is helemaal geen onlogische keuze om van Benfica naar Ajax te gaan hoor. Wereldwijd spreekt de naam Ajax nog altijd veel meer aan dan Benfica, en met de huidige hegomonie van FC Porto is het ook wel aantrekkelijk je heil ergens anders te gaan zoeken. 15 miljoen is inderdaad wel wat veel, zeker als Ajax weer Champions League plaatsing misloopt.

Mja, zoals andere mensen al hebben gezegt; Ajax moet eerst maar is 1 van de vele genoemde namen zien aan te trekken. Want hoe het er nu naar uitziet, zie ik er geen een komen. Huth heeft al afgezegt, en rondom Gourcouff is het ook nog steeds akelig stil.

--Gister verdomme in slaap gevallen vlak voordat de UEFA Cup finale begon. Schrik ik in de 88ste minuut een keer wakker. Mja, nog net de 2-0 mee kunnen maken en blij dat onze Dick de Nederlandse pers de mond heeft kunnen snoeren. Ik gunde het Rangers FC toch al niet na die belachelijke halve finales tegen Fiorentina.

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gourcouff komt niet. Die gaat liever naar frankrijk toe. Bordeaux of OLM

Jij bent ook lekker negatief he. Moet wel een beetje de moed erin houden gozer!!! En ik denk best dat er volgend seizoen een goed team staat om weer echt mee te doen voor de titel en maybe verrassing in Europa. ( ueafa cup )

Klopt Sankoh is idd veel te wisselvalig. En als stand in kan je beter een jeugdproduct gebruiken.

Gerucht gaat wel dat ze erg veel interesse hebben in die Douglas van Twente.....

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nieuw lijstje opgedoken dat Pepe Guardiola zou hebben samengesteld. Spelertjes dus die hij aan het team zou willen toevoegen na de "grote schoonmaak". Nouja, 7 uit dit lijstje. Ohja, en er zijn natuurlijk nog de geruchten over van der Vaart en Piqué (oud Barça-B spelertje, gestolen door Man. U.).

Staan hele mooie namen tussen, ook spelers waar ik totaal niks van moet hebben (Drogba) en waarvan ik niet goed genoeg weet hou 'ie presteert op dit moment. Namen als Frey, Gomes, Alves, David Silva, Diego, Villa en Benzema zou ik erg graag zien achterop een Barcelona shirt. Maarja, dat is allemaal wishfull thinking natuurlijk. Benzema wilde toch sowieso eigenlijk nog een jaar in Frankrijk blijven?

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Over negatief gesproken?

Ja jezus, zo makkelijk is het ook niet om na vier kutseizoenen weer de moed hoog te houden. Elk jaar wordt er weer van alles beloofd, dit en dat. Ik wil nu eerst zien en dan geloven.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet het. Maar ik hoop echt om een omkeer volgend seizoen. En heb echt het volste vertrouwen in van Basten en Co. Ook mede door zijn hardheid en arrogantie. Hij is niet bang om knopen door te hakken.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Staan zeker mooie namen tussen. Alleen Frey gaat denk ik richting Milan en het zelfde geld voor Drogba.

Lahm gaat al een tijd het gerucht dat die naar Barca gaat. Zeker goed als Zambrotta vertrekt. Alves is goed maar is hij niet een beetje overhyped?? Ze doen allemaal alsof hij de beste vleugelverdediger ever is.

Villa gaat denk ik ook niet komen. Eerder naar Real of Engeland. Diego is erug goed maar zie liever vd Vaart. Hleb is ook super als die zou komen. Benzema is nog vrij jong.

Ik las trouwens dat Barca een bod op Kaka wil doen. 25 miljoen plus Ronaldhino en Deco!!! Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lahm is wel goed, maar dan met name in aanvallend opzicht. Met het spel wat we spelen hebben we eigenlijk iemand nodig die ook gewoon goed is in verdedigen. Maarja Alves zijn sterkste punt is ook aanvallen. En overhyped, valt wel mee. Hij heeft een aantal goede jaren gehad bij Sevilla. Lahm heeft echter totaal geen ervaring in La Liga, en dus is de kans groter dan hij flopt. Beste vleugelverdediger in de Spaanse competitie is in mijn ogen, als ik gewoon realistisch en niet biased wil reageren, toch wel Sergio Ramos. Abidal heeft overigens in het begin van het seizoen ook heel sterk gespeeld.

Villa zou best kunnen komen, ik denk niet echt dat hij een uitgesproken club heeft waar hij nu naartoe wilt. Hij wit gewoon weg, is dat gezeik in Valencia meer dan zat. Ik denk dat de club die hem het mooiste salaris strookje aanbied, ook wel aan het langste eind zal trekken.

Van der Vaart en Diego zijn beiden topspelers, ik denk dat ze allebei wel zouden slagen in Spanje. Toch heeft Diego iets meer mijn voorkeur, maar dat scheelt niet veel.

Benzema mag dan jong zijn, maar hij speelt dit seizoen geweldig.

Kaká hoeft van mij niet. Veel te inconsistent en voor mijn gevoel ook weer te grote sterallures. Ik heb liever dat ze dat geld in 2 of 3 spelers steken die in dat lijstje staan dat ik heb gepost.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zolang ze bij Barca, Bojan maar houden en meer speeltijd geven. Wat een talent is dat toch. Voor de rest lijkt me Van der Vaart me wel wat voor Barcelona, waarom weet ik niet, maar ik zie hem daar wel goed spelen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina